MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Waardering
11
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Idd,ik denk dat je gear fake spul is.zeer goed opletten met sarms die niet echt zijn,kan van alle rotzooi in zitten!

Kravmuscle

Novice
Lid geworden
18 jan 2020
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Ja inderdaad, het is natuurlijk al chemische “zooi”, maar het leek zo goed met de puurheid stempels etc.. Ik heb inmiddels het zelfde merk gevonden wat ik voorheen heb gebruikt. Ik ben erg benieuwd of het mij de boost geeft die ik zoek.
De hoofdpijn is inmiddels weg en train lekker verder :loopband::lifter:

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Waardering
11
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ok,ben benieuwd wat het geeft.
Hou ons op de hoogte,succes

Drenth

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 jan 2010
Waardering
22
Lengte
1m95
Massa
110kg
Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Waardering
397
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?
omdat het goedkoper is mischien?

Drenth

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 jan 2010
Waardering
22
Lengte
1m95
Massa
110kg
Geen idee kerel zou kunnen, lijkt mij alleen totaal onhandig, tabs/caps werken goed bij mij en nog nooit gehad dat ik twijfelde aan de werking oid :)

Kravmuscle

Novice
Lid geworden
18 jan 2020
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Had begrepen dat het sneller wordt opgenomen en had er goeie dingen over gehoord. Het was niet goedkoper volgens mij..

MrDroeftoeter

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
15 mrt 2018
Waardering
4.835
Lengte
1m50
Massa
113kg
Vetpercentage
19%
Omdat Dylan Gemelli tegen iedereen en zijn moeder zegt dat capsules altijd fake zijn terwijl dit niet het geval is.
Nee?
Had begrepen dat het sneller wordt opgenomen en had er goeie dingen over gehoord. Het was niet goedkoper volgens mij..
Nee?

Jammo

Novice
Lid geworden
15 feb 2017
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
76kg
Iemand recente ervaring met cardarine?

Drenth

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 jan 2010
Waardering
22
Lengte
1m95
Massa
110kg
Iemand recente ervaring met cardarine?
Maat van mij neemt het 3x per jaar, stack met MK geloof ik en nog een (naam ff kwijt), hij vindt het super spul

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jun 2009
Waardering
372
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
hoe krachtig zijn serms nou eigenlijk en hebben ze veel bijwerkingen?

Atlantis

Novice
Lid geworden
5 mei 2019
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waardering
3.387
Lengte
1m79
Massa
96kg
Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan nog beter China imo. Al kan je die stelling ook in twijfel trekken met Corona :o

skydirk

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 apr 2003
Waardering
1.386
Die kans is zeer groot. Hoe kun je nog zo idioot zijn om die zaken in de VS te bestellen terwijl je ze hier ook kan bestellen. Als Belg zou ik alleszins niet in de VS of China bestellen.

Pietjefit

Novice
Lid geworden
27 mrt 2020
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
@Atlantis ik heb vorige maand sarms uit de vs besteld. 50 dollar verzendkosten wat ik al vrij duur vond. Kwam vrij snel aan maar bij de deur kon ik nog weer 20 euro extra douane kosten afrekenen.

VeibboR

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
27 feb 2013
Waardering
500
Lengte
1m74
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
@Atlantis ik heb vorige maand sarms uit de vs besteld. 50 dollar verzendkosten wat ik al vrij duur vond. Kwam vrij snel aan maar bij de deur kon ik nog weer 20 euro extra douane kosten afrekenen.
Kostelijk grapje dus

TheHiddenPro

Cool Novice
Lid geworden
26 jan 2020
Waardering
28
Lengte
1m94
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Waarom bestel je in de vs? Er zijn zat europese leveranciers tegenwoordig.

Bovenaan