Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Marcelll aantreden!!!

Ik ga over 25 minuten verder man, moet zo ff hond uitlaten en m'n kamer uitmesten. Daarna ben ik wel een paar uuries paraat.

Schiet op dan

brada gedraag je

doet het god***domme weer niet.

je zou toch verwachten dat sony een redelijke service bied als je er fucking 50 euro per jaar voor betaald maar dat is blijkbaar te veel gevraagd

doet het potverdomme weer niet.

je zou toch verwachten dat sony een redelijke service bied als je er fucking 50 euro per jaar voor betaald maar dat is blijkbaar te veel gevraagd

wilde net ook ff gamen maar helaas. Echt lame service voor een betaalde dienst. Van wat ik moet geloven is het precies hetzelfde als psn voor ps3 aka niks veranderd

wilde net ook ff gamen maar helaas. Echt lame service voor een betaalde dienst. Van wat ik moet geloven is het precies hetzelfde als psn voor ps3 aka niks veranderd

xbox is op dat gebied gewoon vele malen beter. heb zelf 5 jaar 360 gehad en nooit zulke problemen gehad, nog geen half jaar een ps en kan er gvd een week lang niet of amper op. die ddos-aanvallen waren echt al na een dag afgelopen en om de een of andere reden heeft sony er fucking 2 a 3 dagen langer voor nodig dan microsoft om die shit in de lucht te krijgen.

echt kansloos

xbox is op dat gebied gewoon vele malen beter. heb zelf 5 jaar 360 gehad en nooit zulke problemen gehad, nog geen half jaar een ps en kan er gvd een week lang niet of amper op. die ddos-aanvallen waren echt al na een dag afgelopen en om de een of andere reden heeft sony er fucking 2 a 3 dagen langer voor nodig dan microsoft om die shit in de lucht te krijgen.

echt kansloos

Same. 4 jaar xbox 360 en nooit problemen gehad; 2 maanden ps4 en hij ligt er nu al 4x uit ofzo, waarvan 1x dus meerdere dagen

Sinds begin ps3 is dit eerste keer dat ik baal van Sony, voor de rest nooit echt problemen gehad

wss hebben ze van blizzard geleerd dat je een ddos aanval als goed excuus kan gebruiken om alles ff rustig aan te doen en je tech guys wat slack te cutten

Infamous FL gratis. Had ik bijna gelijk.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Vanaf 7 januari.

Marcel kom

Zijn er hier mensen die Call of duty: Advanced Warfare spelen?

Mijn psn is: LodeWaaik420

Marcel join je

Terug
Naar boven