MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom g
---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------
Ik ben er over 10min
Aight main!Relaxed. Zag gisteravond 2 invites van je maten gemist te hebben, maar was weg en had ps aan laten staan. Dinsdag join ik jullie wel, fok m'n clan [emoji14]
Voor raceliefhebbers, Driveclub is nu maar 25 euro in de PS store. Ik heb hem gespeeld en vind hem vrij vet, alleen nog niet online geprobeerd.

Ja klopt, en eind januari een DLC met nieuwe auto's maar nog onbekend wat die gaat kosten.
Dying Light ziet er ook lachen uit, ben benieuwd.
Ja man, nog wel vaak BF4. Blijft mooi maar begin wel zin te krijgen in wat andere games zoals Driveclub.
Wat speel jij nu dan, nog steeds Destiny?
Damn. Zit daar nog wel wat uitdaging in dan? Ik ben er echt al zolang op uitgekeken en zou ook niet weten waarom ik er weer mee zou beginnen. Dan had je eindelijk een bepaalde item waar je blij mee was, zag je alsnog iedereen er mee rondlopen.

Koop je de DLC en speel je met ons mee. Hebben altijd volk over die de raid vaker doen.Ik heb de DLC niet he, en die ga ik niet aanschaffen om ''een keertje'' mee te doen. Ik vond het altijd zo'n gedoe om een groep te vinden voor die Raid dus toen was ik er snel klaar mee.

En jij speelt met ons [emoji14]idd, gewoon mee komen raiden met ivan z'n crew [emoji14]
Vond het vlak voor de dlc idd wat saai worden, maar met de dlc is er wel weer een hoop te doen. En die roc strikes (lvl 26 strikes) zijn chill
Ja man, nog wel vaak BF4. Blijft mooi maar begin wel zin te krijgen in wat andere games zoals Driveclub.
Wat speel jij nu dan, nog steeds Destiny?