XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?
Had begrepen dat het sneller wordt opgenomen en had er goeie dingen over gehoord. Het was niet goedkoper volgens mij..

Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?
Omdat Dylan Gemelli tegen iedereen en zijn moeder zegt dat capsules altijd fake zijn terwijl dit niet het geval is.
omdat het goedkoper is mischien?
Nee?
Had begrepen dat het sneller wordt opgenomen en had er goeie dingen over gehoord. Het was niet goedkoper volgens mij..
Nee?

Gewoon lekker test zetten

Iemand recente ervaring met cardarine?

hoe krachtig zijn serms nou eigenlijk en hebben ze veel bijwerkingen?

Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Die kans is zeer groot. Hoe kun je nog zo idioot zijn om die zaken in de VS te bestellen terwijl je ze hier ook kan bestellen. Als Belg zou ik alleszins niet in de VS of China bestellen.

@Atlantis ik heb vorige maand sarms uit de vs besteld. 50 dollar verzendkosten wat ik al vrij duur vond. Kwam vrij snel aan maar bij de deur kon ik nog weer 20 euro extra douane kosten afrekenen.

Sinds zaterdag begonnen met 20 mg MK677 naast een stack AAS, benieuwd wat het toevoegt.
Los poeder gekocht en opgelost op 20 mg/ml, makkelijk doseren en zoveel goedkoper.

Sinds zaterdag begonnen met 20 mg MK677 naast een stack AAS, benieuwd wat het toevoegt.
Los poeder gekocht en opgelost op 20 mg/ml, makkelijk doseren en zoveel goedkoper.
Klopt, zag ookal dat los poeder vele malen goedkoper was dan al voor opgelost. volgensmij 1000mg poeder goedkoper dan 300/600 opgelost.
waar loste jij het mee op? gewoon water? (als dit niet mag ivm regels, verwijder ik dit bericht zsm)

Terug
Naar boven