- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doet het potverdomme weer niet.
je zou toch verwachten dat sony een redelijke service bied als je er fucking 50 euro per jaar voor betaald maar dat is blijkbaar te veel gevraagd
wilde net ook ff gamen maar helaas. Echt lame service voor een betaalde dienst. Van wat ik moet geloven is het precies hetzelfde als psn voor ps3 aka niks veranderd
xbox is op dat gebied gewoon vele malen beter. heb zelf 5 jaar 360 gehad en nooit zulke problemen gehad, nog geen half jaar een ps en kan er gvd een week lang niet of amper op. die ddos-aanvallen waren echt al na een dag afgelopen en om de een of andere reden heeft sony er fucking 2 a 3 dagen langer voor nodig dan microsoft om die shit in de lucht te krijgen.
echt kansloos
ik snap mwss hebben ze van blizzard geleerd dat je een ddos aanval als goed excuus kan gebruiken om alles ff rustig aan te doen en je tech guys wat slack te cutten
Zijn er hier mensen die Call of duty: Advanced Warfare spelen?
Mijn psn is: LodeWaaik420
Als jullie niet oppassen laat ik deze man bij jullie langs komen. http://www.youtube.com/watch?v=EcG2Naoh18Q