Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Kan je trouwens Playstation 4 spellen op de PS4 tweedehands kopen? Of kun je dan niet online? Dat was nl. het geval bij een aantal PS3 spellen destijds, dat je online moest met een code en die code maar eenmalig te gebruiken is.

Zitten geen codes meer in.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Bloodborne gepreorderd :D

ondertussen ben ik al level 20 bij Battlefield hardline, ben erg slecht met aimen maar heb nu een ideaal wapen gevonden... De p90.. standaard met heavy barrell en 50 bullets in een magazine. Dus spray en pray :)

volgens het internet kan je dankzij de laatste update buttons remappen, maar ik heb geen idee waar of hoe je dit in kan stellen?

Ik moet de update nog even downloaden, maar wat zou je willen veranderen dan?

Ik zou graag een update zien dat dat klote licht van je controller uit kan, hoef je hem ook niet om t uur op te laden.

Ik moet de update nog even downloaden, maar wat zou je willen veranderen dan? Ik zou graag een update zien dat dat klote licht van je controller uit kan, hoef je hem ook niet om t uur op te laden.
als je de ps knop inhoudt en dan op adjust devices klikt kan je het licht iig op dim zetten, dat scheelt al heel wat.

wil graag voor cod x naar L1 oid remappen zodat ik mijn duimen niet van de sticks hoef te halen als ik spring

Oh nice, heb um nu gedimd.

Heb je de buttons al geprobeerd te veranderen terwijl je in-game was?

Edit: Ga naar instellingen > toegankelijkheid en dan zie je het wel staan.

Laatst bewerkt:
Heb ook maar een ps4 gekocht.. Wat zijn echt toffe games om te kopen? Heb gta v en bf hardline nu

Heb ook maar een ps4 gekocht.. Wat zijn echt toffe games om te kopen? Heb gta v en bf hardline nu

GTA5 sowieso vet.

Hou je van hack&slash?
Dan zijn Devil May Cry en Bloodborne wel aanraders.

Destiny heeft mij tot nu toe het meest bekoort.

destiny zeker de moeite waard. En die kan je nu wrs voor vrij weinig kopen

verder gta V, far cry 4, AC unity

add me voor batllefield hardline, jurgenb1990

GTA5 sowieso vet.

Hou je van hack&slash?
Dan zijn Devil May Cry en Bloodborne wel aanraders.

Destiny heeft mij tot nu toe het meest bekoort.

destiny zeker de moeite waard. En die kan je nu wrs voor vrij weinig kopen

verder gta V, far cry 4, AC unity

Destiny lijkt me wel wat als ik de filmpjes zo zie.

Maar zo'n game als bloodborne, waar zit daar de uitdaging in? Want dat ziet er uit als doelloos rondlopen en op zo veel mogelijk knopjes drukken om alles neer te hakken wat je tegen komt.

Destiny lijkt me wel wat als ik de filmpjes zo zie.

Maar zo'n game als bloodborne, waar zit daar de uitdaging in? Want dat ziet er uit als doelloos rondlopen en op zo veel mogelijk knopjes drukken om alles neer te hakken wat je tegen komt.

Lol bloodborne is een van de meest onvergevende games man, weinig save points en gaat snel dood etc.

• #1.396
Destiny lijkt me wel wat als ik de filmpjes zo zie. Maar zo'n game als bloodborne, waar zit daar de uitdaging in? Want dat ziet er uit als doelloos rondlopen en op zo veel mogelijk knopjes drukken om alles neer te hakken wat je tegen komt.
Ik ben binnen 5 minuten binnen het opstarten van het spel 4x doodgegaan. Vind 't echt het bruutste spel voor de ps4.
Zit echt constant op het puntje van m'n stoel. Met 3 coopers een huge ass boss vechten voor 10 minuten lang terwijl m'n vriendin in m'n oor schreeuwt dat ik niet dood moet gaan :roflol:

Als gewoon casual een game spelen meer is voor jou zou ik 'm niet halen. Scheelt je veel frustratie. Als je echter van een uitdaging houdt en het vet vindt dat je elk moment alert moet zijn omdat je anders binnen 4 hits dood bent is het wat voor jou.

niks voor mij denk ik :o als ik binnen 5 minuten 4 keer dood ga en overnieuw moet beginnen is mijn ps en tv kapot.

Wat maakt het verder zo leuk?

• #1.398
niks voor mij denk ik :o als ik binnen 5 minuten 4 keer dood ga en overnieuw moet beginnen is mijn ps en tv kapot. Wat maakt het verder zo leuk?
Uitdaging. Vaak nul hints over wat je moet doen behalve cryptische teksten die je vindt. Is een van de weinige games waar je je geen superhero voelt, zelfs de gewone monsters zijn sterk. De sfeer is ook heel goed. Het gevoel van accomplishment is echt heel groot als je een boss verslaat die 5x zo groot is als jij en waarvan je in je broek schijt als je 'm hoort krijsen.
Je kan ook samen spelen met andere, random spelers. Je kan niet chatten of praten, dus die mensen komen in je game en helpen je. Zo heb je echt een connectie met die persoon aangezien je ze echt helemaal niet kent maar je wel allebei hetzelfde doel hebt.

Net DriveClub gekocht, leuke auto's!

Terug
Naar boven