MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Hmm bloodborn laat ik dan nog even liggen. Misschien als ik uitgekeken ben op de rest. Denk dat je er behoorlijk wat geduld voor moet hebben en dat heb ik op het moment even niet :o
Ga dan iig destiny binnenkort halen.

Wat vinden jullie van bf hardline? Ik mis de apache helikopters enzo in dit spel :/

Hmm bloodborn laat ik dan nog even liggen. Misschien als ik uitgekeken ben op de rest. Denk dat je er behoorlijk wat geduld voor moet hebben en dat heb ik op het moment even niet :o

Wat vinden jullie van bf hardline? Ik mis de apache helikopters enzo in dit spel :/

ja ik mis de tanks en apache ook, maar verder is het wel echt een vet spel. Ik hou wel van de close combat :)

ja ik mis de tanks en apache ook, maar verder is het wel echt een vet spel. Ik hou wel van de close combat :)

Welke mode speel je voornamelijk dan? Met de beta vond ik eigenlijk alleen Heist tof. Hotwire is kut en conquest zonder de voertuigen voelt leeg aan.

iemand in voor een potje fifa morgen of overmorgen?

moe je destiny overkopuh?

Eind mei verschijnt de final fantasy HD remake, wel leuk voor fans van deze serie denk ik.

Welke mode speel je voornamelijk dan? Met de beta vond ik eigenlijk alleen Heist tof. Hotwire is kut en conquest zonder de voertuigen voelt leeg aan.

ik speel voornamelijk conquest large, maar ik was bij de voorgaande battlefields ook meer het type dat van conquest point naar conquest point rende aangezien je dan geen tanks tegenkwam en zo sneaky veel punten kon verdienen. Dus de tanks mis ik niet zo heel erg

Cinavia op ps4, is daar onderuit te komen?

Volgens mij gaat 'The Witcher 3' ook heel erg gaaf worden

Daar kijk ik ook naar uit inderdaad.

Die ga ik denk ik ook wel halen, is ook al DLC voor aangekondigd welke de totale gametijd ruim over de 100+ uur moet brengen. Net ook nog wat gelezen over Rainbow Six, die moet ik toch ook wel hebben denk ik. Star Wars uiteraard ook, en als ik nog eens een Dying Light 2e hands op de kop kan tikken ga ik dat ook zeker doen.

Die Rainbow Six alpha maakt me nou niet heel enthousiast, maar het is natuurlijk een alpha.

Las vandaag het e.e.a. op Tweakers dat er toch wel een positief gevoel aan over hebben gehouden. Uiteraard wacht ik wel eventjes de reviews/streams af.

Iemand in voor heists gta v?

Ik snap die 'in karma' niet? :roflol:

Moet je voor die heists al wat verder in het spel zijn met online of hoeft dat niet?

Je moet level 12 zijn en een high-end appartement hebben (kost 200.000 dollar) ;)

Terug
Naar boven