MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Dan heb ik toch liever de zwarte.

niggerlover

En dan? Lekker BF4 doen op je telefoon?

Kom g

awww yeaaaaah

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Fucking update brah

ja nikkuh kwist het

Net AC Unity gehaald, vandaag en morgen vrij, hele weekend niks te doen yeah buddyyyy

gister toch maar FIFA15 gehaald, leuk spel maar toch nog steeds veeeeeeel fouten in de game.... gister stond de keeper te ver uit zijn goal en dan weigert hij het gewoon om 2 meter terug te lopen en kan je niets doen :(

Vermaak me momenteel echt te goed met BF4 om andere games te gaan halen. Zit nog wel te twijfelen om voor de solo uurtjes een 2e hans leuke SP game te kopen.

Vermaak me momenteel echt te goed met BF4 om andere games te gaan halen. Zit nog wel te twijfelen om voor de solo uurtjes een 2e hans leuke SP game te kopen.

Gisteren weer eens BF4 gedaan.
1-14, nevermind.
Loop kansloos rond haha :)

Gisteren Lord of the Fallen bij een maat gespeeld.
Grafisch ziet het er gelikt uit en de gameplay is moeilijk. Bosses zijn een hel..

BF4 is zo vet

bij de release heb ik heeeeeel veel bf4 gespeeld maar nu is de lol er een beetje vanaf :P

Ik had het heel lang niet meer aangeraakt, en nu met Savage is het weer vet, vooral die maps van de nieuwe DLC zijn vet.

Ja jonge, met z'n tweeën gaat 't altijd vet hard. Ziek goeie scores ook meestal. Heerlijke game, ga me nog vele uren ermee vermaken. Heb er ondertussen ook al weer bijna 65 uur op zitten of zo.

Terug
Naar boven