Muscletone
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen aan het eind wat suppression naar mijn idee... Toen had ik de dosis S4 ook verhoogd. Een kijken hoe dat er uit ziet bij de bloedtest. De nachtblindheid is trouwens echt wel een ding als je moet rijden 's nachts, fietsers zonder licht zag ik echt totaal niet... Volgens mij heb ik er geen een geraakt![]()
wat vinden jullie van RAD140
is dat de sterkste sarm?
Testosteron is niet de enige stof die aan de androgeenreceptor kan hechten en voordelen heeft voor spiergroei.Laatst bedacht ik me iets.
Als SARMS je testosteron onderdrukken en dus geen exogeen testosteron opleveren. Hoe kan dit dan eigenlijk voordelen hebben voor spiergroei? Je zou dan bijna zeggen dat je test bij sarms moet zetten?
Waar kan ik me over dit soort zaken inlezen?
nee s23 is de geavanceerde vorm van s4, sterker sowiezo en geen visual trips, deze ervaringen die ik gehoord heb van bekende. die deze soort sarm (s23 ) aan het gebruiken heb
Laatst bedacht ik me iets.
Als SARMS je testosteron onderdrukken en dus geen exogeen testosteron opleveren. Hoe kan dit dan eigenlijk voordelen hebben voor spiergroei? Je zou dan bijna zeggen dat je test bij sarms moet zetten?
Waar kan ik me over dit soort zaken inlezen?
het onderdrukken gaat langzaam. en het antwoord op je vraag de sarm hecht aan de receptor zo kan die zijn werk doen.
en zoals je zegt zou het veel beter zijn om er test bij te zetten in lage dosis dat is mijn inziens de ideale situatie. in america gebruiken ze dermacrine heb er wellis over gelezen dat smeren ze op de huid
Dat is heel erg persoonlijk en afhankelijk van de mate van suppressie.Maar voel je je dan niet als een zombie wanneer je sarms gebruikt? Aangezien het je testosteron onderdrukt en je geen exogene testosteron krijgt.
Daar doelde ik uiteindelijk op.
Dat is heel erg persoonlijk en afhankelijk van de mate van suppressie.
Als je een sarm in hogere dosis en/of langere tijd neemt dan daalt je endogene testosteron en zou je last kunnen krijgen van wat extra moeheid en een neerslachtig gevoel.
Alleen als het in transdermaal is. Anders is de opname in het lichaam te slechtIs t een optie om sr9009 mee te laten lopen met een lgd cycle??
SR9009 heeft een korte halfwaarde-tijd (4 uur), dus moet je het opdelen in 2 a 3 doseringen die je inneemt een uur of 2 voor training/ inspanning.Alleen als het in transdermaal is. Anders is de opname in het lichaam te slecht
Is t een optie om sr9009 mee te laten lopen met een lgd cycle??