AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Ik heb 19% headshots, jij 22,7%. Verschilt valt mee dus, maar ik moet wel vaker voor de headshots gaan. Vaak geef ik ze gewoon 3 kogels terwijl het met 2 kan. Wat een details haha.

Je bent gewoon benauwd omdat ik op alles beter aan het scoren ben dan jij, terwijl jij ongeveer 2x zoveel uuries hebt mijn vriend.

Laatst bewerkt:
f**k accuracy

all bout them kills toch

:roflol:

Sjuuuuuuuuuus wat ging dat gister kut.

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Maakt jullie PlayStation ook geluid wanneer deze uit staat maar wel aan de stroom hangt?

Wat wordt er hier zoal gespeeld op de PS4?

:roflol:

Sjuuuuuuuuuus wat ging dat gister kut.

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Maakt jullie PlayStation ook geluid wanneer deze uit staat maar wel aan de stroom hangt?

Dat was geen succes inderdaad.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Wat wordt er hier zoal gespeeld op de PS4?

BF4 en soms GTA

Wil m'n social account wachtwoord recoveren voor gta maar krijg geen email als ik die aanvraag.. Geen zin om m'n tijd nu te verspillen aan het maken van een nieuw account dus voorlopig geen gta dus :(

Wil m'n social account wachtwoord recoveren voor gta maar krijg geen email als ik die aanvraag.. Geen zin om m'n tijd nu te verspillen aan het maken van een nieuw account dus voorlopig geen gta dus :(

Ongewenste map?

Voor mensen die GTA spelen en samen willen stuur maar PM met PSN.

Duurt 1 dag, had ik laatst ook.. Echt belachelijk lang.

Ongewenste map?

Voor mensen die GTA spelen en samen willen stuur maar PM met PSN.

Nope. Krijg gewoon echt niks binnen, zelfs niet na toevoegen aan safe sender list

Duurt 1 dag, had ik laatst ook.. Echt belachelijk lang.

Is nu al bijna 50 uur geleden en heb denk 10+ keer opnieuw een recovery email aangevraagd. Vandaag maar een ticket geopend op rockstar.com, misschien dat dat werkt

Terug
Naar boven