MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

waar ligt de prijs prohmn in vergelijking met aas, normale kuur voor beginner die nog nooit kuur eerder gehad heeft. durf niet te zegge of dit te doen is maar kijk zo af en toe wel eens naar een site die iemand post, en prohmn lijke best goedkoop.
ff voedsel etc weg gelaten.
(en nee ben niet van plan te gebruiken alleen benieuwd)

Maar als je last krijgt van lethargie,is het dan al meteen na de eerste paar dagen van je cycle of pas na 2 weken ofzo?

Zal wel verschillen per persoon denk ik,maar moest het toch ff vragen :)

Ik had er na een dag of 5 11-oxo al last van.

Succes met je kuur!

Okay dan, thanks GoodGuy.

Pro Stano is gister verstuurd, dus ik wacht wel tot ik het binnen heb en heb ook maar B5 poeder besteld, dus hopelijk kan ik maandag beginnen ermee.

waar ligt de prijs prohmn in vergelijking met aas, normale kuur voor beginner die nog nooit kuur eerder gehad heeft. durf niet te zegge of dit te doen is maar kijk zo af en toe wel eens naar een site die iemand post, en prohmn lijke best goedkoop.
ff voedsel etc weg gelaten.
(en nee ben niet van plan te gebruiken alleen benieuwd)

PH's zijn over het algemeen duurder dan old fashioned AAS, aangezien je voor 1 kuurtje vaak al meerdere potjes nodig hebt. Het wordt al helemaal duurder als je voor niet gemethyleerde PH's als 11-OXO gaat, de doseringen die je daarvan nodig hebt in combinatie met de prijs maakt dat een dure grap.

PH's zijn over het algemeen duurder dan old fashioned AAS, aangezien je voor 1 kuurtje vaak al meerdere potjes nodig hebt. Het wordt al helemaal duurder als je voor niet gemethyleerde PH's als 11-OXO gaat, de doseringen die je daarvan nodig hebt in combinatie met de prijs maakt dat een dure grap.

Wat zijn jouw plannen? :D Ik ga dit gebruiken als cutstack:
- 500 mg. test: week 1/12
- 800 mg. primobolan 1 / 12
- 60 mg. epistane 7/12

Bedoeling is om aders op aders te creeeren, zonder de extreme lethargie van vorig jaar ;)

oke tnx voor info. had ik niet gedacht :)

Goede alternatieven voor Epi?
Non-responder, daarom valt de keuze op iets anders.
En wat valt ermee te stacken voor een bulk?

H-drol, een lage dosering Ultradrol, of superdrol is wellicht iets voor je ;) Altijd stacken met pro-stano of een ander DHT-product.

H-drol, een lage dosering Ultradrol, of superdrol is wellicht iets voor je ;) Altijd stacken met pro-stano of een ander DHT-product.

Superdrol niet meteen te zwaar? Nogal gelezen dat de resultaten goed zijn, maar de sides niet te onderschatten. Doseren op 10mg en opbouwen of niet nodig? :)

Zoals Alainie al aangaf: H-drol
Andere optie is Pro-tren, maar dat is meteen wel zwaarder.

Als je wil stacken kun je pro-stano toevoegen.

Zoals Alainie al aangaf: H-drol
Andere optie is Pro-tren, maar dat is meteen wel zwaarder.

Als je wil stacken kun je pro-stano toevoegen.

H-Drol & Stano lijkt me niet slecht.
Moet je deze twee gelijktijdig laten lopen of later invallen met de H-Drol?
Thanks! :)

Hoe namen jullie eigenlijk de caps van Epi als je 40 mg cycle draait?

2 bij ontbijt, dus 20 mg en dan 20 mg in de middag/avond eten of gewoon de 4 caps verspreid over de dag?

Las hiervoor namelijk verschillende methodes/schema's of is het gewoon ff kijken wat jezelf het beste vind ?

Okay me Pro Stano is ook binnen en me B5 ook, dus maandag maar beginnen :)

H-Drol & Stano lijkt me niet slecht.
Moet je deze twee gelijktijdig laten lopen of later invallen met de H-Drol?
Thanks! :)

Direct laten meelopen ;)

Week 1/6: Pro-stano: 800 mg
Week 1/6: H-drol: 100 mg.

Week 7/10: nolvadex: 20/20/10/10

Hoe namen jullie eigenlijk de caps van Epi als je 40 mg cycle draait?

2 bij ontbijt, dus 20 mg en dan 20 mg in de middag/avond eten of gewoon de 4 caps verspreid over de dag?

Las hiervoor namelijk verschillende methodes/schema's of is het gewoon ff kijken wat jezelf het beste vind ?

Inderdaad, 2 bij het ontbijt, en twee pre-workout ;)

Okay me Pro Stano is ook binnen en me B5 ook, dus maandag maar beginnen :)

Niceee, keep us posted! :D Succes! :D Smakelijk met de b5 hehehe ;)

Heeft iemand de cycle pro tren en stano al gedraaid?

heb net

K heb nog een potje h-drol van cel te koop:)
Dus voor degenen die geinteresseerd zijn. P.m me maar ff:).

Top, bedankt! :)

Direct laten meelopen ;)

Week 1/6: Pro-stano: 800 mg
Week 1/6: H-drol: 100 mg.

Week 7/10: nolvadex: 20/20/10/10

Inderdaad, 2 bij het ontbijt, en twee pre-workout

Niceee, keep us posted! :D Succes! :D Smakelijk met de b5 hehehe ;)

Thanks man, alleen train ik na me ontbijt, dus dan neem ik die andere 2 wel bij het avond eten.

Ja las hier in het topic al dat die B5 een lekkere fruitige smaak heeft :p we zullen merken morgen :cool:

Zal de ervaringen wel posten hier.

Terug
Naar boven