Maar ik mis iets....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SuPeRdUdEs on holiday (de linker);
![]()
inclusief polsbandje en roze rietje.

zie die keuken, zie die jurk, zie die boot hieronder
niet dat het daardoor van haar vriend is maar dat doet er niet toe.
Toch wel leuk lijkt mij![]()

Even een aantal pagina's gelezen...sjezus wat een kansloze krijgers hier..
Hey Nikki, ik zal je even ontnuchteren! Op een grauwe dag in een betonnen vierkante ruimte zou je mij nog niets eens opvallen...
Ach, je ziet er redelijk uit maar je 'zijn' laat aardig te wensen over. Welke zelfrespecterende vrouw gaat hier nou 1000en keren posten met als bedoeling lelijke gasten te playen of geplayed te worden??
Jouw soort is het type dat bijvoorbaat al tegenvalt alleen zegt je derde been de hele dag 'ah 1xtje mag toch?'
Mikki, je bent 20. Zoek een normale vent en lach om wat je hier gedaan hebt. Stop met jezelf serieus te nemen...
'Usernamed weet in zijn hart dat met dergelijke praat Mikki alleen maar geinteresserd raakt omdat zij niet opzoek is naar de standaard simpele prutser. Ik haat dus ik leef.

+1000even een aantal pagina's gelezen...sjezus wat een kansloze krijgers hier..
Hey nikki, ik zal je even ontnuchteren! Op een grauwe dag in een betonnen vierkante ruimte zou je mij nog niets eens opvallen...
Ach, je ziet er redelijk uit maar je 'zijn' laat aardig te wensen over. Welke zelfrespecterende vrouw gaat hier nou 1000en keren posten met als bedoeling lelijke gasten te playen of geplayed te worden??
Jouw soort is het type dat bijvoorbaat al tegenvalt alleen zegt je derde been de hele dag 'ah 1xtje mag toch?'
mikki, je bent 20. Zoek een normale vent en lach om wat je hier gedaan hebt. Stop met jezelf serieus te nemen...
'usernamed weet in zijn hart dat met dergelijke praat mikki alleen maar geinteresserd raakt omdat zij niet opzoek is naar de standaard simpele prutser. Ik haat dus ik leef.
Ik moet zeggen dat je wel een lekker figuurtje heb Mikki.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als je ooit zo voor me neus staat dan scheur ik je helemaal uit elkaar![]()

Mikki traint inmiddels al 2 j keihard
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
EN NATURAL!zie die keuken, zie die jurk, zie die boot hieronder
niet dat het daardoor van haar vriend is maar dat doet er niet toe.
Toch wel leuk lijkt mij![]()
Er is een verschil tussen rijk zijn, en geen proleet zijn.![]()

aandachtsh**ren zijn niet echt mijn smaak.. maar hey, ieder zn ding.
Even een aantal pagina's gelezen...sjezus wat een kansloze krijgers hier..
Hey Nikki, ik zal je even ontnuchteren! Op een grauwe dag in een betonnen vierkante ruimte zou je mij nog niets eens opvallen...
Mikki, je bent 20. Zoek een normale vent en lach om wat je hier gedaan hebt. Stop met jezelf serieus te nemen...
'Usernamed weet in zijn hart dat met dergelijke praat Mikki alleen maar geinteresserd raakt omdat zij niet opzoek is naar de standaard simpele prutser. Ik haat dus ik leef.
Hij blijft toch heerlijk naïef niet?
En idd zoals RichardV al zei, the Mikki-saga continues, beetje jammeraandachtsh**ren zijn niet echt mijn smaak.. maar hey, ieder zn ding.
Hij snapt er blijkbaar er niks van wat Boto bedoeld, dus hoopt die met een hoop gebrabbel iedereen te verwarren en te laten denken dat hij een sterk punt maakt.