Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kop komt komt echt niet overeen met je stats/houding op DBB
(no offence)

Je kop komt komt echt niet overeen met je stats/houding op DBB
(no offence)
Wat een idiote comment . Dit is een foto die een lief meisje onverwachts van me getrokken heeft na een nachtje vrijen . Wat voor kop past dan wel bij mijn 'houding' .![]()

Niet bedoeld als idiote comment, maar kan het moeilijk verwoorden
Is waarschijnlijk gewoon raar, na honderden posts gelezen te hebben van al deze ijzervretende beesten dan plots hun hoofd te zien en te beseffen dat ze ook in het dagelijks leven bestaan en ze normaal rondlopen tussen alle andere mensen
(zoiets)

oktober 2007.
Ofwel ligt het aan mij, ofwel zijn er daadwerkelijk geen foto's van mij uit 2008 :d
![]()
edit: Komt blijkbaar lichter door dan normaal...
(including me)
Laatste foto van mij... zelf gesoept... ik probeer dit topic een beetje ontopic te houden maar dan moeten jullie wel ff meeposten
![]()

topic titel heet "post een foto van je kop"............niet van je helm!
![]()

J says:
nu snap ik die comment ook
J says:
Yannick says:
?
J says:
Is waarschijnlijk gewoon raar, na honderden posts gelezen te hebben van al deze ijzervretende beesten dan plots hun hoofd te zien en te beseffen dat ze ook in het dagelijks leven bestaan en ze normaal rondlopen tussen alle andere mensen
Yannick says:
wil je zeggen dat ik eruit zie als een homo ?
J says:
wat ik probeer te zeggen, "phenochef", is dat door de ogen van deze brutale
uitgemergelde holocaust survivor iedereen een beest is
J says:
en het besef dat dergelijke stats voor non genetic freaks haalbaar zijn nog niet is doorgedrongen
Yannick says:
ahjah

topic titel heet "post een foto van je kop"............niet van je helm!
![]()