Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu 4 dagen bezig met LGD 4mg ed. merk nog vrij weinig. Hoelang duurt het voor dat je wat merkt 1 tot 1.5 week ?

Binnen een week had ik het

4mg ga je denk ik ook niet veel merken. Pas op 10/12mg merkte ik echt een flinke kracht boost.

Flinke krachtboost heb ik niet, wel een boost iig
 
Heb mensen 1 - 3 mg zien nemen met resultaten. maar wacht het nog even af en anders up the goddam dose
 
Heb mensen 1 - 3 mg zien nemen met resultaten. maar wacht het nog even af en anders up the goddam dose

Ik ben benieuwd. Hebben hun dat gelogt?
 
jazeker staan er 2 op youtube en ook meerdere op forums.

Op youtube zeker van die dilan taka nogwattes. Die gasten verkopen zelf sarms dus die zullen het altijd wel overdrijven. drop de links eens wil wels zien.
 
Kerol als je het intypt zie je het serieus al meteen in de eerste 3 hits .
 
Kerol als je het intypt zie je het serieus al meteen in de eerste 3 hits .

Ja Dilan gemelly komt er meteen voor... Hij verkoopt via sarms1.com dikke vette oplichters zijn dat joh. Check die prijzen 1 keer.
 
Ja Dilan gemelly komt er meteen voor... Hij verkoopt via sarms1.com dikke vette oplichters zijn dat joh. Check die prijzen 1 keer.

Hij werkt allang niet meer samen met sarms1.

Heb mensen 1 - 3 mg zien nemen met resultaten. maar wacht het nog even af en anders up the goddam dose

8 á 12 mg ben ik met knettergek eens, that's the proper way to do it. :) Resultaten zul je hoe dan ook wel zien op een lagere dosering, maar op deze hogere doseringen ga je wat beleven.
 
Ben wel erg benieuwd naar de resultaten. Iemand die LGD only al eens heeft gedaan voor 8 weken 10mg? Zo ja, wat waren je resultaten? Ben het zelf van plan om uit te proberen na m'n cut(wss volgende maand) voor een dikke winterbulk.
 
Maandag gestart met LGD-4033 op 8mg/dag en GW-501516 op 20mg/dag.

Twee dingen die ik tot nu toe heb gemerkt zijn:
-Heftigere pomp en deze is sneller aanwezig dan normaal.
-Het gevoel hebben dat je snel weer door kan na een set. Ik houd m'n rustperiodes echter gelijk na een zware set squats of deadlifts omdat ik anders gewoonweg té snel verzuur.

Nog niet echt cardio gedaan behalve 's morgens op een lege maag in hoog tempo 30-45 minuten wandelen.

Misschien is het enigszins placebo effect want 2-3 dagen is natuurlijk redelijk snel om te kunnen beoordelen.

Zal volgende week weer een update posten!
 
Maandag gestart met LGD-4033 op 8mg/dag en GW-501516 op 20mg/dag.

Twee dingen die ik tot nu toe heb gemerkt zijn:
-Heftigere pomp en deze is sneller aanwezig dan normaal.
-Het gevoel hebben dat je snel weer door kan na een set. Ik houd m'n rustperiodes echter gelijk na een zware set squats of deadlifts omdat ik anders gewoonweg té snel verzuur.

Nog niet echt cardio gedaan behalve 's morgens op een lege maag in hoog tempo 30-45 minuten wandelen.

Misschien is het enigszins placebo effect want 2-3 dagen is natuurlijk redelijk snel om te kunnen beoordelen.

Zal volgende week weer een update posten!
Geen placebo, dat je niet te stoppen bent in de gym en geen rust nodig hebt komt door de GW:D. Dat merk je op dag 1 al.

En de LGD zul je ook snel merken, lees vaak dat men wat merkt na 4/6 dagen. Succes, ben benieuwd naar de gains!
 
Maandag gestart met LGD-4033 op 8mg/dag en GW-501516 op 20mg/dag.

Twee dingen die ik tot nu toe heb gemerkt zijn:
-Heftigere pomp en deze is sneller aanwezig dan normaal.
-Het gevoel hebben dat je snel weer door kan na een set. Ik houd m'n rustperiodes echter gelijk na een zware set squats of deadlifts omdat ik anders gewoonweg té snel verzuur.

Nog niet echt cardio gedaan behalve 's morgens op een lege maag in hoog tempo 30-45 minuten wandelen.

Misschien is het enigszins placebo effect want 2-3 dagen is natuurlijk redelijk snel om te kunnen beoordelen.

Zal volgende week weer een update posten!

GW merk je idd al vanaf dag 1, 20mg vind ik nu de ideale dosering
 
Maandag gestart met LGD-4033 op 8mg/dag en GW-501516 op 20mg/dag.

Twee dingen die ik tot nu toe heb gemerkt zijn:
-Heftigere pomp en deze is sneller aanwezig dan normaal.
-Het gevoel hebben dat je snel weer door kan na een set. Ik houd m'n rustperiodes echter gelijk na een zware set squats of deadlifts omdat ik anders gewoonweg té snel verzuur.

Nog niet echt cardio gedaan behalve 's morgens op een lege maag in hoog tempo 30-45 minuten wandelen.

Misschien is het enigszins placebo effect want 2-3 dagen is natuurlijk redelijk snel om te kunnen beoordelen.

Zal volgende week weer een update posten!

Ja na een weekje vernam ikzelf ookal meer kracht. Denk dat ik begin zomer 500 test, 500 mast, mk677 en lgd4033 kickstart eens ga proberen. Wil toch wel eens aas kuurtje proberen dus dan maar meteen goed.
 
Hoe kijken jullie tegen deze stack
1-5 epistane
1-5 tren(ph)
3-8 gw1516 (overlappen in pct)
 
Hoe kijken jullie tegen deze stack
1-5 epistane
1-5 tren(ph)
3-8 gw1516 (overlappen in pct)
Ben zelf totaal geen fan van ph's, weet daar dus ook niks van. Maar wat ik wel kan zeggen is GW vanaf dag 1 doen.
 
Gw tegen de lethargy neem ik aan? Lees je wel veel over.
 
Juist hier voor gekozen om de sides een beetje te beperken, idd, maar ook het herstel tussen de sets. En het glucose opname, waardoor het prohormoon beter in ze werking komt en dus er meer uit kan halen.
Gw voel je direct, zodra je de laatste weken energiek bent en de 'klap' op te vangen in de nakuur..

Is mijn gedachte hierachter..

Verder alleen gw en osta als stack gepakt, maar is leuk als bridge
 
Als je op ostarine zou gaan cutten, is het dan handig om gewoon -500kcal te cutten, of wat meer of minder?
 
Back
Naar boven