AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Absoluut . Kroatië is een topland . Het eten is er eenvoudig maar zeer lekker , de zee is er azuurblauw en heel stil qua golven , hun steden zijn prachtig en de vrouwen zijn er echt adembenemend . Maar echt echt adembenemend . Je moet enkel oppassen met die kerels ginder want die draaien hun hand er niet voor om om je klappen te geven . Ze zijn heel hebberig op het gebied van vrouwen .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier 10 jaar geleden in Thailand, foto was eigenlijk getrokken om die vrouw
op de picture te hebben, die frisse achteraan heeft natuurlijk heel de
foto om zeep geholpen :D

Absoluut . Kroatië is een topland . Het eten is er eenvoudig maar zeer lekker , de zee is er azuurblauw en heel stil qua golven , hun steden zijn prachtig en de vrouwen zijn er echt adembenemend . Maar echt echt adembenemend . Je moet enkel oppassen met die kerels ginder want die draaien hun hand er niet voor om om je klappen te geven . Ze zijn heel hebberig op het gebied van vrouwen .

Bedoelde die niet of er iets lekkers/raars te zien was?:D waar je zegmaar naar kijkt.

Moet ik ook nog eens heen gaan dan , heb je klappen gehad? :D

Nee, dat bedoelde ik niet :)

Je had die (?) beter achter dames kunnen plaatsen.

ik spuug net een hap eten over me toetsenbord:o

Kom op jongens bijna 100 pagina's.

Maar ik ga nu even Peter R. De Vries kijken, tot morgeuhhh!

Kom op jongens bijna 100 pagina's.

Maar ik ga nu even Peter R. De Vries kijken, tot morgeuhhh!

Ik duik mijn vriezer in voor een talapia filetje, vind ik belangrijker als een stakkerige ex-cop on a powertrip.... IK weet wie het gedaan heeft maar iedereen zal wachten op MIJ peter R totdat IK bepaal wanneer IK iedereen verras met MIJN opgeloste zaak, iedereen wacht op MIJ de grote peter..
Wat een kleine pik moet die gast hebben zeg omg:mad:

Maar veel kijkplezier Mikki;):D

Laten we het niveau is opkrikken :D

2dhsdhk.jpg

1 dag, 10 pagina's, 2 foto's verder, is ons leven er nog steeds niet rijker op geworden

Terug
Naar boven