AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

mooi kerstman broekje Sophiej :kerst:

Nou, heb eindelijk internet en een vriendin heeft net een aantal recente foto's gemailed :) dus in het kader van kerst:

IEDEREEN FIJN KERSTFEEST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

en als mensen gaan zeuren dat dit onduidelijk is... de 'normale versie'

En ja, het eten was lekker.

Hetzelfde!

wel een rommeltje daar op die (slaap?) bank :D

Gedurft hoor Sophiej,...

Looking good ;)

Mooi hoor sophie... schat je alleen ouder op deze foto ;)

Die string moet je onder je broek dragen Sophiej

Hetzelfde!

wel een rommeltje daar op die (slaap?) bank :D

lol ja klopt I know, was alleen een 'girls night out'.. altijd een maffe boel. voormelde vriendin was uit dublin gekomen met allerlei troep dus we deden old fashion dress ups :D Ze is een nog ergere rommelkont dan ik, dus die middag dat we daar aankwamen met z'n drieen wezen schoonmaken en de boel aan kant helpen voor de rest kwam want er viel letterlijk eerst NIET te lopen :roflol: vrij kansloos.. maarja who cares right ;)

:roflol: leuke outfit sophie
wel niet flink van dat gestoef met die samsung soul u900 :(

Afgaande op de eerste foto , zou ik je nken . Tweede foto ziet ert een pak minder uit .

Mooi dametje,geef mij foto 2 maar.

Jongens ga dan carbid schieten. Dat kost alleen wat carbid en de knallen zijn
harder dan vlinders als je het goed doet.

Ik heb de nokia N95 hahaa niet deze. En met een abbo valt ieder toestel tegenwoordig te halen ;)

Ik heb de nokia N95 hahaa niet deze. En met een abbo valt ieder toestel tegenwoordig te halen ;)

wij hebben geen abbo's in belgie :o
koppelverkoop is hier illegaal ofzoiets :p
dus GSM apart en provider.
Maar mss dat wij goedkoper kunnen smsen ofzo en er meer acties zijn. Zo kreeg je bij mobistar tempo onlangs een paar keer 3000 smsen gratis als je voor 10 euro herlaadde en standaard is het zowiezo al 300 smsen gratis als je elke maand voor 10 euro herlaad maarja moet je eerst nog elke maand herladen ook anders heb je die smsen niet :p en nu doet proximus ook nog iets gelijkaardigs met 5000 smsen gratis dacht ik.

Nou, heb eindelijk internet en een vriendin heeft net een aantal recente foto's gemailed :) dus in het kader van kerst:

IEDEREEN FIJN KERSTFEEST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
[afbeelding niet meer beschikbaar]
en als mensen gaan zeuren dat dit onduidelijk is... de 'normale versie'
[afbeelding niet meer beschikbaar]
En ja, het eten was lekker.

zwoele look die tweede foto.

Als ik een keer teveel gedronken heb zou ik je best kunnen versieren denk ik.

Stoere sig Ivo :p

Terug
Naar boven