Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Juist tijdens de lunch getrokken, bij ons op het werk is er dan tijd voor ontspanning
th_62511_Hans2_122_1021lo.jpg

Je zit in een correctionele instelling toevallig?;)

Lap! Nog ene die zich verveelt achter zijn bureau:p

dbb en op het wc grote drollen uitdraaien verzachten een beetje het werkleed :D

ik zit hier met 6 lelijke seuten rond mij die niks anders doen dan zagen en luisteren naar foute muziek... zoiets MOET gecompenseerd worden, anders hou ik het hier niet uit :P

ik zit hier met 6 lelijke seuten rond mij die niks anders doen dan zagen en luisteren naar foute muziek... zoiets MOET gecompenseerd worden, anders hou ik het hier niet uit :P

Ai! Blauwtje opgelopen bij alle 6???

:D

betekent niet dat je dbb moet vol spammen

nokke nu en aan ut werk sletje

Ai! Blauwtje opgelopen bij alle 6???
:D

lol :)

nee, het zijn stuk voor stuk echte remedies de liefde. hun kleren lijken wel overgordijnen, dragen konfituurglazen als bril en hebben een gat om op te kaarten.
het ergste is dat ze niet 5 minuten hun kwebbel kunnen houden en echt veel zinnigs komt er niet uit... vrouwen kunnen dus werkelijk uren over niets praten... :(

een paar bureaus verder zitten een paar gasten altijd met mij te lachen omdat ik met die dikke trutten zit opgescheept.

om mij te plagen sturen ze dan van die erotische mailtjes :titty: door en die mag ik dan niet openen omdat ze kunnen meekijken op mijn scherm :mad: :D

Het zijn ook altijd dezelfde onder werktijd ;)

En ik me maar verrot werken in de bouw :rolleyes:

Hou es op met dat gespam. :mad:

Kijk vorige maand dan ;) Daar sta je ook bovenaan zowat

Terug
Naar boven