AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Leuke foto's muuske. Zit je in de bulk of, wat doe je op dit forum? :)

Ja joh! Al 2 jaar vol vreten!!!

:rolleyes:
Als je een beetje je huiswerk had gedaan mijn beschte, dan had je geweten dat ik al zeker een half jaar lang niet meer kán trainen en van te voren niet mócht trainen. Wel heb ik mijn huiswerk graag op orde in tegenstelling tot jou. :wave:

Is dat zwoel? Ik noem het eerder 'verwijfd' ...

Er is niks zwoels of verwijfd aan. :rolleyes:
Post nog eens een foto van je eigen kop ipv hier liggen te slowchatten.

Waarom komt duck hier nooit meeR?

Hij was hier een uur geleden nog :)

Schat er staan al 3 foto's van mij in .

Beschouw die reactie als "heeft nooit bestaan" :)

Vind het alleen jammer dat mensen die hier wél hun kop posten, gelijk worden afgekraakt. En vaak ook nog door mensen die zelf niet eens hun kop hebben gepost óf die van een vriend :rolleyes:

Hey hey , we plagen maar wat he . Alsof ik echt vind dat die Dave of wie ook een gaykop heeft . Dit topic is toch gewoon gemaakt om elkaar uit te lachen ?
Ik heb ook foto's gepost van mezelf waar stevig mee is gelachen . 's toch net leuk?

Hey hey , we plagen maar wat he . Alsof ik echt vind dat die Dave of wie ook een gaykop heeft . Dit topic is toch gewoon gemaakt om elkaar uit te lachen ?
Ik heb ook foto's gepost van mezelf waar stevig mee is gelachen . 's toch net leuk?

Geef je groot gelijk! Zelfspot moet zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.189
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom draag je niets onder je vest, man?

Het is toch een jas? :D Misschien is hij wel potloodventer.

Ja Jody verkoopt potloden... :D

Van die vleezige potloden zeker :D

leuke pics muuske :) let niet op die ecto's, die moeten eerst nog es leren een vrouw te plezieren voordat ze dingen kunnen eisen :D

Terug
Naar boven