AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Mn gevoel zegt me dat dat een maatje M overhemd is.

:roflol:

Luppie woont niet in een trailer dus nu gaan we maar de size van zn huis belachelijk maken.

Epic self ownage bananaman.

Genoeg gereld of ik knal er een slot op.

6okl9n9.jpg

:P

Een echte Belgenkop hoor:P

FF :roflol: jij hebt al beter gehad? doet me denken aan dat plaatje met paris hilton en die nerd :o

maargoed, zal niet gaan bashen :P

leuk huisje lupster

Nee dit is mijn huisje.
Vrijstaand en lekker knus aan de rustige kant van een achterbuurt
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/16/1229416277-530.jpg

Zoals jullie zien staan er allemaal van dit soort woningen.
Huisje is gebouwd in 1948

Ik wist dat Nederlanders niet groot wonen maar dit is wel extreem? Of leef je ook een stuk ondergronds dan of leef je er alleen?

(serieuze vragen ja)

FF :roflol: jij hebt al beter gehad? doet me denken aan dat plaatje met paris hilton en die nerd :o

maargoed, zal niet gaan bashen :P

ah komop... Maaruh, jij meent toch niet serieus dat flower enzo lekker zijn toch? Of is dat ook zo'n Nederlandse standaard? :D jk..

Zal wel smaak wezen maar imo vind je als student zijnde zonder veel moeite wel wat beters. Zelf al ben je lelijk, genoeg kerels die ermee weglopen.

On a break..

No train = no hang around on a bodybuilding forum.

On a break..

No train = no hang around on a bodybuilding forum.

In vergelijking met kerels zoals Akira heb ik hier idd niets te zoeken. :rolleyes:

Train trouwens wel nog wat, maar dan onderhoudend (2x week) en zonder deftige voeding of trainingsschema. Binnen een weekje weer flink beginnen, dan begint de blok. :o

Ik wist dat Nederlanders niet groot wonen maar dit is wel extreem? Of leef je ook een stuk ondergronds dan of leef je er alleen?

(serieuze vragen ja)

ah komop... Maaruh, jij meent toch niet serieus dat flower enzo lekker zijn toch? Of is dat ook zo'n Nederlandse standaard? :D jk..

Zal wel smaak wezen maar imo vind je als student zijnde zonder veel moeite wel wat beters. Zelf al ben je lelijk, genoeg kerels die ermee weglopen.

Boven 2 grote slaapkamers en 1 kleintje.
Beneden 1 gote slaapkamer

Grote keuken en een kleine woonkamer.
Groete kelder diep
Groot achterhuis en douch badkamer.
Het is een gezinswoning voor een gezin met 2 kinderen,
Word het meer zou ik voor een groter huis kiiezen.
Oppeverlak is iets van 15x15m2 tijn is groot zowel voor als achter

Verder lijkt het klein maar dat is gezichts bedrog.

Haha hier in NL zijn de prijzen een stuk hoger dan in Duitsland of Belgie.
Maar voor de Belgen een geruststelling. Dit gebeurt over 20 jaar ook gewoon bij jullie. En dan ben je ook blij met je achtertuin van 5,5 x 8 meter (jep dat is mijn achtertuin:D).

Maar voor de Belgen een geruststelling. Dit gebeurt over 20 jaar ook gewoon bij jullie. En dan ben je ook blij met je achtertuin van 5,5 x 8 meter (jep dat is mijn achtertuin:D).
Ja wat wil je. Binnen 20 jaar is de zeespiegel gestegen, en overstroomt nederland. Die vluchten allemaal naar belgië; en dan worden uiteraard de prijzen duurder.

Boven 2 grote slaapkamers en 1 kleintje.
Beneden 1 gote slaapkamer

Grote keuken en een kleine woonkamer.
Groete kelder diep
Groot achterhuis en douch badkamer.
Het is een gezinswoning voor een gezin met 2 kinderen,
Word het meer zou ik voor een groter huis kiiezen.
Oppeverlak is iets van 15x15m2 tijn is groot zowel voor als achter

Verder lijkt het klein maar dat is gezichts bedrog.

Is idd best groter dan het leek. maar 15m op 15m lijkt me sterk? De kant van de foto lijkt me hooguit 8m, tenzij het huis geen vierkantige vorm heeft.

Maakt niet uit ;)

Diep van binnen zijn we allemaal BB'ers.

:roflol:

Ja klopt, al zijn de prijzen al flink gedaald?
Vastgoedcrisis woedt hier niet zo juist omdat de prijzen niet zo excessief waren. Dus zal zichzelf wel uitbalanceren.

Zal al blij zijn als ik voor mn 30 al een huisje zal kunnen kopen :( Als ik studeer tot mn 24 wordt het al heel moeilijk.

Ik heb mijn huis met tuin al. En mijn tuintje is 1631 m*.:grinny:

Terug
Naar boven