AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

verschil is er wel maar om er weer 60 euro tegenaan te smijten dus totaal 120 euro voor een fucking game gaat wat ver..

ik slinger mijn ps3 wel aan als ik zin heb ik een potje gta

ik heb hem ook op ps3 en denk dat het niet het geld waard is om hem nog een keer voor de ps4 te kopen... Ze zouden een goedkope upgrade van ps3 naar ps4 moeten aanbieden :)

ja is gewoon uitmelkerij dit.
waarom zou ik weer zoveel geld moeten neerleggen voor iets wat ik al heb puur om het op een ander platform te spelen het zou gewoon gratis moeten zijn.

Tuurlijk is het uitmelken, maar als het nog vet is om online te spelen met vrienden wil ik hem misschien wel weer halen. Twijfel twijfel

verschil is er wel maar om er weer 60 euro tegenaan te smijten dus totaal 120 euro voor een fucking game gaat wat ver.. ik slinger mijn ps3 wel aan als ik zin heb ik een potje gta

Uiteraard melken ze het uit, ik had het ook liever gezien dat ze hem voor terugkerende spelers voor een euro of 30 aanbieden. Was ook echt niet van plan om hem te kopen, zou nooit een game 2 keer kopen. Maarja, het is gta 5... De enige game die er mee weg komt in mijn ogen.

Tuurlijk is het uitmelken, maar als het nog vet is om online te spelen met vrienden wil ik hem misschien wel weer halen. Twijfel twijfel

Dit. GTA Online met vrienden is gewoon baas.

Kun je nou al eens heists doen online? Waarom dat zo ongelooflijk lang moet duren is me echt een raadsel, mede daarvoor kocht ik die game op de PS3.

meh mischien over half jaar ofzo 2e hands kopen gewoon omdat het kan :P
zelf heb ik online nooit leuk gevonden op de ps3
na het uitspelen van de story heb ik maar 2 keer online gespeeld

mischien heb ik hierdoor aardig wat gemist hoor maar boeiend

meh mischien over half jaar ofzo 2e hands kopen gewoon omdat het kan :P
zelf heb ik online nooit leuk gevonden op de ps3
na het uitspelen van de story heb ik maar 2 keer online gespeeld

mischien heb ik hierdoor aardig wat gemist hoor maar boeiend

same hier. Twijfel om hem te kopen; misschien te weinig online gedaan om er echt over te kunnen oordelen maar 2x hetzelfde spel kopen is wel belachelijk

Vet kut dat die heists nooit op ps3 kwamen.

Kun je nou al eens heists doen online? Waarom dat zo ongelooflijk lang moet duren is me echt een raadsel, mede daarvoor kocht ik die game op de PS3.

De ''heist update'' komt in december/januari. Deze was oorspronkelijk gepland voor afgelopen zomer maar is uitgesteld om het nog wat te finetunen.

Vet kut dat die heists nooit op ps3 kwamen.

De heist update wordt straks gelanceerd voor ps3,ps4,x360,xboxone.

Oorspronkelijk gepland voor afgelopen zomer? In eerste instantie leek het of die gewoon direct in de game zou zitten.

Met die heists is het waarschijnlijk wel de moeite waard om hem te halen.

Oorspronkelijk gepland voor afgelopen zomer? In eerste instantie leek het of die gewoon direct in de game zou zitten. Met die heists is het waarschijnlijk wel de moeite waard om hem te halen.

Ja zaten ook in de game maar dat waren natuurlijk de singleplayer heists. De online heists stonden altijd al gepland als update.

Denk het ook, die heists vond ik het gaafst van heel de singleplayer. Hoe vet is het om dat met een paar maten te spelen :)

Ze hebben de heists natuurlijk uitgesteld tot ie op next gen uitkwam zodat ie op ps4 en x1 ook nog flink verkoopt..
Heists was iets waar iedereen naar uitkeek, dusja, 1+1=2

Ik mag hopen dat die heists echt geniaal zijn nu, na zo lang uitstellen.

Marcelllllll

sup

werkt dat gamesharing eigenlijk goed?

Ik heb namelijk op marktplaats aangeboden om Destiny te ruilen tegen FIFA15... Nu heb ik contact met een gozer die zegt dat hij mij een account geeft, hier log ik mee in, download fifa15 en installeer deze op mijn PS4. Als ik nu dus met mijn account inlog op mijn PS4 staat FIFA15 al op de playstation dus kan ik gewoon spelen.

Nadeel is wel: ik stuur hem mijn fysieke versie van Destiny op maar zal dus nooit een fysieke versie van FIFA15 krijgen. Ook staat dat tijdelijke account met FIFA15 op zijn recovery email dus naderhand kan ik het niet meer installeren.

Wel of niet doen?

Gamesharing werkt.
Check digital dome ps4 op FB, schoonbroer heeft daar GTA gehaald. Ik haal er niks, is dit geen lek in PS oid? Lijkt me niet dat je op oneindig veel PS kan inloggen en je games kan achterlaten..

werkt dat gamesharing eigenlijk goed? Ik heb namelijk op marktplaats aangeboden om Destiny te ruilen tegen FIFA15... Nu heb ik contact met een gozer die zegt dat hij mij een account geeft, hier log ik mee in, download fifa15 en installeer deze op mijn PS4. Als ik nu dus met mijn account inlog op mijn PS4 staat FIFA15 al op de playstation dus kan ik gewoon spelen. Nadeel is wel: ik stuur hem mijn fysieke versie van Destiny op maar zal dus nooit een fysieke versie van FIFA15 krijgen. Ook staat dat tijdelijke account met FIFA15 op zijn recovery email dus naderhand kan ik het niet meer installeren. Wel of niet doen?

:roflol:

Niet intrappen... Hier ga je toch niet serieus op in?

En dat gamesharing; het werkt voor geen meter. Ik heb het laatst met een maat geprobeerd. Hij had Unity en ik wou die graag ff spelen via shareplay. Kreeg vervolgens de melding dat de content niet beschikbaar is. Dit doen ze om ''spoilers te voorkomen''. In andere woorden; je kunt bijna geen enkele game spelen, omdat ze gelocked zijn wegens spoilers in het verhaal.

Is gewoon kut dus. Net zoals het netwerk van Sony. :)

Je moet toch gewoon de account van een maat als primair account instellen, vervolgens zijn gedownloade games downloaden en inloggen met je eigen account en spelen? Ik moet het zelf nog steeds proberen, zal ik vandaag wel even doen.

Je moet toch gewoon de account van een maat als primair account instellen, vervolgens zijn gedownloade games downloaden en inloggen met je eigen account en spelen? Ik moet het zelf nog steeds proberen, zal ik vandaag wel even doen.

Tuurlijk niet, je account staat gekoppeld aan de game..

Terug
Naar boven