MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Best veel aanbiedingen weer in de plus

Broer waar blijf je

Nu the last of is remasterd voor 22,50 of zo

Bij de mediamarkt deze week. 3 games halen 2 betalen. Ben erg aan het twijfelen of ik wat games zal halen. Dragon age 3 lijkt me iig echt heel erg tof.

Hmmmm ik zou echt niet weten welke 3 games k zou moeten halen

ik zag de actie ookal maar weet alleen maar fifa15 die ik graag wil :( cod:aw heb ik al en GTA5 ga ik niet opnieuw kopen (heb hem al voor ps3)

Als je fifa hebt wil ik je wel voetballes geven

Is fifa nog steeds; diep gaan -> balletje breed -> goal ?
Rage game.

Zou FIFA eventueel ook nog wel overwegen inderdaad.

Maar tjuus, als ze dit een jaar geleden of zo hadden gedaan op de PS3 had ik echt legio games kunnen kiezen. Nu is het aanbod gewoon zo schaars.

Bij de mediamarkt deze week. 3 games halen 2 betalen. Ben erg aan het twijfelen of ik wat games zal halen. Dragon age 3 lijkt me iig echt heel erg tof.

https://www.youtube.com/watch?v=zYt0WbDjJ4E

meteen maar besteld, AC unity, far cry 4 en gta

Is fifa nog steeds; diep gaan -> balletje breed -> goal ?
Rage game.

:roflol: precies mijn tactiek
maar speel het alleen bij vrienden, heb m zelf niet

Zou FIFA eventueel ook nog wel overwegen inderdaad.

Maar tjuus, als ze dit een jaar geleden of zo hadden gedaan op de PS3 had ik echt legio games kunnen kiezen. Nu is het aanbod gewoon zo schaars.

Far Cry 4, Dragon's Age, GTA5. Niet dat ik ze ga halen ofzo maar volgens mij zijn dit zo'n beetje de games op dit moment.

Far Cry 4, Dragon's Age, GTA5. Niet dat ik ze ga halen ofzo maar volgens mij zijn dit zo'n beetje de games op dit moment.
Lol idd, de beste games.

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

:roflol: precies mijn tactiek
maar speel het alleen bij vrienden, heb m zelf niet

Verschrikkelijk. Daarom koop ik Fifa sinds 13 al niet meer.
Te vaak harde rages gehad door zo'n lelijke goal in multiplayer..

:)

Dat komt goed uit.

Naam Type Aangekocht Vervaldatum

PlayStation®Plus
Sony Computer Entertainment Europe
Game
Service
12/12/2013
12/12/2014

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Enig idee tot wanneer die aanbieding is?

heb net voor 49 alweer gehaald :O

n*ger kom online

---------- Toegevoegd 3 December 2014 om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 December 2014 om 21:21 ----------

Ook maar even die 365 day voucher besteld, €39,99 is wel mooi. Hoop wel dat ik 'em voor 13 december binnen krijg, anders probleem.

ik heb bij de release vorig jaar al meteen twee jaar gekocht voor 37,50 per jaar :)

Terug
Naar boven