XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Het zou zo vet zijn om gewoon standaard met zijn 4en of 5en te zijn, alle potjes winnen :D
ff checken hoeveel uur ik erop heb zitten nu.

Edit: 196 uur en 24 minuten nu, skill is hard gedaald naar 250, wtf?

Jij zit op 64 uur nu, skill van 251.

Ja mijn skill is ook van ~300 gedaald naar twofiddy. Snap er geen zak van.

Misschien, wel wat later denk ik.

Zo'n feest is het niet helaas. Ik ben Premium dus kreeg hem wel gratis, anders zal die wel 10-15 euro kosten ofzo.

nu aanbieding 35 euries BF4 premium edition

Wij spelen eigenlijk alleen die nieuwste DLC, helft van die andere maps zijn zo'n beetje uitgestorven ook.

Mwaa, de vanilla maps gaan ook nog wel.

Zorg wel dat je met een maat speelt, anders is het geen reet aan.

Als je goed bent wel ivan.

nomsayin ;)

9 uur online Marcel?

Dat moet wel lukken

Zou FIFA eventueel ook nog wel overwegen inderdaad. Maar tjuus, als ze dit een jaar geleden of zo hadden gedaan op de PS3 had ik echt legio games kunnen kiezen. Nu is het aanbod gewoon zo schaars.
Als je fifa hebt wil ik je wel voetballes geven
Lol idd, de beste games. ---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ---------- Verschrikkelijk. Daarom koop ik Fifa sinds 13 al niet meer. Te vaak harde rages gehad door zo'n lelijke goal in multiplayer.. :)

in voor dbb fifa toernooi

god***domme wat dan weer

Hier een topic erover http://battlelog.battlefield.com/bf4/fr/forum/threadview/2955065237849865651/ maar wordt ook niet echt veel duidelijk.

Lijkt erop dat gewoon de hele Final Stand dlc opnieuw wordt geïnstalleerd om 1 crash probleem op te lossen. Als ze dat nou voortaan even duidelijk aankondigen...

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ben je niet thuis Savage? Bij mij is ie bijna klaar met downloaden.

Terug
Naar boven