MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh dat is wel weinig ja. En gadgets viel ook wel wat tegen aangezien dat 1 van de nieuwe dingen was. Denk wel dat ik hem ga halen.

In de beta vond ik die heist wel vet om te doen, en toen konden we maar 1 map doen. Dus denk dat ik me er indd wel mee zal vermaken.
Ah oke. Misschien zie ik het ook wel verkeerd dat er in BF4 veel meer wapens zitten, aangezien daar wel 5 DLC bijzitten waar ook altijd wel wat nieuwe wapens inzaten volgens mij. Die aparte loadouts voor cops en robbers is wel logisch maar in het begin wel vreselijk irritant.
enkelingen hadden al betere wapens. Ik had wel filter op europa staan
je krijg money voor kills, conquest overnames enzovoortsJa hoe het werkt weet ik nog wel van de beta. En met die beginwapens kon ik ook altijd vrij goed uit de voeten dus dat maakt niet zoveel uit. Ik heb eigenlijk best zin in die game nu haha.
de game speelt overigens wel lekker vloeiend, gister liep er iemand met riot shield op zijn rug en een flinke shotgun voorop... die ken je gewoon niet in zijn rug schieten 
Vind 't toch eigenlijk alleen leuk om samen met iemand te spelen. Het is meer de fun samen dan die game opzich die leuk is. Battlefield 4 is duidelijk beter, maar dat maakt hardline nog niet slecht
ik denk dat je hier pas over kan oordelen als je wat langer hardline hebt gespeeld, battlefield 4 was op het begin ook vrij slecht (vind ik)
Vind 't toch eigenlijk alleen leuk om samen met iemand te spelen. Het is meer de fun samen dan die game opzich die leuk is. Battlefield 4 is duidelijk beter, maar dat maakt hardline nog niet slecht
BF4 vond ik uiteindelijk ook alleen nog maar leuk wanneer ik met bekenden speelde. Maar wat je al zegt, het is echt een andere game. BF4 speelde ik alleen nog maar met de DMR en grote maps, hier is het toch close quarters en moet je wel net wat anders spelen.
Die mode dat je een hostage moet bevrijden en als je dood bent blijf je dood lijkt me opzich ook wel vet met een goeie squad.
lijkt me ook coolBF4 vond ik uiteindelijk ook alleen nog maar leuk wanneer ik met bekenden speelde. Maar wat je al zegt, het is echt een andere game. BF4 speelde ik alleen nog maar met de DMR en grote maps, hier is het toch close quarters en moet je wel net wat anders spelen.
Die mode dat je een hostage moet bevrijden en als je dood bent blijf je dood lijkt me opzich ook wel vet met een goeie squad.