AndroidHealthClinic

het grote post je kattekwaad topic

idd bumpwaardige post

Goeie eerste post ook :)

Eet hem op, zitten best goede bouwstoffen in.

Momenteel bekijken: 13 (13 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
switch, daan1988, johan22, Juicemaster, kiboko1, KoRnAgE, MennoNMGN, NoTimeToWaste, philip3600, popey88, rouletteking, Stunna, vrounieluutje

kheb een domme pa, die kan niet na denken.
me buurjongen en ik waren buiten. hij deed alsof ie gevallen was met skateboard, ik stond boven op het dak van de garage met een emmer water, hij rent dus naar buiten, ik was te laat, ik liet de emmer los,de hond rende er achter aan, achter me pa, die bak valt vol op de chiwauwa van me moeder. :P

Welkom wat zijn je doelen ?

goed topic

Vroeger 15-16 jaar :') ( das nog maar 2jr geleden eigelijk) altijd na het drinken bij hetzelfde huis gaan plassen. Tegen de brievenbus , tegen de deur.

Was eigenlijk wel grappig na de 3de x hadden ze het door en toen stonden ze uit de ruit te roepen terwijl wij aan het plassen waren :') , dan maar rap weggereden.

Voor de rest klopten we ook altidj keihard op de ruit van een frietkot waarvan de rolluiken toe waren maar het was nog altijd open. Fritkotbaas kwam helemaal gek.

Kan me voor de rest niet zoveel meer herinneren :(

Als ik hem was, dan was ik over jou heen gereden;)

Laatst bewerkt:
- Kikkers vangen, aan een ballon hangen, en dan proberen die ballon kapot te schieten. Meestal lukte dat niet. Op de duur kwamen de kikkers weer naar beneden, dan hingen we ze aan een touwtje aan onze fiets en hielden we achtervolgingswedstrijdjes wie het eerst de kikker van de ander kon platrijden. Kikkerresten in de brievenbus van Marleentje deponeren.

hahahaah, heerlijk topic! :roflol:

de merken van auto's er afhalen met een mesje :D
haha wat was dat geweldig zaten we een keer op een industrie terrein die dingen van auto's te snijden werden we gezien kwamen 20 volwassen mannen achter ons aanrennen terwijl wij met ze vijfen waren en niet ouder dan 10 :D mooie tijden;)

owja en nog een keer toen was een lerares boos op me geworden en ik op haar dus ik maakte een trap beweging, maar het toeval was dat ik net me veters aan het strikken was en die eene schoen zat nog niet zo goed dicht dus had de lerares een schoen in der muil :D

ik mis de basisschool :(

Laatst bewerkt:
waar zitten de criminelen van dbb hier , smijt jullie boekje maar eens open ;)

ik heb ooit eens een kameraad in de brandnetels geflikkerd omdat hij niet deed wat ik zei :D

Op de middelbare school deden we vaak papier kauwen, net zo lang dat het net geen papje is en dan tegen het planfond of het bord smijten, rotzooi gegarandeerd!

Ook op middelbare school, we hadden examens, maar we waren vroeger klaar dus stonden we ongeveer in de helft van het speelplein te wachten op de andere klassen, en net op het moment dat de bel ging & iedereen naar buiten kwam, trok ik iemand z'n broek naar beneden, moest die jongen niet hebben dusja, en hij had een trainingsbroek aan dus dat was easy... stond ie daar in z'n blote fl**ker op het moment dat iedereen buiten kwam. :D

Er zijn er nog, ma dit kwam tot nu toe in me op...

rotonde leegplukken en de planten bij de omwonende in de tuin planten

ik hield er van om overal op te schijten

inktvullingen onder stoelpoten leggen, zodra iemand erop ging zitten, pats.. overal inkt

de ouwe - ik ben jan, moet je kijke hoe hard ik renne kan - en dan een kluit naar binnen tieven vond ik altijd een gouwe.

voor 100euro aan pokemon kaarten gestolen die ik daarna weer terug moest brengen xD, omdat ons hulpje ons er bij naaide bij ze mama :P

Terug
Naar boven