Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen geenenkel van die wijven, mn date zat ergens anders maar ze kan er niet tegen dat ik aan de pillen zat![]()

toen geenenkel van die wijven, mn date zat ergens anders maar ze kan er niet tegen dat ik aan de pillen zat![]()
Die in die rooie jurk is lekker man. Huh
Had je die avond aan de pillen gezeten? Je weet dat wel goed te verbergen dan.![]()

Uiteraard moet er weer eentje rellen
DE KERSTGEDACHTE JONGENS.
Ik hou niet van mensen die aan pillen ed zitten.
Die mensen zijn vaak niet al te slim... als ik dat soort mensen in een steeg zie liggen, pis ik over hun hoofd heen en lach ze uit

Is dit een outing als liefhebber van pis- en kakcoïtus![]()
stoer om aan de pillen te zitten.
Train jij eigenlijk wel?

Uiteraard moet er weer eentje rellen
DE KERSTGEDACHTE JONGENS.
ja, ik train !
en je gedachte dat mensen dat aan de pillen zitten dom zijn, is wel een kortzichtige visie maarjah .. 'k zit op unif en zal het wel verder schoppen als jou dus 'k moet me geen zorgen maken![]()
als dat zo was piste ik wel een of andere dame over der hoofd in me slaapkamer denk je ook niet?
Waar zit je?ja, ik train !
en je gedachte dat mensen dat aan de pillen zitten dom zijn, is wel een kortzichtige visie maarjah .. 'k zit op unif en zal het wel verder schoppen als jou dus 'k moet me geen zorgen maken![]()
Ik hou niet van mensen die aan pillen ed zitten.
Die mensen zijn vaak niet al te slim... als ik dat soort mensen in een steeg zie liggen, pis ik over hun hoofd heen en lach ze uit

ja, ik train !