XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Heb je wel een stuk meer wapens dan in de beta?

Oh dat is wel weinig ja. En gadgets viel ook wel wat tegen aangezien dat 1 van de nieuwe dingen was. Denk wel dat ik hem ga halen.

Oh dat is wel weinig ja. En gadgets viel ook wel wat tegen aangezien dat 1 van de nieuwe dingen was. Denk wel dat ik hem ga halen.

ja ik denk toch wel dat je er veel plezier ana zult hebben, erg lache om op dirt bikes rond te rijden. Gister met zon muscle car 8 kills omdat er veel mensen gewoon te voet van A naar B aan het lopen waren :P

In de beta vond ik die heist wel vet om te doen, en toen konden we maar 1 map doen. Dus denk dat ik me er indd wel mee zal vermaken.

In de beta vond ik die heist wel vet om te doen, en toen konden we maar 1 map doen. Dus denk dat ik me er indd wel mee zal vermaken.

blood money is ook vet, beid teams hebben een vault met money en het andere team moet zo veel mogelijk stelen... zijn dan wel veel campers

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

excuses, je kan dus wel veel meer wapens kiezen, maar ze verschillen per team dat je hebt (cops of terrorists)

http://www.ign.com/wikis/battlefield-hardline/Weapons_and_Gadgets

Ah oke. Misschien zie ik het ook wel verkeerd dat er in BF4 veel meer wapens zitten, aangezien daar wel 5 DLC bijzitten waar ook altijd wel wat nieuwe wapens inzaten volgens mij. Die aparte loadouts voor cops en robbers is wel logisch maar in het begin wel vreselijk irritant.

Ah oke. Misschien zie ik het ook wel verkeerd dat er in BF4 veel meer wapens zitten, aangezien daar wel 5 DLC bijzitten waar ook altijd wel wat nieuwe wapens inzaten volgens mij. Die aparte loadouts voor cops en robbers is wel logisch maar in het begin wel vreselijk irritant.

ik speelde het gister op de europese releasedag, dus iedereen speelde nog met dezelfde wapens :) enkelingen hadden al betere wapens. Ik had wel filter op europa staan

Ik ben aan het sparen voor een M16a3 en M4a1 beiden 40k dollar en ik heb nog maar 27k dollar :( je krijg money voor kills, conquest overnames enzovoorts

Ja hoe het werkt weet ik nog wel van de beta. En met die beginwapens kon ik ook altijd vrij goed uit de voeten dus dat maakt niet zoveel uit. Ik heb eigenlijk best zin in die game nu haha.

sl*t

Ja hoe het werkt weet ik nog wel van de beta. En met die beginwapens kon ik ook altijd vrij goed uit de voeten dus dat maakt niet zoveel uit. Ik heb eigenlijk best zin in die game nu haha.

ja ik nu ook weer, wil mijn m4a1 :) de game speelt overigens wel lekker vloeiend, gister liep er iemand met riot shield op zijn rug en een flinke shotgun voorop... die ken je gewoon niet in zijn rug schieten :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.372
Vind 't toch eigenlijk alleen leuk om samen met iemand te spelen. Het is meer de fun samen dan die game opzich die leuk is. Battlefield 4 is duidelijk beter, maar dat maakt hardline nog niet slecht

Vind 't toch eigenlijk alleen leuk om samen met iemand te spelen. Het is meer de fun samen dan die game opzich die leuk is. Battlefield 4 is duidelijk beter, maar dat maakt hardline nog niet slecht

ik denk dat je hier pas over kan oordelen als je wat langer hardline hebt gespeeld, battlefield 4 was op het begin ook vrij slecht (vind ik)

Pomp mij eens wat usernames voor PS4 die in zijn voor een potje FIFA, via PM.

• #1.375
ik denk dat je hier pas over kan oordelen als je wat langer hardline hebt gespeeld, battlefield 4 was op het begin ook vrij slecht (vind ik)

Ja misschien, maar het is een totaal andere game. Veel meer arcade, maps zijn een stuk kleiner kleiner (terwijl de gamemodes zich echt wel lonen voor grotere maps met wat tweaks). Ik hoop dat ze als eerste het balans van de wapens fixen en de spawnpoints. Breekt die game op t moment.

En hopelijk grotere maps in de mappacks.

BF4 vond ik uiteindelijk ook alleen nog maar leuk wanneer ik met bekenden speelde. Maar wat je al zegt, het is echt een andere game. BF4 speelde ik alleen nog maar met de DMR en grote maps, hier is het toch close quarters en moet je wel net wat anders spelen.

Die mode dat je een hostage moet bevrijden en als je dood bent blijf je dood lijkt me opzich ook wel vet met een goeie squad.

BF4 vond ik uiteindelijk ook alleen nog maar leuk wanneer ik met bekenden speelde. Maar wat je al zegt, het is echt een andere game. BF4 speelde ik alleen nog maar met de DMR en grote maps, hier is het toch close quarters en moet je wel net wat anders spelen.

Die mode dat je een hostage moet bevrijden en als je dood bent blijf je dood lijkt me opzich ook wel vet met een goeie squad.

ja dan is het minder rushen en meer tactiek :) lijkt me ook cool

• #1.378

Maar bij BF4 kan je dus nog kiezen tussen close quarters en grote maps met vehicles.
Zullen ze vast met hardline ook wel doen. Zou wel een goede zet zijn want constant CQ gaat wel vervelen denk ik.

Mensen hier die gta V online spelen ?

Gamertag: LodeWaaik420

Kan je trouwens Playstation 4 spellen op de PS4 tweedehands kopen? Of kun je dan niet online? Dat was nl. het geval bij een aantal PS3 spellen destijds, dat je online moest met een code en die code maar eenmalig te gebruiken is.

Terug
Naar boven