XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand hier positieve/negatieve ervaringen met cardarine/gw501516?
Heb nu primordial 2 van dna, daar zit het in merk er weinig van dus verwacht dat het zwaar ondergedoseerd is, straks als de caps op zijn met de pure beginnen.
 
Heb nu primordial 2 van dna, daar zit het in merk er weinig van dus verwacht dat het zwaar ondergedoseerd is, straks als de caps op zijn met de pure beginnen.

Als ik het goed zie, zit er 10 mg gw1516 in per cap dus normaal wel voldoende om er iets van te merken :p
 
Als ik het goed zie, zit er 10 mg gw1516 in per cap dus normaal wel voldoende om er iets van te merken :p
Ja dat icm aicar moet ik zeker wel meer merken als ik nu doe dus waarschijnlijk gewoon zwaar onder gedoseerd.
 
Heb nu primordial 2 van dna, daar zit het in merk er weinig van dus verwacht dat het zwaar ondergedoseerd is, straks als de caps op zijn met de pure beginnen.

Als ik veel van die stacks zie zijn ze veels te goedkoop voor al die zooi wat er in zit. Denk indd dat het ondergedoseerd is, als er daadwerkelijk SARMs inzitten..
 
Iemand hier positieve/negatieve ervaringen met cardarine/gw501516?

Ik heb het eens een week gebruikt. Nam toen elke dag 20/30mg voor het trainen merkte zeker wel dat ik meer energie had. Maar een week is wel tekort om een oordeel over te geven denk ik.

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Als ik veel van die stacks zie zijn ze veels te goedkoop voor al die zooi wat er in zit. Denk indd dat het ondergedoseerd is, als er daadwerkelijk SARMs inzitten..

neeklopt denk wel dat er veel mee gekloot wordt ja. Vooral met die flesjes daar heb ik niet zo'n vertrouwen in.
 
Iemand nog een goeie UK site voor sarms? Ik heb geen mastercard of visa dus enkel betalen met PayPal of wire transfer/bankoverschrijving!
 
Iemand nog een goeie UK site voor sarms? Ik heb geen mastercard of visa dus enkel betalen met PayPal of wire transfer/bankoverschrijving!
jw suplements
 
Hoeveel kilo zou je ongeveer aankomen van een kuur?
 
Hoeveel kilo zou je ongeveer aankomen van een kuur?

Nou dat ligt aan een paar dingen:
-Aantal receptoren
-Dosering
-Voeding
-Gewicht
-Voeding
-Training
-Voeding
-Welke SARM

En nog wel veeeeel meer dingen, voeding niet te vergeten.

Dus probeer het uit zou ik zeggen, pak LGD-4033 voor een dikke bulk, GW-501516 voor een aardige cut en een dikke boost in conditie. Of de beroemde Ostarine/S-4/GW-501516 stack om te kutten.
 
Nou dat ligt aan een paar dingen:
-Aantal receptoren
-Dosering
-Voeding
-Gewicht
-Voeding
-Training
-Voeding
-Welke SARM

En nog wel veeeeel meer dingen, voeding niet te vergeten.

Dus probeer het uit zou ik zeggen, pak LGD-4033 voor een dikke bulk, GW-501516 voor een aardige cut en een dikke boost in conditie. Of de beroemde Ostarine/S-4/GW-501516 stack om te kutten.
Bedankt voor de informatie, weet jij toevallig ook wasr ik de bijwerkingen kan lezen?
 
Bedankt voor de informatie, weet jij toevallig ook wasr ik de bijwerkingen kan lezen?

Google, maar kort samengevat wat ik tot nu toe heb gevonden:
S-4 is licht onderdrukkend & kan nachtblindheid veroorzaken(tijdelijk)
Ostarine is licht onderdrukkend, PCT niet nodig.
LGD-4033 is wat zwaarder en onderdrukt aardig wat, PCT aan te raden.
RAD-140 weinig over te vinden, maar is een beetje gelijk aan LGD-4033, hier is dus ook een PCT aan te raden.

En dan heb je nog GW-501516, heb nergens gelezen dat men last van sides kreeg. Het is niet onderdrukkend en als ik me niet vergis verhoogd het zelfs je HDL-cholesterol(wat goed is).

Alle SARMs verlagen je LH en LSH waarden niet (significant) zoals dat met AAS wel het geval is. Hierdoor zul je dus erg snel weer hersteld zijn.
 
