AndroidHealthClinic

het grote post je kattekwaad topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij die chinese matten heb het dus over vuurwerk,laten er altijd wel wat los,deze doorgegeven aan wat ''parasietjes''
die zelf te beroerd waren om wat te kopen en stonden te bedelen.Is snellont he,dachten dat het gewone astronautjes waren.
Ook gelukkig nieuwjaar......:D

Koffie pruttelt al lekker hoor collega,is koffie van uren oud wat gewoon weer door de vilter heenging.....zijn erbij die het niet eens proeven...flik ik alleen bij de ''likkertjes'' in een bedrijf.

Bij etterbakkie bij een bedrijf 06 coïtusnummer gebeld,was toendertijd gewoon een 06.Naar zijn bureau gestapt 06 gebeld en de telefoonhoorn ernaast gelegt.....kortom schade van heb ik jouw daar.
Ontkende in alle toonaarden maar ja vloog toch de laan uit....missie geslaagt.

Als ik van iemand afwilde ging ik altijd brainstormen welke stappen te ondernemen vaak met nog wat ''broeders in het kwaad''

Nog wel meer dingen....kwam zeker door de firma spuit&slik toendertijd dat ik me zo gedroeg.
Nu genezen;)

Laatst bewerkt:
Een leraar van mij die altijd op de fiets naar school kwam, hadden we een keer zn fiets op het dak van de school neergezet. Was ook maar 1 verdieping hoog dat lokaal hoor:p. Vervolgens hadden we een touw aan zn fiets bevestigd, en toen dat touw door het openstaande raam naar binnen gewerkt.

Toen een briefje op het raam geplakt: Voor meneer Veldman, trek aan dit touw voor een verassing. Hij zo naief als hij is aan dat touw trekken en hup daar viel zn fiets naar beneden.Nadat hij had gezien dat het zijn fiets was vond hij de verassing ineens niet zo leuk meer.:o Helaas zijn wel gepakt omdat de concierge alles kon zien vanuit zijn hokje.

En een keer hadden we de onderkant van een pak pannekoekmix eronder weggescheurd, de zak die eromheen zit losgeknipt, de pannenkoekmix vervolgens goed losgemaakt en toen met de onderkant los op het pak op een hoge kast neergezet. De leraar komt binnen begint de les, maar onderbreekt de les omdat er iets op de kast staat. Hij pakt het pak pannekoekmix en hoppa de onderkant flikkert eraf en een stofwolk van pannekoekmix kwam hem tegemoet. Je raad het al een sneeuwwitte leraar was het gevolg.

Hetzelfde hadden we eens gedaan met een emmer water in een kast met 2 deuren. 1 deur hadden dicht gedaan en toen de emmer schuin tegen de afgesloten deur neergezet en dan zo klem gezet dat als de deur geopend werd dat de emmer water kantelde en het water naar beneden kwam. Vervolgens de andere deur dichtgedaan. En dan maar wachten tot de leraar de kast opendoet. Gevolg was een natte broek en 1 week een vierkant lesrooster omdat we ons lachen niet konden inhouden.

En zo nog véél meer dingen...

pff, ik zelf was niet zo''n kattenkwaad uithaler

heb wel eens mensen hun complete fiets ondergezeken, ramen ingestampt met een voetbal, een sneeuwbal tegen een auto gegooid waar dus een steen in zat( wist ik niet, maar de meneer kon er minder om lachen)

een maat van me heeft eens in een bezopen bui bij zijn tante door de brievenbus naar binnen gezeken, de volgende morgen kon de hond rennen voor zijn leven

• Topic Starter Topic Starter
vorig jaar waren we op werkweek naar frankrijk met school, om te surfen, toen hebben we bij alle buren de wasrekken op het dak van de caravans gelegd, was ook erg lollig

en bij een paar gasten met veel praatjes en weinig daadjes hadden we de ramen ondergesmeerd met slagroom en de hele veranda onder gepist en al ons eten op de ramen gegooid toen ze sliepen, maar dat wisten ze helaas niet te waarderen.

vorig jaar waren we op werkweek naar frankrijk met school, om te surfen, toen hebben we bij alle buren de wasrekken op het dak van de caravans gelegd, was ook erg lollig

en bij een paar gasten met veel praatjes en weinig daadjes hadden we de ramen ondergesmeerd met slagroom en de hele veranda onder gepist en al ons eten op de ramen gegooid toen ze sliepen, maar dat wisten ze helaas niet te waarderen.

je moet eens een bakje met van dat glibberige driehoek zeep kopen, dat glibberige zeep leg je op je hand en gooi je bij iemand tegen het raam en de volgende dag lachen als die gast aan het schoonmaken is en hij steeds meer schuim op zijn raam krijgt.

