Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Droge gewrichten hangt van persoon tot persoon af, en slecht voor je lever valt heus wel mee haha. Maar ik denk wel dat je meer baat hebt bij winstrol dan bij anavar qua kracht en spierhardheid/massa?
Klopt, maar met al 2 schouderoperaties achter de rug wil ik het risico niet nemen :). En hoe slecht het voor je lever is weet ik idd ook niet precies, maar volgens Cools is anavar only het minst schadelijk qua orals.
 
Ik ga binnenkort starten met LGD-4033 4-8mg/dag en GW-501516 10mg/dag.
Doel is recomp/cleanbulk van zo'n 8 weken.

PCT ben ik nog niet helemaal over uit. Iemand advies?

Zal in dit topic m'n bevindingen en ervaringen posten.
 
Voor vet verliezen shined GW op 20mg. Als pct zou 12 daagjes clomid 50mg wel voldoende moeten zijn.

GW is echt heerlijk spul, zit nu in m'n 2e week. Heb 1cm gegained op m'n borst & armen en 5,2cm verloren op m'n waist. Begon op 82kg, zat laatst op 80 voor 2 dagen en nu ineens 81,2 al voor 2 dagen. Het schommelt nogal.

Verder geen krachtverlies, zie al duidelijk resultaat in de spiegel en nog 4 weken te gaan:D.

Denk dat ik een maand na m'n GW kuur even een bloedtest laat doen. Heb alleen geen test gedaan van voor, maar toen rookte ik ook nog dus vond het een beetje zonde gezien ik al van plan was te stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Voor vet verliezen shined GW op 20mg. Als pct zou 12 daagjes clomid 50mg wel voldoende moeten zijn.

GW is echt heerlijk spul, zit nu in m'n 2e week. Heb 1cm gegained op m'n borst & armen en 5,2cm verloren op m'n waist. Begon op 82kg, zat laatst op 80 voor 2 dagen en nu ineens 81,2 al voor 2 dagen. Het schommelt nogal.

Verder geen krachtverlies, zie al duidelijk resultaat in de spiegel en nog 4 weken te gaan:D.

Denk dat ik een maand na m'n GW kuur even een bloedtest laat doen. Heb alleen geen test gedaan van voor, maar toen rookte ik ook nog dus vond het een beetje zonde gezien ik al van plan was te stoppen.
Een bloedtest na alleen gw? Zo'n bloedtest is best prijzig toch?
 
Een bloedtest na alleen gw? Zo'n bloedtest is best prijzig toch?

Valt wel mee, 70,- voor een complete check up en 20,- voor verzenden en de kit als ik me niet vergis.
http://bloedwaardentest.nl/check-up-compleet/

Ik ga het eerst bij de huisarts vragen, toch wel wat fijner als het gelijk in het lab is ipv dat ik naar Utrecht moet gaan. Want medisch post werd volgens mij hier in de buurt 's middags geleegd, en het moet nuchter zijn. Dan kan ik pas 's avonds eten.

Was sowieso al van plan 1 a 2 x in het jaar even een check up te doen, en GW verhoogd je HDL significant. Dus doe ik er nog een maandje tusen kijken wat er over blijft. Al was ik wel een roker tot vorige week.
 
Twijfels twijfels twijfels, kom steeds meer topics tegen waar mensen zeggen shutdown en/of gevoelige tepels te krijgen van osta only.. Was van plan alleen sup3r pct te nemen na osta/cardarine maar misschien moet het toch een serieuzere pct worden.
 
Twijfels twijfels twijfels, kom steeds meer topics tegen waar mensen zeggen shutdown en/of gevoelige tepels te krijgen van osta only.. Was van plan alleen sup3r pct te nemen na osta/cardarine maar misschien moet het toch een serieuzere pct worden.

Het beste is om rustig aan beginnen op 15 mg/dag voor 4 weken en te kijken hoe je erop reageert. Gaat alles goed, dan trek je 'm verder door naar 6 weken, zo niet dan stop je of haal je in huis wat je nodig hebt voor een pct en ga je verder.
 
