- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, heb eindelijk internet en een vriendin heeft net een aantal recente foto's gemaileddus in het kader van kerst:
IEDEREEN FIJN KERSTFEEST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
en als mensen gaan zeuren dat dit onduidelijk is... de 'normale versie'
En ja, het eten was lekker.

Hetzelfde!
wel een rommeltje daar op die (slaap?) bank![]()
Ze is een nog ergere rommelkont dan ik, dus die middag dat we daar aankwamen met z'n drieen wezen schoonmaken en de boel aan kant helpen voor de rest kwam want er viel letterlijk eerst NIET te lopen
vrij kansloos.. maarja who cares right 
lol ja klopt I know, was alleen een 'girls night out'.. altijd een maffe boel. voormelde vriendin was uit dublin gekomen met allerlei troep dus we deden old fashion dress ups![]()
of moet ik daarvoor op je hyves kijken?say whutleuke outfit sophie
wel niet flink van dat gestoef met die samsung soul u900![]()

) op te eten he 
Nou, heb eindelijk internet en een vriendin heeft net een aantal recente foto's gemaileddus in het kader van kerst:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Smurfo uit zn naïviteit nog maar eens en denkt nu dat jij stinkend rijk bent omdat je een fancy gsm hebt.

Ik heb de nokia N95 hahaa niet deze. En met een abbo valt ieder toestel tegenwoordig te halen![]()

en nu doet proximus ook nog iets gelijkaardigs met 5000 smsen gratis dacht ik.Nou, heb eindelijk internet en een vriendin heeft net een aantal recente foto's gemaileddus in het kader van kerst:
IEDEREEN FIJN KERSTFEEST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
en als mensen gaan zeuren dat dit onduidelijk is... de 'normale versie'