Google, maar kort samengevat wat ik tot nu toe heb gevonden:
S-4 is licht onderdrukkend & kan nachtblindheid veroorzaken(tijdelijk)
Ostarine is licht onderdrukkend, PCT niet nodig.
LGD-4033 is wat zwaarder en onderdrukt aardig wat, PCT aan te raden.
RAD-140 weinig over te vinden, maar is een beetje gelijk aan LGD-4033, hier is dus ook een PCT aan te raden.

En dan heb je nog GW-501516, heb nergens gelezen dat men last van sides kreeg. Het is niet onderdrukkend en als ik me niet vergis verhoogd het zelfs je HDL-cholesterol(wat goed is).

Alle SARMs verlagen je LH en LSH waarden niet (significant) zoals dat met AAS wel het geval is. Hierdoor zul je dus erg snel weer hersteld zijn.



Ik heb al een klein beetje gekeken hoor, maar ik heb nog 2 vragen: Wat bedoel je met onderdrukkend? En waar zijn ze verkrijgbaar?
 
Ik heb al een klein beetje gekeken hoor, maar ik heb nog 2 vragen: Wat bedoel je met onderdrukkend? En waar zijn ze verkrijgbaar?

Hoe oud ben je? Het onderdrukt de aanmaak van je eigen hormonen. Niet zo erg zoals bij AAS dat je en shutdown zult krijgen(helemaal onderdrukt).

Minder testosteron = verlaagd libido, soms depressies en nog wel meer. Zal nog niet zo heel ernstig zijn met SARMs. Maar met een shutdown zoals je met AAS kunt krijgen is je libido 0, sommigen hebben nergens zin in en een depressie komt ook nog wel eens voort. En dat duurt ook een stuk langer omdat AAS je LH & FSH waarden ook behoorlijk omlaag haalt, waardoor je lichaam meer tijd nodig heeft om te herstellen.
 
Hoe oud ben je? Het onderdrukt de aanmaak van je eigen hormonen. Niet zo erg zoals bij AAS dat je en shutdown zult krijgen(helemaal onderdrukt).

Minder testosteron = verlaagd libido, soms depressies en nog wel meer. Zal nog niet zo heel ernstig zijn met SARMs. Maar met een shutdown zoals je met AAS kunt krijgen is je libido 0, sommigen hebben nergens zin in en een depressie komt ook nog wel eens voort. En dat duurt ook een stuk langer omdat AAS je LH & FSH waarden ook behoorlijk omlaag haalt, waardoor je lichaam meer tijd nodig heeft om te herstellen.

Ik ben bijna 18.

Als je bij SARMs een redelijk gemiddelde dosis neemt dan is de kans toch kleiner?
En hoe werkt het icm ashwaganda en st jans kruid etc?
 
Ik ben bijna 18.



Als je bij SARMs een redelijk gemiddelde dosis neemt dan is de kans toch kleiner?

En hoe werkt het icm ashwaganda en st jans kruid etc?


Train nog maar ff 3 jaar door zonder SARMS. Veel te jong. SARMS zijn niet geheel onschuldig .
 
Is er eigenlijk wel een dikke sarm stack te bedenken waarmee je wat serieuze kilo's kan pakken, of wat op zijn minst de gains van een winny only kuur heeft?
 
Train nog maar ff 3 jaar door zonder SARMS. Veel te jong. SARMS zijn niet geheel onschuldig .

Alvast wat informatie winnen is niet verkeerd toch?
 
Alvast wat informatie winnen is niet verkeerd toch?


Als iemand gaat vragen waar SARMS verkrijgbaar zijn, dan heb ik de indruk dat hij er serieus over nadenkt om het te gaan gebruiken.

Maar heel slim om te wachten en info te vergaren.

Sowieso zijn SARMS erg nieuw en niemand kan je iets vertellen over de lange termijn effecten.
 
Als iemand gaat vragen waar SARMS verkrijgbaar zijn, dan heb ik de indruk dat hij er serieus over nadenkt om het te gaan gebruiken.

Maar heel slim om te wachten en info te vergaren.

Sowieso zijn SARMS erg nieuw en niemand kan je iets vertellen over de lange termijn effecten.

Ja klopt dat geeft wel een bepaalde indruk ja. ik was gewoon benieuwd of die dingen verkrijgbaar zijn op bepaalde sites etc.
 
Back
Naar boven