- Waardering
- 142
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rad140 kan je alle kanten mee op. Ook cutten is mogelijk. Echter zie je voornamelijk dat het gebruikt wordt in icm een bulkschema om massa te creëren. Toen ik aan de rad140 en lgd4033 zat at ik behoorlijk boven mn onderhoud. Wat ik merkte is dat in vet aankomen nauwelijks het geval was. Ik oogte veel droger en mijn lichaamsgewicht steeg enorm. In 7 weken tijd bijna 8 kilo aangekomen. Ik had langer willen doorgaan maar dat is niet gelukt doordat ik op vakantie ging. Uiteindelijk zeker 5 kilo behouden.Hoe is cutten met rad-140? Welke dosis pakken jullie en eventueel welke nakuur?
Beter te stacken of los ook prima?
https://bloedwaardentest.nl/flex-challenge-test/Rad140 kan je alle kanten mee op. Ook cutten is mogelijk. Echter zie je voornamelijk dat het gebruikt wordt in icm een bulkschema om massa te creëren. Toen ik aan de rad140 en lgd4033 zat at ik behoorlijk boven mn onderhoud. Wat ik merkte is dat in vet aankomen nauwelijks het geval was. Ik oogte veel droger en mijn lichaamsgewicht steeg enorm. In 7 weken tijd bijna 8 kilo aangekomen. Ik had langer willen doorgaan maar dat is niet gelukt doordat ik op vakantie ging. Uiteindelijk zeker 5 kilo behouden.
Mijn dosering:
Rad140 30mg ed
Lgd4033 15mg ed
Na de kuur pct gedaan met nolva 2 weken. Toen 2 weken off
En nu als brug een hele lage dosis ostarine 10mg ed.
Toch ben ik benieuwd hoe mn bloedwaardes zouden zijn nu. Echter vind ik nergens echt duidelijke uitleg waar ik precies op moet letten en welke waardes ik dan zou moeten laten testen. Ik ben bereid geld te betalen voor een goed bloedonderzoek. Iemand tips?
Dit is wel echt een heel volledig onderzoek. Zijn alle waardes belangrijk voor iemand die niet professioneel aan bodybuilding doet?
Dit is wel echt een heel volledig onderzoek. Zijn alle waardes belangrijk voor iemand die niet professioneel aan bodybuilding doet?
Niet dat ik het het geld niet waard vind ofzo maar in mijn beleving zijn waardes als eigen testosteron en oestrogeen en leverwaardes het meest belangrijk.
Het is maar een vraag he. Correct me if I'm wrong
Laten degenen die vaker hun bloed laten checken ook standaard hun prolactine controleren of alleen in geval van gyno?Zit jammer genoeg geen oestrogeen en prolactine bij in.
Prolactine heeft weinig toegevoegde waarde om elke keer te controleren als je geen klachten hebt.Laten degenen die vaker hun bloed laten checken ook standaard hun prolactine controleren of alleen in geval van gyno?
Ik doelde meer op dat er jammer genoeg geen pack is die de essentials voor wanneer gyno optreedt bestaat. Een pack met totale test, vrije test, SHBG, oestradiol en eventueel prolactine zou top zijn.Laten degenen die vaker hun bloed laten checken ook standaard hun prolactine controleren of alleen in geval van gyno?
Rad140 kan je alle kanten mee op. Ook cutten is mogelijk. Echter zie je voornamelijk dat het gebruikt wordt in icm een bulkschema om massa te creëren. Toen ik aan de rad140 en lgd4033 zat at ik behoorlijk boven mn onderhoud. Wat ik merkte is dat in vet aankomen nauwelijks het geval was. Ik oogte veel droger en mijn lichaamsgewicht steeg enorm. In 7 weken tijd bijna 8 kilo aangekomen. Ik had langer willen doorgaan maar dat is niet gelukt doordat ik op vakantie ging. Uiteindelijk zeker 5 kilo behouden.
Mijn dosering:
Rad140 30mg ed
Lgd4033 15mg ed
Na de kuur pct gedaan met nolva 2 weken. Toen 2 weken off
En nu als brug een hele lage dosis ostarine 10mg ed.
Toch ben ik benieuwd hoe mn bloedwaardes zouden zijn nu. Echter vind ik nergens echt duidelijke uitleg waar ik precies op moet letten en welke waardes ik dan zou moeten laten testen. Ik ben bereid geld te betalen voor een goed bloedonderzoek. Iemand tips?
Ik denk van wel. Het bevalt me goed zo. Er zijn gevallen bekend waarbij ostarine op 20mg niet eens test onderdrukt. Maar ook gevallen waarbij op 20mg de testproductie gehalveerd is. Dus ik denk dat 10mg wel een veilige dosis is om gains te behouden tussen de cycle's door.Die 5 kilo massa heb nog behouden door de ostarine dus? Ben je van plan om ostarine door te zetten tot je weer een sarm kuur gaat doen en daarna weer pct over naar ostarine?
Ik denk van wel. Het bevalt me goed zo. Er zijn gevallen bekend waarbij ostarine op 20mg niet eens test onderdrukt. Maar ook gevallen waarbij op 20mg de testproductie gehalveerd is. Dus ik denk dat 10mg wel een veilige dosis is om gains te behouden tussen de cycle's door.
.hoe moet ik me dat voor me zien,Tja.. wat ik vooral merk is dat alles wat je boven natuurlijk gaint vrij snel terugloopt. Of het nu echte aas zijn of sarms. Maar als er een brug plaatsvind tussen de cycle's dan behoud je veel meer en kom je veel verder.
Tja.. wat ik vooral merk is dat alles wat je boven natuurlijk gaint vrij snel terugloopt. Of het nu echte aas zijn of sarms. Maar als er een brug plaatsvind tussen de cycle's dan behoud je veel meer en kom je veel verder.
.Waarom zou je niet kunnen combineren? De werking van die stof is niet alleen maar beperkt tot vocht vasthouden/afdrijven hoor.Ik ben momenteel in week 7 van rad140 & lgd4033 cycle. Op zich wel tevreden.
Ik heb nog mk-677 liggen en S4. Ik heb die mk-677 eigenlijk voornamelijk liggen omdat het de slaap significant zou bevorderen. Ik lees dat je wat vocht vast zal houden van mk-677 en dat S4 je juist een harde winny look zou moeten geven. Ik neem dat aan dat die middelen combineren niet aan te raden is, wel?
Twijfel nog erg over de S4, op zich wel zin in de extra kracht die het zou moeten geven maar van de andere kant heeft het niet voldoende zin om hartje winter super hard te staan als je geen beach time hebt. Iig niet als je daarvoor ook wat irritante sides gaat krijgen.
Waarom zou je niet kunnen combineren? De werking van die stof is niet alleen maar beperkt tot vocht vasthouden/afdrijven hoor.
Als je twijfelt om het te gebruiken, gebruik het dan niet. Anderzijds vraag ik me dan af waarom je die troep allemaal koopt.
Als je zin hebt in kracht dan is dit je kans om nog wat toe te voegen. Werkt het niet voor je dan knikker je het eruit. Hardheid is het hele jaar leuk toch? Je traint hopelijk niet alleen maar om er leuk bij te lopen in je zwembroek.
.....
De reden dat ik train is wel voor het overgrote zodat ik er naakt goed uit zie.