Het beste is om rustig aan beginnen op 15 mg/dag voor 4 weken en te kijken hoe je erop reageert. Gaat alles goed, dan trek je 'm verder door naar 6 weken, zo niet dan stop je of haal je in huis wat je nodig hebt voor een pct en ga je verder.
Hmm oke. Ik heb zojuist mn ostarine en cardarine besteld bij JW, van olympus labs. Ben 't voorlopig nog niet van plan te gebruiken maar kan het maar vast in huis hebben. Denk dat ik in januari ga beginnen in de vorm van cut of recomp.
 
LG121071, ACP-105 en LGD-3303: drie SARM's die je nog niet kent

SARM's als S4, MK-2866, LGD-4033, YK11 en RAD140 zijn inmiddels volledig ingeburgerd in de chemische sport, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in aantocht. Er zijn er drie waarvan wij, de onnozele samenstellers van dit gratis webmagazijn, vermoeden dat ze misschien ooit nog zullen opduiken in de webwinkels of de catalogus van je huisdealer. Mogen we je voorstellen aan LG121071, ACP-105 en LGD-3303?

http://www.ergogenics.org/lg121071-acp-105-lgd-3303-drie-sarms-die-je-nog-niet-kent.html
 
Ik ga binnenkort starten met LGD-4033 4-8mg/dag en GW-501516 10mg/dag.
Doel is recomp/cleanbulk van zo'n 8 weken.

PCT ben ik nog niet helemaal over uit. Iemand advies?

Zal in dit topic m'n bevindingen en ervaringen posten.

Ik zou clomid nemen voor 2 weekjes 25mg Ed is wel zat. 50mg is een beetje overkill.
 
LG121071, ACP-105 en LGD-3303: drie SARM's die je nog niet kent

SARM's als S4, MK-2866, LGD-4033, YK11 en RAD140 zijn inmiddels volledig ingeburgerd in de chemische sport, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in aantocht. Er zijn er drie waarvan wij, de onnozele samenstellers van dit gratis webmagazijn, vermoeden dat ze misschien ooit nog zullen opduiken in de webwinkels of de catalogus van je huisdealer. Mogen we je voorstellen aan LG121071, ACP-105 en LGD-3303?

http://www.ergogenics.org/lg121071-acp-105-lgd-3303-drie-sarms-die-je-nog-niet-kent.html

hmmm interresant zal het eens even doornemen.
 
LG121071, ACP-105 en LGD-3303: drie SARM's die je nog niet kent

SARM's als S4, MK-2866, LGD-4033, YK11 en RAD140 zijn inmiddels volledig ingeburgerd in de chemische sport, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in aantocht. Er zijn er drie waarvan wij, de onnozele samenstellers van dit gratis webmagazijn, vermoeden dat ze misschien ooit nog zullen opduiken in de webwinkels of de catalogus van je huisdealer. Mogen we je voorstellen aan LG121071, ACP-105 en LGD-3303?

http://www.ergogenics.org/lg121071-acp-105-lgd-3303-drie-sarms-die-je-nog-niet-kent.html

Ben toch wel benieuwd naar die LGD-3303 zal eens wat meer op zoek gaan. Vooral omdat die veel op lgd-4033 lijkt en die werkt wel best, vrij weinig sides. Hier nog een linkje http://www.sarmsinfo.com/profiles/lgd3303.php
 
Inmiddels 4 weken bezig met GW en 1 week met LGD.
De GW zit ik nu al tijdje op 20mg per dag, uithoudingsvermogen nog steeds veel beter en merk met 20mg per dag tegenover 15mg dat vetverlies sneller verloopt!
LGD zit ik op 4mg en hiermee voel ik meer kracht tijdens de trainingen en ik kan langer doorgaan.

Ben in deze periode 1 kg aangekomen en ietsjes droger geworden, nu kijken wat LGD voor resultaten gaat geven
 
Ik ben nu 4 dagen bezig met LGD 4mg ed. merk nog vrij weinig. Hoelang duurt het voor dat je wat merkt 1 tot 1.5 week ?
 
Ik ben nu 4 dagen bezig met LGD 4mg ed. merk nog vrij weinig. Hoelang duurt het voor dat je wat merkt 1 tot 1.5 week ?

4mg ga je denk ik ook niet veel merken. Pas op 10/12mg merkte ik echt een flinke kracht boost.
 
Back
Naar boven