AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

3134543409_6c9f6ab651.jpg

Heel wat biertjes, whiskey, vodka, rum en een halve fles tequila later
3135523156_59011f5c0c.jpg

Die kleren zijn wel een grap. De rest niet. :D

EN ik maar denken dat je (iets) anders was dan de gemidd sugababe member en dat je hier kwam om iets te leren.

:(

Je bent geen geile coïtusbom maar probeert wel zo te kijken Mikki. Beter keek je lief en onschuldig, dat zou beter bij je passen haha.

Ik heb je hoofd al 10keer gezien gister jovani :roflol: je hoeft niet elke foto te posten hoor :P :D

Haha, loopt dit topic nu nog. Buiten wat waus kijkende chicks met de uitstraling van een cokehoer, ongetrainde en ordinair uitziende speklappen en opgespoten zonnebankecto's met een paardengebit zie ik hier niet veel meer voorbijkomen. Beetje een freakshow aan het worden hier.

Slotje.

Haha, loopt dit topic nu nog. Buiten wat waus kijkende chicks met de uitstraling van een cokehoer, ongetrainde en ordinair uitziende speklappen en opgespoten zonnebankecto's met een paardengebit zie ik hier niet veel meer voorbijkomen. Beetje een freakshow aan het worden hier.

Slotje.

:roflol::roflol:

Slotje.

Thnx man :thumbs:

Sorry, ik wil niet lullig zijn maar heb al heel wat foto's voorbij zien komen van mensen met brutal stats (zoals ze die posten) zelfs stats die dicht bij pro's liggen waar lage bf's bij staan en ik dus onder de indruk ben maar nu de foto's naar voren komen een bf van 70 % hebben en een kippeborste die nog kleiner is dan mijn ballen.

Blaqpoet zit in een kuurtje, waar zijn jou spieren eigenlijk ? heb je die thuis laten liggen ofzo ? met je 102 kilo bij een laag bf% zoals je poste.

Terug
Naar boven