XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

en zoals jullie zien ben ik ook een paar % gezakt:P.....zie ook mij galery....

if1n48.jpg

2cctahg.jpg

zo het gezicht bij de grote mond....nog mag ik zonder internet schuldgevoel een grote bek hebben. bijdeze; ik zie er op de foto's niet zo goed uit maar kan zeker jou vriendin krijgen;).....

t*ring gast.. wat heb je in godsnaam op je hoofd? :roflol:

Ga trainen ofzo ipv elkaar afzeiken

Kerstgedachte jongens! :cool:

sjapendoedel!!er zit een vogelnestje op je hoofd!!
maare wel respect dat jij foto's durft te plaatsen!

das mijn haar waar ik al jullie vrouwen mee versier..:P...nee sorry ik ga ophouden...

ik ga maar eens lekker saunatja pakken en beetje cardioen

excuses voor mijn relgedrag, ik hoop datjullie snappen dat het gewoon tijdverdrijf is, fijna dag allemaal.

kusje(ook aan jullie moeders)

je bedoelt vast: i would kill myself with a face like that!:D

@ jonko:grapje hoor ubersnuggere vriend van me!

nee, hij had het goed erneer gezet... ik bedoel, wie zou er niet iemand vermoorden voor perfectie?

@sjapie: ja, zo ga ik je noemen nu :roflol: je ziet er meer uit als een gay hairstyler, dan iemand die iemands vriendin kan krijgen :roflol: ja op de kappersstoel kun je der krijgen.
Maar eigenlijk ook weer niet, een hairstyler zou niet met een dooie marmot op zn hoofd rondlopen.

:roflol:

Het lijkt wel.

nee, hij had het goed erneer gezet... ik bedoel, wie zou er niet iemand vermoorden voor perfectie?

@sjapie: ja, zo ga ik je noemen nu :roflol: je ziet er meer uit als een gay hairstyler, dan iemand die iemands vriendin kan krijgen :roflol: ja op de kappersstoel kun je der krijgen.
Maar eigenlijk ook weer niet, een hairstyler zou niet met een dooie marmot op zn hoofd rondlopen.

whahah letterlijk een natte plek in me broek nu!

Schapendoedel, dat haar kan echt niet.

Majo post eens een picture van jou.

Terug
Naar boven