XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook al zou ik dit niet snel zeggen, maar is het dan in jou geval niet gewoon beter om aan de AAS te gaan? Om te cruisen et cetera op sarms lijkt me niet het slimste idee aangezien het nog niet tot dusver is onderzocht. Een kuurtje hier en daar van sarms vind ik dan weer wel van toepassing omdat je hiermee niet constant sarms neemt. Maar zo te horen gaan jou goals wat verder dan dat ;).
Aas geven me puisten en gyno. Sarms niet. Dat is mijn voornaamste reden
 
controleren ze op sarms bij doping controles?
en zo ja hoe lang is bv ostarine op lage dosis opspoorbaar?
ik weet dat test prop en winstrol rond de drie weken opspoorbaar zijn.
 
controleren ze op sarms bij doping controles?
en zo ja hoe lang is bv ostarine op lage dosis opspoorbaar?
ik weet dat test prop en winstrol rond de drie weken opspoorbaar zijn.
Ja sommige kunnen al worden opgespoord. Detectie tijd geen idee
 
Iemand ervaring met ******? Of mogen hier ook al geen websites worden genoemd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rad140 kan je alle kanten mee op. Ook cutten is mogelijk. Echter zie je voornamelijk dat het gebruikt wordt in icm een bulkschema om massa te creëren. Toen ik aan de rad140 en lgd4033 zat at ik behoorlijk boven mn onderhoud. Wat ik merkte is dat in vet aankomen nauwelijks het geval was. Ik oogte veel droger en mijn lichaamsgewicht steeg enorm. In 7 weken tijd bijna 8 kilo aangekomen. Ik had langer willen doorgaan maar dat is niet gelukt doordat ik op vakantie ging. Uiteindelijk zeker 5 kilo behouden.

Mijn dosering:
Rad140 30mg ed
Lgd4033 15mg ed

Na de kuur pct gedaan met nolva 2 weken. Toen 2 weken off
En nu als brug een hele lage dosis ostarine 10mg ed.

Toch ben ik benieuwd hoe mn bloedwaardes zouden zijn nu. Echter vind ik nergens echt duidelijke uitleg waar ik precies op moet letten en welke waardes ik dan zou moeten laten testen. Ik ben bereid geld te betalen voor een goed bloedonderzoek. Iemand tips?

Bij rad en lgd combi is dus een nakuur wel zeker nodig? Ook als je enkel rad 140 neemt?
Ik dacht dat rad 140 juist goed was voor cutten. Heb nu al een cut gehad met s4 ( kort gebruikt ) waar ik echt knetter hard van werd. Maar de sides ( geel zicht, nachtblind ) houdt me dit keer toch wel tegen.

Misschien cut ook wel even gewoon zo tot een procent of 13 en pak ik daarna een bulk met lgd, rad of gecombineerd. Ff denken nog :rolleyes:
 
Bij rad en lgd combi is dus een nakuur wel zeker nodig? Ook als je enkel rad 140 neemt?
Ik dacht dat rad 140 juist goed was voor cutten. Heb nu al een cut gehad met s4 ( kort gebruikt ) waar ik echt knetter hard van werd. Maar de sides ( geel zicht, nachtblind ) houdt me dit keer toch wel tegen.

Misschien cut ook wel even gewoon zo tot een procent of 13 en pak ik daarna een bulk met lgd, rad of gecombineerd. Ff denken nog :rolleyes:
Ik had precies hetzelfde. Om de side effects zou ik s4 niet meer nemen. De combi s4 en lgd was goed merkbaar. Maar de combi rad en lgd is echt explosief.
 
Ik had precies hetzelfde. Om de side effects zou ik s4 niet meer nemen. De combi s4 en lgd was goed merkbaar. Maar de combi rad en lgd is echt explosief.

Kan ook nu een cut pakken met rad 140. Dan tijdje op onderhoud en rond maart een bulk met rad + Lgd :rolleyes: Teveel mogelijkheden :o
 
Hmmm denk 20mg, althans dat is wat ik veel voorbij zie komen.. Wat zou jij aanraden?
Als je het doet moet je het goed doen :p

Op 30mg ging ik heel goed. :wl: maar ik deed er ook nog 15mg lgd bij.

Hoelang ga je hem runnen?
 
Als je het doet moet je het goed doen :p

Op 30mg ging ik heel goed. :wl: maar ik deed er ook nog 15mg lgd bij.

Hoelang ga je hem runnen?

Kan altijd nog verhogen ;) Hmm volgens mij word normaal beetje zo'n week of 8 aan gehouden? Zo iets zal het dan ook wel worden voor mij denk ik. De bulk kuur lgd met rad zou ik langer door kunnen trekken.
 
Ik heb zelf het idee dat ik kan eten wat ik wil ik blijf gewoon droog met rad en lgd.
 
Dan zou je toch zeggen dat wanneer je op onderhoud eet je er super op kan cutten?
 
Back
Naar boven