Maargoed.. wat ik me nog kan herinneren;

- Een onschuldig vuurtje tegen een leegstaand ziekenhuis, wat resulteerde in een dakbrand. Verder nog heeeel veel brandjes gesticht.
- De bekende drollenportemonnee.
- Waterzakjes door openstaande treinraampjes gooien. Erg leuk als er net iemand met zijn snuffert buiten het raam hangt. Mijn buurjongen is het gelukt om door het raampje iemand op z'n schoot te gooien.
- Aquarium vol vissen uitgemoord. Had strafwerk en wilde de vissen te eten geven, alleen viel de hele inhoud voer in het aquarium.
- Alle McDonalds speeltjes verzameling van een leraar structureel naar buiten gooien.
- Shoarma door brievenbussen, pissen door brievenbussen.
- Iemand bijna zijn oog eruit schieten met een pijltje midden in de klas. Ik mocht voor de rest van het jaar niet meer die klas in.
- Een keer naar binnen gepist bij een begane grond woning (tja, laat je raam dan niet openstaan..). Die knakker lag zo'n beetje voor het raam te pitten en ik kon 'm net niet raken. Wel z'n hele huiskamer zeiknat.
- De voicemail inspreken van mensen die hun konijntje kwijtwaren met teksten als "Zooo, die smaakte goed. Lekker op de BBQ. Ik stuur je de botjes wel op".
- De bekende afstandsbediening grap. Voor het raam gaan zitten van de buren die tv kijken en dan steeds een ander net opzetten.
- Waar ik t*ring veel spijt van heb: Eerste keer dat ik een katapult in mijn klauwen kreeg, schoot ik een eend uit de lucht.

-Tijdens indiaantje spelen bij een vriendje, een kampvuur maken (op zolder..:D )
-Stinkbommetje in de prullenbak op school
-centerfolds op de achterkant van het bord in groep 6
-van alles vernield met me erwteschieter (zelfs wel eens op het politiebureau moeten melden ivm een verkeersspiegel
-trektouwtjes aan de stoelen binden op school
-een scheetkussen op de versierde stoel van sinterklaas leggen (das wel een hele goeie moet ik zeggen!!)
- midden in het dorp een boom in de hens gestoken toen ik net ontdekte dat de combinatie spuitbus + aansteker heel leuk was (brandweer uit gemaakt)
- een maat van me vroeger had een broertje die mong**l is, die zetten we dan op een skateboard voor mensen der deur en belden dan aan, was vaak wel een leuke reactie.
- een drol in een krant doen, voor de deur leggen bij iemand en dan aansteken
- appels jatten in de boomgaard, altijd wel spannend

tsja, als ik langer verzin komt er vast nog wel meer naar boven

Wel een leuk topic dit :D

Eens even kijken:

- Een vijl naar een lerares gegooid, per ongeluk :cool:
- Met honkbal de juf tegen haar hoofd aan slaan met honkbal knuppel, bril kapot
- Brand gehad op Ameland, hierbij een grote vlakte afgefikt, zo te zien hebben meer mensen hier ervaring mee
- Poep in de brievenbussen, brandende kerstbomen voor de deur zetten en dan aanbellen en er bij vermelden dat je bent vergeten weg te rennen( is een aanradertje :p )
- Leraar of lerares huilend uit het klaslokaal laten gaan
- De leraar wijs maken dat ik last had van ADHD en dat ik daarom altijd zo druk deed, hierdoor kon ik erg veel maken bij deze man en maakte ik zo gezegd misbruik van hem :eek:
- Agenda's van leraren afpakken
- Banden van leraren laten leeglopen (fietsen/auto's)
- Condoom om de uitlaat doen, aardappel in de uitlaat doen
- Condooms door de klas schieten/natte wc papier proppen door de klas gooien/ manderijnen tegen de muur aan gooien
- Ruitjes inschoppen bij een EHBO post
En meer van die dingen...........Het was een mooie tijd :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Poep voor de voordeur leggen dan aanbellen en snel een rotje erin doen en aansteken!

