XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

alles zit een kern van waarheid in, maar ook al zou me voeding waardeloos zijn zou ik alsnog een stijging moeten kunnen zien. eet 500 kcals boven me onderhoud soms wat meer zelfs.

alles zit een kern van waarheid in, maar ook al zou me voeding waardeloos zijn zou ik alsnog een stijging moeten kunnen zien. eet 500 kcals boven me onderhoud soms wat meer zelfs.

En wat zegt je weegschaal? Ga je wel omhoog in gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
Pff niet sterker worden van eten. Stop jij dan maar eens een week met eten en ga dan eens een krachtsessie doen. Moet jij kijken wat je inleverd kwa kracht. Ons lichaam is opgebouwd uit cellen waarvan de meeste mitochrondiënen bevatten. Deze zorgen voor de verbranding en daarvoor is glucose en o2 benodigd. Echter wanneer een van deze twee essentiële stoffen niet meer aanwezig is gaat de stofwisseling over op een zogenaamde onvolledige verbranding. In deze fase kan er geen opbouwstofwisseling meer plaats vinden (anabolisme). Om sterker te worden moeten je beschadigde spiercellen gerepareerd worden met aminozuren. Wanneer je meer eet dan dat je verbrand is je lichaam in staat om spiermassa op te bouwen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien heb jij nog een recentere studie van PubMed waaruit blijkt dat je heel sterk kan worden zonder voeding. :rolleyes:

Een sarm maakt je ook sterker anders zou het ook onzin zijn om het te nemen lijkt mij?

Een sarm maakt je ook sterker anders zou het ook onzin zijn om het te nemen lijkt mij?
Een SARM werkt in op de selectieve androgene receptoren en heeft daardoor een anabool effect. Echter kan dit anabole effect enkel bereikt worden met goede voeding. De eiwitsynthese wordt versneld en dit stelt je als sporter instaat om in een kortere tijd meer spiermassa op te bouwen.

Meer eten = sterker worden. Een sarm heb je niet nodig om sterker te worden, en sterker worden zal ook niet gebeuren op magische wijze indien je voeding niet op orde is. Comprende?
Ik veronderstel dat als je deftig traint dat je dan al genoeg eet en dat je niet plots sterker gaat worden omdat je nog meer gaat eten.

Nu 1 week op 50mg s4, 3mg LGD en 1 week op 75mg s4 en 6mg LGD. Tot nu toe nog niks van gemerkt.. Wel iets droger geworden, maar dit komt voornamelijk door mijn dieet. Hoop dat het snel komt!

Nu 1 week op 50mg s4, 3mg LGD en 1 week op 75mg s4 en 6mg LGD. Tot nu toe nog niks van gemerkt.. Wel iets droger geworden, maar dit komt voornamelijk door mijn dieet. Hoop dat het snel komt!

S4 vernam ik na 3 dagen al, qua hardheid en pomp

Dat is wel heel erg weinig LGD, je moet echt niet denken dat je in 3 weken tijd 3 pond aankomt van 1mg LGD (zoals uit tests zou blijken). Ik vind het op 12mg nog vrij weinig doen, lekkere pomp en wat extra kracht maar vrijwel geen gewichtstoename. Het is gewoon een mild middel, iets sterker dan Ostarine.

Dat is wel heel erg weinig LGD, je moet echt niet denken dat je in 3 weken tijd 3 pond aankomt van 1mg LGD (zoals uit tests zou blijken). Ik vind het op 12mg nog vrij weinig doen, lekkere pomp en wat extra kracht maar vrijwel geen gewichtstoename. Het is gewoon een mild middel, iets sterker dan Ostarine.

Daarom Yk-11 is veelbelovend.

Heb nu 3 weken 20 mg ostarine only erop zitten. Sinds 2 weken beetje last van wat rode vlekjes op mn voorhoofd. Eerder nooit last van gehad dus denk dat het een allergische reactie is op ostarine. Voedingsschema is namelijk niets veranderd.

