AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

• Topic Starter Topic Starter
Op 21 mg zetten, kijken hoe je je daarbij voelt. Een aantal mensen hier hebben dat spul van Olympus UK gebruikt en kregen hoofdpijn of een druk in hun hoofd op die dosering, merk je dat ook dan terug naar 14 mg. Echter is 20 mg the way to go omtrent fat loss, aan 10 mg heb je al genoeg voor een conditie boost.

Dat licht echt niet aan het merk man. Geloof daar niks van..

Ben ook aan het denken om in Uk te bestellen. Wat zou beter zijn voor vetverlies en evt wat spier erbij:

60 dagen ostarine 20 mg pd
30 dagen cardarine 20 mg pd

Of

60 dagen cardarine 20 mg pd?

Wil eerst eens kijken of het wat is voordat ik gelijk 150 kwijt ben..

Ben ook aan het denken om in Uk te bestellen. Wat zou beter zijn voor vetverlies en evt wat spier erbij:

Of

Stacken is altijd het beste.

Of

Ik heb hetzelfde doel en ga denk ik gewoon voor 60 dagen osta 20mg + 60 dagen carda 20mg en dan sup3r pct erbij

Iemand een idee over sarms voor vrouwen? Een goede vrouwelijke kennis heeft interesse voor sarms.
Vooral omdat het de uithouding verbeterd. (loopster)

Waarom zou iemand eigenlijk een sarms kuur verziezen boven een anavar kuur? Gaisn/sides/costs wise is een anavar kuurtje toch wel meer bang for buck of zit ik er naast dan?

Natuurlijk een test kuur sowieso meer maar qua niet nakuren en orals nemen ipv spuiten zie ik de vergelijking. Enkel de lever belasting die een sarm meer interessant zou maken,

Ik wil namelijk 1 van de 2 gaan doen begin 2016. Anavar voelt dan toch als een meer bewezen stof die qua doseren etc. ook makkelijker te gebruiken is.

Waarom zou iemand eigenlijk een sarms kuur verziezen boven een anavar kuur? Gaisn/sides/costs wise is een anavar kuurtje toch wel meer bang for buck of zit ik er naast dan?

Natuurlijk een test kuur sowieso meer maar qua niet nakuren en orals nemen ipv spuiten zie ik de vergelijking. Enkel de lever belasting die een sarm meer interessant zou maken,

Ik wil namelijk 1 van de 2 gaan doen begin 2016. Anavar voelt dan toch als een meer bewezen stof die qua doseren etc. ook makkelijker te gebruiken is.

Ik denk dat de GW501516 je meer vetverlies gaat brengen dan anavar. Ik zou zeggen probeer ze alle 2 dan weet je welke beter is. En anders gewoon anavar icb met GW501516 en evt osta?

Ik twijfelde ook, maar omdat er zoveel gezegd wordt dat er geen goede anavar te krijgen is ga ik toch maar voor Sarms

Ik denk dat de GW501516 je meer vetverlies gaat brengen dan anavar. Ik zou zeggen probeer ze alle 2 dan weet je welke beter is. En anders gewoon anavar icb met GW501516 en evt osta?

Ik twijfelde ook, maar omdat er zoveel gezegd wordt dat er geen goede anavar te krijgen is ga ik toch maar voor Sarms

Ja ik wil sowieso wel zuivere proef doen dus zal 1 van de 2 worden. Goede bronnen heb ik wel dus kwaliteit anavar regelen zal niet het probleem moeten zijn.

Waarom ga je dan voor anavar en niet voor winstrol?

Ivm droge gewrichten en slechter voor de lever

Laatst bewerkt:
omdat er zoveel gezegd wordt dat er geen goede anavar te krijgen is ga ik toch maar voor Sarms

Een goede bron doet wonderen, het hoeft niet moeilijk te zijn. :)

Waarom zou iemand eigenlijk een sarms kuur verziezen boven een anavar kuur?

De sides. Dat is mijn persoonlijke reden daarvoor.

Ik wil namelijk 1 van de 2 gaan doen begin 2016.

Wat zijn je doelen?

5tal weken op Endurashred gezeten, GW en Osta stack van Olympus Labs.
Zat op 20 mg osta en 14 mg GW...

Merkte inderdaad een boost in energie en algemeen een fit/goed gevoel.
Zelf geen verschil in vetverlies gezien, maar lees dat je dit vanaf 20+mg werkt.

@JWalker, waar heb jij je gw en osta vandaan..pm please

5tal weken op Endurashred gezeten, GW en Osta stack van Olympus Labs.
Zat op 20 mg osta en 14 mg GW...

Merkte inderdaad een boost in energie en algemeen een fit/goed gevoel.
Zelf geen verschil in vetverlies gezien, maar lees dat je dit vanaf 20+mg werkt.

@JWalker, waar heb jij je gw en osta vandaan..pm please

Endurashred? Heb je de SR9009 gebruikt?

Weet iemand trouwens of het een probleem is om maagbeschermers te nemen icb met sarms?

Ivm droge gewrichten en slechter voor de lever
Droge gewrichten hangt van persoon tot persoon af, en slecht voor je lever valt heus wel mee haha. Maar ik denk wel dat je meer baat hebt bij winstrol dan bij anavar qua kracht en spierhardheid/massa?

Terug
Naar boven