Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Nope. Krijg gewoon echt niks binnen, zelfs niet na toevoegen aan safe sender list

Is nu al bijna 50 uur geleden en heb denk 10+ keer opnieuw een recovery email aangevraagd. Vandaag maar een ticket geopend op rockstar.com, misschien dat dat werkt

Hmm, vaag man.
Rockstar support heeft mij laatst wel nice geholpen. M'n autos waren allemaal weg.. ticket aangemaakt, daarna binnen 3 uur 4 responses gehad en kreeg ik 6mil als goedmaker. Echt nice.

Hmm, vaag man.
Rockstar support heeft mij laatst wel nice geholpen. M'n autos waren allemaal weg.. ticket aangemaakt, daarna binnen 3 uur 4 responses gehad en kreeg ik 6mil als goedmaker. Echt nice.

Nice.

Hopelijk beantwoorden ze mijn ticket voor donderdag

Echt fucking helemaal geen zin in BF4 momenteel zeg, heb 't idee dat ik van de vakantie veel te veel gespeeld heb :roflol:.

Hmm, vaag man.

vannacht reactie op m'n ticket gehad. Vanavond even reageren en dan hopelijk morgen gefixt

Doen we pot zo

krijg bijna spontaan aids van die gta shit. Moest een foto sturen dat ik ingelogd was.. Eerst een xbox update installeren, daarna een gta update, live was ook nog eens verlopen dus eerst zo'n 48 uurs code redeemen die ik nog had liggen, en daarna een shitload aan gratis dlc installeren

hopelijk kan ik voor 9u nog inloggen

krijg bijna spontaan aids van die gta shit. Moest een foto sturen dat ik ingelogd was.. Eerst een xbox update installeren, daarna een gta update, live was ook nog eens verlopen dus eerst zo'n 48 uurs code redeemen die ik nog had liggen, en daarna een shitload aan gratis dlc installeren

hopelijk kan ik voor 9u nog inloggen

:roflol:
Ik moest filmen dat ik mechanic en mors insurance belde, slaat echt nergens op :roflol:

Ja fok die shit man, als die password recovery nou gewoon naar behoren zou werken is al die bullshit niet nodig

We're sorry to hear that you are experiencing issues with your RGSC account. If you do not have access to the e-mail address tied to your RGSC account AND have forgotten the password to the account, typically we can not get you back into your RGSC account; however if you can provide as much of the the following information as possible, we can look into possible solutions:

Your RGSC name
Your RGSC e-mail
Your DoB as it is listed in your RGSC account
A screenshot of you logged into a console account (XBL/PSN) that is tied to your RGSC account
Again, please provide as much information as possible, the screenshot being the most important of the four pieces of information.

moest DoB ook nog googlen :o En kon wel gewoon inloggen op email adres gelinkt aan die social club maar dat hebben ze verkeerd begrepen dan

Ja fok die shit man, als die password recovery nou gewoon naar behoren zou werken is al die bullshit niet nodig

moest DoB ook nog googlen :o En kon wel gewoon inloggen op email adres gelinkt aan die social club maar dat hebben ze verkeerd begrepen dan

Gewoon Destiny doen man ;)

Ik kan bij GTA mijn mechanic niet meer bellen, zeer hinderlijk.

Iemand in?

Marzell

Terug
Naar boven