MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Iemand tips / aanraders eerste sarms kuur? Ik zoek een begin kuurtje die niet te zwaar valt en geen nakuur nodig heeft voor +- 6-8 weken?

20mg Ostarine.

Iemand tips / aanraders eerste sarms kuur? Ik zoek een begin kuurtje die niet te zwaar valt en geen nakuur nodig heeft voor +- 6-8 weken?

Wat wil je bereiken? Want leuk hoor 6-8 weken Osta only...maar wat doe dan daarna? Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen een aanrader voor een 'eerste SARMs' kuur vragen? Als reden wordt vaak opgegeven "ik weet niet hoe ik erop reageer", maar dat weet je bij een 2e kuur ook niet, als je dan ineens LDG, MK of RAD in je mik gooit ;)

Sowieso hou ik er niet van om mijn gezondheid en geld in te zetten voor miezere gains.

Gewoon de beste cocktail die er is in dat lichaam duwen 12 weken lang. Dikke gains maken godverredomme. Die 0,8kg spiergain en 1,12% BF verlies zie alleen jijzelf omdat je elke dag jezelf staat te bekijken in die spiegel.

Na 3 maanden 140kg benchen voor reps. Kilo’s op die weegschaal en dikke glutes for dem sl*ts. Daar doen we het voor.

Godverredomme

Clomid op 25 MG voor 4 weekjes. Je kan ook nog wat cardarine laten meelopen in je nakuur voor de performance benefits.

Dus jij raadt als 1e kuur LGD4033 voor 8 weken aan en als nakuur clodmig 25mg per dag voor 4 weken? Hoeveel mg LGD per dag raad jij aan?

Dus jij raadt als 1e kuur LGD4033 voor 8 weken aan en als nakuur clodmig 25mg per dag voor 4 weken? Hoeveel mg LGD per dag raad jij aan?

Na starxx zijn bericht te hebben gelezen en daarna even naar je stats te kijken neem ik mijn woorden terug.

Ik sluit me bij @Starx6673 aan:

Moet jij niet eerst eens gewoon goed gaan trainen en eten voordat je naar dit soort spul grijpt?

Trainen, eten, rusten, kuren. Als je 25% skipt, is er toch niets aan de hand?

Terug
Naar boven