Ordnung muss sein!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ordnung muss sein!
Klopt...
Hier gelden idd dezelfde regels als bij aas.Klopt...
Net zoals we de merken van test, tren, etc, niet bespreken.
Wil niet negatief zijn, maar denk je dat als iemand dit zou krijgen. Diegene dan nog bezig is op een forum? En dit gelijk hierop gaat afschuiven? Wel interesting btw gezien t voor conditie en ldl verhoging kan zorgenIk ga maandag ook voor het eerst beginnen met cardarine, vind het alleen wel heel erg risky mbt kanker maar uit de meerdere human trials zijn geen side effects gekomen en heb nog nooit op 1 fora gezien dat iemand er kanker van gekregen heeft.
Dus op hoop van zegen dan maar haha, hou jullie op de hoogte!
LDL verlaging bedoel je?Wil niet negatief zijn, maar denk je dat als iemand dit zou krijgen. Diegene dan nog bezig is op een forum? En dit gelijk hierop gaat afschuiven? Wel interesting btw gezien t voor conditie en ldl verhoging kan zorgen
Ja sorry haha te snel gereageerd!
Wil niet negatief zijn, maar denk je dat als iemand dit zou krijgen. Diegene dan nog bezig is op een forum? En dit gelijk hierop gaat afschuiven? Wel interesting btw gezien t voor conditie en ldl verhoging kan zorgen
Conditie is iets waar je moet aan werken. Dat moet je niet met pilletjes oplossen. Op nog geen drie maanden kan je al zorgen voor een fikse conditie verbetering.Heb uiteindelijk nog veel research gedaan en besloten om het niet te doen.
Het gaat me niet om de studie met die ratten maar eigenlijk meer om wat het middel is.
Een PPARD agonist, en als PPARD cellen verhoogd aanwezig zijn in kankercellen dan wordt dit sterk geassocieerd met een slechte overlevingskans.
PPARD zorgt er namelijk voor dat cellen beter overleven, maar dit zorgt er ook voor dat kankercellen dit doen.
In veel soorten kanker in bepaalde organen zijn de PPARD cellen verhoogd en maakt dit de behandeling des te moeilijker.
Het is heel jammer want had het graag gedaan maar denk dat het risico te groot is en we moeten wachten op een dual PPAR agonist die delta met gamma (anti kanker) combineert in een mate die geen kanker veroorzaakt.
Ga nu naar stenbolic kijken want wil toch echt wat voor me conditie lol
Conditie is iets waar je moet aan werken. Dat moet je niet met pilletjes oplossen. Op nog geen drie maanden kan je al zorgen voor een fikse conditie verbetering.
Voor altijd lijkt mij wat lang. Ik wou het door trekken tot midden maart ongeveer.