Iemand hier ook al last van gehad toevallig?

Heb nu 3 weken 20 mg ostarine only erop zitten. Sinds 2 weken beetje last van wat rode vlekjes op mn voorhoofd. Eerder nooit last van gehad dus denk dat het een allergische reactie is op ostarine. Voedingsschema is namelijk niets veranderd.

Iemand hier ook al last van gehad toevallig?

Kameraad van mij had hetzelfde bij hem ging het weg na een paar dagen.

Sinds een paar dagen gestopt met Ostarine. Zat op 25mg per dag en had constant een bloeddruk van 160/80 en soms zelfs 170/80. Vanochtend gemeten en zat op de 120/80. Ik ga t op m'n werk nog een aantal x meten op de momenten waarop ik het hiervoor tijdens Ostarine ook deed. Als het dan nog zo laag is is het voor mij toch duidelijk door de Ostarine.

Sinds een paar dagen gestopt met Ostarine. Zat op 25mg per dag en had constant een bloeddruk van 160/80 en soms zelfs 170/80. Vanochtend gemeten en zat op de 120/80. Ik ga t op m'n werk nog een aantal x meten op de momenten waarop ik het hiervoor tijdens Ostarine ook deed. Als het dan nog zo laag is is het voor mij toch duidelijk door de Ostarine.

Ik had er op het begin ook erg last van. gaat bij mij nu iets beter maar nog steeds een veel hogere bovendruk dan normaal. Zit op 10 mg. en zit rond de 130-150 bovendruk. onderdruk blijft netjes 65-75. neem er ook twee keer per dag rode bieten sap bij dat bloeddruk verlagend moet werken. wil deze week eens over gaan op 15 mg maar vrees dat mijn bloeddruk dan weer boven de 150 gaat komen. merk naar 2,5 week osta en gw een kleine krachtstoename en ook gewicht op de weegschaal gaat omhoog. in de spiegel zie ik nog weinig verandering, niet het idee dat mijn vetpercentage omlaag is gegaan.

Ik had er op het begin ook erg last van. gaat bij mij nu iets beter maar nog steeds een veel hogere bovendruk dan normaal. Zit op 10 mg. en zit rond de 130-150 bovendruk. onderdruk blijft netjes 65-75. neem er ook twee keer per dag rode bieten sap bij dat bloeddruk verlagend moet werken. wil deze week eens over gaan op 15 mg maar vrees dat mijn bloeddruk dan weer boven de 150 gaat komen. merk naar 2,5 week osta en gw een kleine krachtstoename en ook gewicht op de weegschaal gaat omhoog. in de spiegel zie ik nog weinig verandering, niet het idee dat mijn vetpercentage omlaag is gegaan.

Verwacht er maar niet teveel van.

Waarom ostarine terwijl er andere sarm's zijn die betere resultaten zouden moeten geven.

Begin oktober ben ik gestart met LGD-4033 op 8mg/dag en GW-501516 op 20mg/dag.

Nu sinds een weekje klaar en ik moet concluderen dat ik feitelijk niks heb gemerkt van deze 'kuur'.
Wekelijks enigszins een kleine krachttoename maar zit momenteel in een bulk dus dat is te verwachten.

Mogelijk dat het ondergedoseerd was of dat het gewoon troep was. Of misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog.

Ik heb zojuist mijn LGD en GW van Olympus UK binnen gekregen en zal dit voor 6 weken nemen.
Dit zou de real deal moeten zijn dus ik ga er vanuit dat ik hier iets van ga merken. Zo niet, dan zijn SARMs niks voor mij.

Overigens heeft Nutriverse nu een closeout sale met 35% korting op alle Olympus UK SARMs. Coupon code is BLOWOUT35 voor degenen die willen bestellen.

Zal m'n bevindingen weer na een aantal weken posten!

Terug
Naar boven