XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Tazz

2v8fvrq.jpg

Dat is enjee

Onze blackie
2a0gy02.jpg

Raad zelf maar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cyan in nog...levende lijve

ik ben benieuwd hoe sanca eruit ziet!

• Topic Starter Topic Starter
hey eduardjanssens jij ook hier?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

yummm

amy breezerhouse? :p

Laatst bewerkt:

Ha kijken wie er nou nog lacht:D en niet uit joelen ik moet het inderdaad niet van mijn bakkus hebben :(

what the **** ik kom er net pas achter dat flowergirl aka Nadia een relatie heeft met Animallegs aka Boris ???
Hoe is dat in z'n werk gegaan joh?

Damn niemand vertelt mij hier ook wat.

@Animallegs;eeuwig respect voor de foto's van je ex die je hier plaatste, laten we met z'n allen bidden dat ie ook foto's van flowergirl post als het uit gaat.

@Flowergirl; je stijgt in aanzien nu je met een hardcore bodybuilder verkering hebt. En niet bang zijn om pikante foto's te maken met je mannetje, hij is 100 % te vertrouwen.

hahaha nice try loo! :D

Moet je dat nou echt posten? :rolleyes:

ik ben benieuwd hoe sanca eruit ziet!

Weet je dat nog niet? Iedereen weet dat!

what the **** ik kom er net pas achter dat flowergirl aka Nadia een relatie heeft met Animallegs aka Boris ???

@Animallegs;eeuwig respect voor de foto's van je ex die je hier plaatste, laten we met z'n allen bidden dat ie ook foto's van flowergirl post als het uit gaat.

@Flowergirl; je stijgt in aanzien nu je met een hardcore bodybuilder verkering hebt. En niet bang zijn om pikante foto's te maken met je mannetje, hij is 100 % te vertrouwen.

Oud nieuws Loo.

hehe, dat dacht ik dus ook toen ik die fotos bekeek! Animallegs staat zo vaak met zijn kop op DBB dat ie meteen opviel :D

Ben blij dat ik in aanzien ben gestegen. :treuren: Bedankt jongens.

shutter, ik wil jouw hoofd weleens zien:)

Meer posters dan foto's, respect hoor :rolleyes:

Terug
Naar boven