- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand tips / aanraders eerste sarms kuur? Ik zoek een begin kuurtje die niet te zwaar valt en geen nakuur nodig heeft voor +- 6-8 weken?

Iemand tips / aanraders eerste sarms kuur? Ik zoek een begin kuurtje die niet te zwaar valt en geen nakuur nodig heeft voor +- 6-8 weken?
Gewoon LGD 4033 gaan gebruiken. En waarom wil je geen nakuur doen? Wat vind iedereen zo erg aan een nakuur?
Weet niet goed wat ik als nakuur zou moeten gebruiken
Clomid op 25 MG voor 4 weekjes. Je kan ook nog wat cardarine laten meelopen in je nakuur voor de performance benefits.
Dus jij raadt als 1e kuur LGD4033 voor 8 weken aan en als nakuur clodmig 25mg per dag voor 4 weken? Hoeveel mg LGD per dag raad jij aan?
Moet jij niet eerst eens gewoon goed gaan trainen en eten voordat je naar dit soort spul grijpt?
Trainen? Hoezo? Dit hele forum draait voor 40% op info over gainen zonder trainen

Hij skipt 50%, dan wordt het lastig.Trainen, eten, rusten, kuren. Als je 25% skipt, is er toch niets aan de hand?
Het is wel waar. En dan is dit het topic voor mensen die denken met sarms hun 'natty' status te kunnen behouden..of gewoon bang zijn voor naalden..

Het is wel waar. En dan is dit het topic voor mensen die denken met sarms hun 'natty' status te kunnen behouden..of gewoon bang zijn voor naalden..![]()
Je hebt ze er vast tussen zitten..Denken mensen dit trouwens oprecht? Dat je door sarms te gebruiken natty blijft?
Trainen? Hoezo? Dit hele forum draait voor 90% op info geven over gainen zonder zelf al te veel te gainen