Erg veel ruiten ingegooid standaard bij me eigen school en ook bij een andere school terwijl de leerlingen in de klas zaten.

En zoveel dingen ook eens iets gedaan wat ik nu dus nooit meer zou durfen van alkmaar naar amsterdam rijden (over de snelweg) op een puch samen met een maat.Geen helmen geen verzekering geen licht, 50 km/u en zo dronken en stoned als een aap.WE zijn toen niet verder gekomen als de coentunnel einde van de tunnel werden we ineens ingehaald door een politieauto.:DToen moesten we de hele nacht in zaandam verblijven geen ruk te doen dus toen hebben we maar bij de zwervers gezeten was best gezellig.

- Rookbommen in de tuin van Marleentje gooien toen haar ouders eens een weekje op reis waren. Zowat de ganse week lang eigenlijk, nu eens gele dan weer paarse.
- Dode muizen in de brievenbus van Marleentje leggen. Afin, eigenlijk alle dode beesten die we vonden belanden bij Marleentje in de bus.
- Een flinke drol in een krant draaien, in de fik steken en aanbellen bij Marleentje die dan verschrikt het vuur uitstampte.
- Een boog maken met een stuk PVC buis en daarmee naar de konijnen en kippen in de tuin van Palmère schieten. Ik herinner mij hoe Vanneste eens dwars door zo'n konijn schoot. Vanneste maakte altijd de beste bogen.
- Katapulten maken en daarmee de geraniumpotten van de Vansteenkistes kapot schieten. Op een keer hadden we de ruit van de veranda mee en toen was het gedaan met de pret.
- Els Vanoverberghe meelokken in een bosje en van haar kleren ontdoen. Die kleren in een hoge boom hangen, samen met haar fiets. Snel weglopen voor haar pa.
- Kikkers vangen, aan een ballon hangen, en dan proberen die ballon kapot te schieten. Meestal lukte dat niet. Op de duur kwamen de kikkers weer naar beneden, dan hingen we ze aan een touwtje aan onze fiets en hielden we achtervolgingswedstrijdjes wie het eerst de kikker van de ander kon platrijden. Kikkerresten in de brievenbus van Marleentje deponeren.
- Voetbalstickers, coïtusboekskes, snoep, en bier stelen bij Huis Maes.
- De sirene van de pompiers was bij ons op het dak van de jongensschool. Het was een makkie om via de refter in de leraarskamer te geraken en deze te laten afgaan zodat de wiiiiieeeewooooowiewoooo gans het dorp op stelten zette.
- In dezelfde trant : binnenglippen in de kerk en de muziekinstallatie vollen bak openzetten. Achter een bosje staan kijken hoe alle mensen van bij de bakker en de beenhouwer verbaasd naar buiten komen om te zien wat er aan de hand is.
- Op een keer hadden we een hakbijl kunnen ontvreemden uit het materiaalhok van de jeugdbeweging. Toen hebben we in een parkje een viertal bomen omgelegd wegens gebrek aan hout voor een boomhut, maar de politie kon er niet mee lachen.
- Van deur tot deur gaan om geld in te zamelen voor Broederlijk Delen en daarmee snoep, GI-JOE ventjes, en voetballen kopen.

Dat was allemaal heel erg lang geleden.
Nu beoefen ik de edele kunst van het mededogen.

Snachts containers schuin tegen de deuren aanzetten ( liefst volle ) dan aanbellen en weg rennen en wachten totdat je de container hoort om kletteren :D

En natuurlijk met afstandsbedienings bij de ramen langs, dat bleef altijd lachen!

En ook wel eens legerdesheilszakken in tuinen overhoop gehaald :p

En verkoop borden bij iemand anders in de tuin neerzetten.

Met screammasker snachts bij de ramen langs gaan of andere maskers, damn wat hebben wij veel mensen bijna een hartaanval daarmee bezorgt en een van de groep heeft er zelfs een nacht voor vast gezeten vanwege huisvredebreuk :p

Laatst bewerkt:
kheb een domme pa, die kan niet na denken.
me buurjongen en ik waren buiten. hij deed alsof ie gevallen was met skateboard, ik stond boven op het dak van de garage met een emmer water, hij rent dus naar buiten, ik was te laat, ik liet de emmer los,de hond rende er achter aan, achter me pa, die bak valt vol op de chiwauwa van me moeder. :P

Oke man, respect voor je bump

Terug
Naar boven