Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Het lijkt alsof die heel los zit, maar dat was niet zo hoor :) Iig bedankt ;)

nee dat zeg ik niet. wat ik eigenlijk bedoel is:

je draagt een lelijke jurk.

je bent een leuk meisje om te zien en dan verpest je het door zo'n jurk te dragen, jammer. jij kan met jouw figuur iets beters hebben wat meer klasse en style uitstraalt en dat kan zelfs sexy zijn.;)

Daarom houd ik dus zo van naturele vrouwen...jummie.
die schilderdozen die je de dag erna niet meer terugherkent als je wakker wordt mogen mij gerust gestolen worden. En jij mag me gerust s pm-en...;)

Ik neuk liever met een knap wijf en dat ik wakker word naast een lelijk wijf, dan dat ik neuk met een lelijk wijf en ook nog eens wakker word naast zo'n lelijk wijf.

Alsof je op die foto kan zien dat ze geen makeup draagt, er schijnt zoveel licht op d'r hoofd dat 't net lijkt alsof je op d'r schedel kijkt :roflol:

Ik neuk liever met een knap wijf en dat ik wakker word naast een lelijk wijf, dan dat ik neuk met een lelijk wijf en ook nog eens wakker word naast zo'n lelijk wijf.

als je met een echt mooi wijf ligt, hoeft r geen dikke camouflage laag overheen. Dan wordt je wakker met een lekker wijf nadat je dr de avond r voor gedoet hebt.

nee dat zeg ik niet. wat ik eigenlijk bedoel is:

je draagt een lelijke jurk.

je bent een leuk meisje om te zien en dan verpest je het door zo'n jurk te dragen, jammer. jij kan met jouw figuur iets beters hebben wat meer klasse en style uitstraalt en dat kan zelfs sexy zijn.;)

Zoek jij dan ff "de" jurk voor mij uit, als je toch zo into fashion bent.... ;)

als je met een echt mooi wijf ligt, hoeft r geen dikke camouflage laag overheen. Dan wordt je wakker met een lekker wijf nadat je dr de avond r voor gedoet hebt.

Vind jij maar eens zo'n natural beauty. Die zijn er niet veel. Dan maar een opgemaakte beauty. Dan kun je vaker palen en heb je nog kwalitatieve chickies ook. En de ochtend erna? Of je nou een kater hebt, een lelijke chick naast je, of allebei. Dat maakt natuurlijk geen reet uit.

Slijmbal, er zitten gewoon te weinig meisjes op dit forum, nou ik maak maar een grapje hoor Mikki, ik ben niet zo'n persoon die gelijk een harde krijgt als er is een keer een meisje voorbij komt draven :P Ook al geniet je wel duidelijk van de aandacht, 1 foto is genoeg :rolleyes:

dat noem ik nog eens slijme,haarbal:rolleyes:

Terug
Naar boven