AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

GymCriminal maar heb je van de sarms en orals ook niet kans op terugkeer van gyno in de nakuur (in verband met schommelende hormoonwaardes)
Al moet ik eerlijk zeggen dat zoals jij het hier verteld, en met jou doelen sarms idd wel een best logische keuze is, zeker omdat blijkbaar je natuurlijke test productie best vlot terug opstart.
 
Ik denk zelfs dat het je eigen productie enkel onderdrukt maar niet volledig plat legt. Maar ik denk erover om als ik nog een keer 'n Rad140 icm Lgd4033 pak om ook eens tijdens delaatste weken van de kuur een bloedtest te doen.

Die zal ik dan zoiezo posten
 
Sanca Saxon er iets mis met dbb? Het woord kuur geeft hij hier weer als het woord kut en ik zie veel heel rare spelfouten
7388CA10-514C-41FA-8BDE-9ECABABC750F.png
 
Dat viel mij ook al meteen op ik was al op bewerken aan het klikken en ontdekte hetzelfde
 
Welke stats doel je op? 1.80m 80kg 10%bodyfat??

Even wat achtergrondinfo. In slechte tijden van mijn leven woog ik met mijn huidige lengte 54kg. Voor mij was het haalbaar om natural tot 73kg op 8% bodyfat te komen. Daarna 3 jaar plateau.

Toen ben ik aan de ass begonnen wat uiteindelijk resulteerde in gyno. Daarom is sarms voor mij de uitkomst. En het geld is voor mij geen probleem.

Ik ben van mezelf niet erg breed gebouwd dus in mijn optiek heb ik een enorme transformatie ondergaan.

Ik hoef er voor mezelf niet uit te zien als iemand waarvan het overduidelijk is dat ik aan de anabolen zit. Ik balanceer liever net op het randje van wat er nog natuurlijk uit ziet.

Als ik je 1 tip mag geven. Ga niet jezelf verdedigen tegen DBB figuurtjes. Is enorm cringy dit. Want wat kan jou het schelen wat iemand vanachter zijn computertje van je vindt?
 
rob91 wat is hier verdedigen aan, het is toch een normale vraag met een normaal antwoord. Een beetje slecht geslapen ofzo?
 
Mensen hier die ervaring hebben met een hogere dosering lgd?
 
Ik heb max 20mg per dag genomen. Lijkt dat 15mg de max is. 20 wordt het niet beter van
 
Is er iemand die een verklaring heeft voor mijn probleem.

Als ik sarms gebruikt dan krijg ik ontstoken haarzakjes,. Het begint met een puistje en daarna komt er een witte kop op.
Mijn benen komen vol te zitten en ook krijg ik ze in mijn gezicht en op mijn rug. Ze doen ook verdomt veel pijn.
De pijn is zo intens dat ik er mee moet stoppen. Ik heb dat met elke sarm. Iemand hier een verklaring voor.
 
Is er iemand die een verklaring heeft voor mijn probleem.

Als ik sarms gebruikt dan krijg ik ontstoken haarzakjes,. Het begint met een puistje en daarna komt er een witte kop op.
Mijn benen komen vol te zitten en ook krijg ik ze in mijn gezicht en op mijn rug. Ze doen ook verdomt veel pijn.
De pijn is zo intens dat ik er mee moet stoppen. Ik heb dat met elke sarm. Iemand hier een verklaring voor.
Heb ik nog nooit meegemaakt of van gehoord. Maar iedereen is anders natuurlijk.

Kwaliteit is ook bepalend voor je resultaten.
 
Is er iemand die een verklaring heeft voor mijn probleem.

Als ik sarms gebruikt dan krijg ik ontstoken haarzakjes,. Het begint met een puistje en daarna komt er een witte kop op.
Mijn benen komen vol te zitten en ook krijg ik ze in mijn gezicht en op mijn rug. Ze doen ook verdomt veel pijn.
De pijn is zo intens dat ik er mee moet stoppen. Ik heb dat met elke sarm. Iemand hier een verklaring voor.
Scheer je je benen?
 
Wat zijn nou de sides van ldg4033 en rad
 
Mijn rat ( lab rat natuurlijk) gaat een kuurtje doen ben benieuwd!!
 
Haha altijd zo cringe ‘my rat’ of ‘ SWIM’
 
Back
Naar boven