Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

zeker mooi meisje kerel, mooi figuur ook. ik ben ook iemand die op dit soort vrouwen/brunettes valt.

en het grappige is. je bent niet lang (en niet echt super knap:P), maar hebt wel zo'n chick. moet je nagaan dat het bij vrouwen helemaal niet om uiterlijk gaat.
Vergeet niet dat lustig een dbb-er is, en dus goed met vrouwen en groot geschapen.

ze leidt me soms wel af tijdens mn training, aangezien ze me altijd support in de sportschool en als ik dan in de spiegel kijken en ik zie me chick ;) moeilijk focussen

:roflol: Wees blij dat ze nog mee naar de sportschool gaat... De mijne verstopt mijn whey en houd me zoveel mogelijk buiten de gym :roflol:

Orbs op de foto van Enjee! :eek:

Met m'n opblaaskrokodil in de kroeg :P

9sqmgz.jpg

zeker mooi meisje kerel, mooi figuur ook. ik ben ook iemand die op dit soort vrouwen/brunettes valt.

en het grappige is. je bent niet lang (en niet echt super knap:P), maar hebt wel zo'n chick. moet je nagaan dat het bij vrouwen helemaal niet om uiterlijk gaat.

Vrouwen vallen tuurlijk wel op uiterlijk ! Een uitzonderingen daar gelaten.
Het gaat om een combinatie van factoren: kledingssT,lichaamsbouw,hoeveel humor je hebt,uitstraling etc.

Maar het eerste waar de dames naar kijken is toch hoe je erbij loopt, dus of je een goeie kop hebt en of je een beetje qua kleding met de tijd ben.

Maar als je eenmaal in gesprek komt met zo'n mooie meid, kan je d'r imponeren met je sterkere punten. Goeie baan, betrouwbaar overkomen, sterk in je schoenen staan, eneen meid kan laten lachen, dus een goeie dosis humor kunnen ze echt waarderen.

Zelf vind ik ook maar dat ik een k*thoofd heb, en ik zou ook wel willen dat ik langer was. Ben maar 1.75 m en aangezien ik val op nederlandse dames die vaak veel langer zijn lastig is. Maar desondanks dat heb ik hete vriendinnen gehad. Gelukkig heb ik een supermooi fysiek en een goeie kledingsmaak wat alle minpuntjes van mij weer compenseert.

Het uiterlijk is waar je voor valt, het innerlijk is waar je verliefd op wordt. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

:cool:

haha nee, is ze zelfs nog nooit geweest :O

[Link niet meer beschikbaar]
ze leidt me soms wel af tijdens mn training, aangezien ze me altijd support in de sportschool en als ik dan in de spiegel kijken en ik zie me chick ;) moeilijk focussen

OMG ;)

Ik wou dat ik zo'n meid had

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik (1m65) met achter mij een 2m+er :D

whahaha Kale, nijp die krokodil niet plat he !

i6yss2.jpg

Wie ben ik? :D (hopelijk komt hij groot genoeg door)

Eerst rij, uiterst rechts, die met de rode schoentjes & rode ketting?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahahha :D

Ik weet het. Het was een strikvraag, je staat er niet tussen.

Terug
Naar boven