XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

14.30 Wel

Opschietteeee

Jij moest weg toch?

Ben er al weer

Kom dan

Volgnde keer join ik jullie moest vanmorgen weg.

Beetje niveau in jullie squat brengen

PS4 kenners! Wanneer verwachten jullie dat er een redesign of slim versie uitkomt?

why? vind je het huidige design niks dan?
meestal vind ik de redesigns juist lelijker

Voornamelijkste reden dat ik hierop wacht is omdat dit eigenlijk een verbeterde versie is van de huidige ps4.

- Meer geheugen
- Waarschijnlijk betere cooling
- Kleiner
- Bugs eruit

Stop dan eens met Destiny jong :mad:

haha joinde per ongeluk jullie party, moest net eten. Maandag/dinsdag nog ff destiny en woensdag trainen en voor de rest nog ff kijken. Donderdag kom ik wel gta of cod doen, hangt er van af wat jullie dan doen

Haha, lekkere campingscores gehaald dus :roflol:. Ik denk dat ik er vanavond wel even ben man, niet te lang, heb echt ff rust nodig zo na de vakantie.

Heb overigens echt wel goed veel uren er bij geplakt, stuk of 30 of zo. Ben eigenlijk wel benieuwd wat m'n KD is met alleen die SCAR-H SV.

Je kunt blijkbaar alleen je kills en accuracy zien per wapen. Jouw accuracy moet een stuk hoger kunnen man.

Je kunt blijkbaar alleen je kills en accuracy zien per wapen. Jouw accuracy moet een stuk hoger kunnen man.

Is 20% of zo toch? Ik heb echt nog te vaak dat ik een magazijn leegjank op een poppetje aan de andere kant van de map. Heb dan vaak wel de kill, maar het kost me dan meer dan 10 kogels, das een beetje 't probleem.

19,9% ja, mijne is 25,5%. Proberen er 30% van te maken zou wel nice zijn.

Zit even te kijken, misschien moet Peter maar niet met een DMR spelen. Zijn accuracy is met de Scar nog lager dan met automatische wapens.

Volgens mij heb ik wel flink wat meer headshots dan jij, vergeleken met het aantal kills dat we hebben op dat wapen? Betekent dus dat ik of zou moeten stoppen met extreem lange afstand kills, of proberen daarop nog accurater te worden.

Terug
Naar boven