MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Tuurlijk zeggen die Chinezen dat. Die zeggen gewoon wat jij wil horen. En heb jij je poeder hier laten testen? Want dan wil ik de uitslag hiervan wel weten.

Je weet het nooit zeker maar dat weten de Sellers in USA en UK ook niet want die kopen het ook daar.

Ik doe als ondernemer al jaren zaken met en in China en kan bevestigen wat skydirk zegt. Je moet niet vergeten dat china heel anders is dan hier. Daar heb je geen uitkeringen. Iedereen moet zichzelf redden en ze moeten allemaal held verdienen en ze willen allemaal miljonair worden zoals er al vele zijn. Ik snap best dat een armere Chinees al die dikke auto's in de stad ziet rijden en dam denkt: f**k it ik wil ook rijk worden. Dus ik doe alles voor snel geld.

Pas na jaren goede samenwerking kun je ze echt vertrouwen en dan nóg moet je ze kort houden / regelmatig checken. Maar er zitten ook genoeg goede tussen hoor. Maar ik zeg altijd maar: het blijven chinezen....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je weet het nooit zeker maar dat weten de Sellers in USA en UK ook niet want die kopen het ook daar.

Ik doe als ondernemer al jaren zaken met en in China en kan bevestigen wat skydirk zegt. Je moet niet vergeten dat china heel anders is dan hier. Daar heb je geen uitkeringen. Iedereen moet zichzelf redden en ze moeten allemaal held verdienen en ze willen allemaal miljonair worden zoals er al vele zijn. Ik snap best dat een armere Chinees al die dikke auto's in de stad ziet rijden en dam denkt: f**k it ik wil ook rijk worden. Dus ik doe alles voor snel geld.

Pas na jaren goede samenwerking kun je ze echt vertrouwen en dan nóg moet je ze kort houden / regelmatig checken. Maar er zitten ook genoeg goede tussen hoor. Maar ik zeg altijd maar: het blijven chinezen....

Ja daar ben ik het ookwel mee eens, Maar die fabriek produceert niet alleen sarms. Ze hebben volgensmij meer dan 20.000 producten, medicijnen en sex enchangers. Tot dusver gaat het nog allemaal goed.

Ja daar ben ik het ookwel mee eens, Maar die fabriek produceert niet alleen sarms. Ze hebben volgensmij meer dan 20.000 producten, medicijnen en sex enchangers. Tot dusver gaat het nog allemaal goed.

Ze zeggen altijd dat ze de fabrikant zijn. Ook zoiets :roflol:

Maar kan best gewoon iemand op zijn zolderkamertje zijn die het via via inkoopt en weer door verkopen.

Anyway, als het werkt, dan werkt het. Bij UG labs is ook niks 100% zeker.

Ze zeggen altijd dat ze de fabrikant zijn. Ook zoiets :roflol:

Maar kan best gewoon iemand op zijn zolderkamertje zijn die het via via inkoopt en weer door verkopen.

Anyway, als het werkt, dan werkt het. Bij UG labs is ook niks 100% zeker.

Nee daarom maar dat is sws niet zo. Ze hebben een website en alles. Foto's erop van de fabriek en werknemers. Schat stuk of 86 werknemers totaal. Alle gmo certificaten enzo. Zag er voorderest ook redelijk goed uit in vergelijking met andere producenten. Alle telefoon nummers en andressen er ook gewoon allemaal op.

Nee daarom maar dat is sws niet zo. Ze hebben een website en alles. Foto's erop van de fabriek en werknemers. Schat stuk of 86 werknemers totaal. Alle gmo certificaten enzo. Zag er voorderest ook redelijk goed uit in vergelijking met andere producenten. Alle telefoon nummers en andressen er ook gewoon allemaal op.

Tuurlijk hebben ze een website met een fabriek , zoveel werknemers en certificaten. Dat wil allemaal niet zeggen. Wil je zeker zijn, moet je echt naar ginder gaan. De grootste neppers van anabolen, sarms en peptides op internet hebben ook foto's van een man in een labouniform een een foto van hun fabriek, enz.. op hun website. Als ik dat zie, weet ik al genoeg.

Tuurlijk hebben ze een website met een fabriek , zoveel werknemers en certificaten. Dat wil allemaal niet zeggen. Wil je zeker zijn, moet je echt naar ginder gaan. De grootste neppers van anabolen, sarms en peptides op internet hebben ook foto's van een man in een labouniform een een foto van hun fabriek, enz.. op hun website. Als ik dat zie, weet ik al genoeg.

Je hebt wel gelijk. Je komt er alleen achter door er naar toe te gaan. Een website met foto's is zo gemaakt.

Ik heb het in levende lijve meegemaakt. Goede website met foto's, alles... Uiteindelijk kwam ik terecht in een wijk in shenzhen, flatje op de 10e verdieping waar 20 Chinezen OP DE GROND zaten in te pakken :roflol:

Maar ja zolang kwaliteit en prijs goed is, ze communiceren goed en leveren op tijd dan maakt het mij niet uit.

Wel even navraag gedaan over die foto's van de fabriek: "ja, dat is de fabriek waar wij inkopen". Ow, ik dacht dat jullie de fabrikant waren? "Uhm uhm uhm.... " :roflol:

Je hebt wel gelijk. Je komt er alleen achter door er naar toe te gaan. Een website met foto's is zo gemaakt.

Ik heb het in levende lijve meegemaakt. Goede website met foto's, alles... Uiteindelijk kwam ik terecht in een wijk in shenzhen, flatje op de 10e verdieping waar 20 Chinezen OP DE GROND zaten in te pakken :roflol:

Maar ja zolang kwaliteit en prijs goed is, ze communiceren goed en leveren op tijd dan maakt het mij niet uit.

Wel even navraag gedaan over die foto's van de fabriek: "ja, dat is de fabriek waar wij inkopen". Ow, ik dacht dat jullie de fabrikant waren? "Uhm uhm uhm.... " :roflol:

Het is wel geloofwaardig heb ook even het bedrijf zelf gegoogled voordat ik er ging bestellen. Had eigenlijk alleen maar goede dingen gelezen. Het bedrijf bestaat ook al langer dan 15 jaar. En ze maken vrijwel alles van groene thee tot eiwitten.

zijn er nog momenten post sleep, pre sleep, post workout, pre workout, pre meal of post meal wanneer je osta of epi kan nemen of boeit het niks?

zijn er nog momenten post sleep, pre sleep, post workout, pre workout, pre meal of post meal wanneer je osta of epi kan nemen of boeit het niks?

Geen idee er was wel een gast die teste het met mk 677 en die legde om de 4 tot 6 uur onder zn tong ofzo voor volledige opname. http://www.ironmagazineforums.com/threads/201883-MK677-Log-Superior-Peptide

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Iemand ooit gehoord van dit gekke spul FOLLISTATIN-344 ? http://www.ergogenics.org/eenmalige-injectie-met-follistatin-gen-levenslang-dubbelgespierd.html
of dit ACE-031 http://www.ergogenics.org/onderzoek-naar-myostatinremmer-ace-031-stopgezet.html

Welk merk is het tweelettermerk? Ik heb Ostarin van Olympus Lab op het oog. Zou dit wat zijn?

Wil 15mg en misschien ophogen tot 25mg als het goed bevalt, ik neem aan dat ik geen pct als nolva nodig hebt?

Olympus osastar1n, op de pot staat dat juist osta als pct gebruikt word. Je kan voor de zekerheid altijd nolva of iets bij de hand houden.

Olympus osastar1n, op de pot staat dat juist osta als pct gebruikt word. Je kan voor de zekerheid altijd nolva of iets bij de hand houden.

Is niet nodig voor doseringen onder 25mg man. Misschien alleen als je gyno krijgt maar volgensmij kun je met osta ook geen gyno krijgen.

Hmm. Op veel Amerikaanse fora's adviseert met toch een pct te nemen. Ik twijfel er nog over eigenlijk, misschien een otc ptc, DAA wellicht.

Mijn pot Ostarine is binnen. Zal ik loggen?

Wat ik bovenstaand bedoelde was dat Osta als PCT gebruikt word?

Hmm. Op veel Amerikaanse fora's adviseert met toch een pct te nemen. Ik twijfel er nog over eigenlijk, misschien een otc ptc, DAA wellicht.

Mijn pot Ostarine is binnen. Zal ik loggen?

Moet je zelf maar zien opzig geeft alleen osta niet heel veel toch had een kameraad van mij eerste 2 weken toch wel 2 kilo te pakken. Ik las dat de sweet spot op 28/32mg licht. Dan heb je volgensmij wel een lichtelijke onderdrukking dus ik denk dat een test booster na de tijd wel van pas komt. Pct zoals nolva, clomid is niet echt noodzakelijk.

Hmm. Op veel Amerikaanse fora's adviseert met toch een pct te nemen. Ik twijfel er nog over eigenlijk, misschien een otc ptc, DAA wellicht. Mijn pot Ostarine is binnen. Zal ik loggen?
als je de tijd en zin heb zal ik zeggen loggen. Ben benieuwd verder weinig sarm/osta logjes op dbb

Ja klopt maar alleen van osta niet teveel verwachten. Zelf zou ik wel op 30mg gaan zitten om die sweet spot even te zoeken.

Ik zal een kleine log bijhouden. 30mg was ik in eerste instantie niet van plan. Ik begin rustig met opbouwen en vanaf 2e week wil ik op 20 Mg zitten. Mischien dat ik daarna nog verhoog tot 25mg.

Terug
Naar boven