Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Die steken had ik een paar dagen geleden ook tijdens epi. Was maar eenmalig.
Hmm, vreemd. Ik kan t ook niet echt steken noemen. Tis meer een rare druk alsof ze ineens flink inkrimpen voor een seconde. Merk verder niks aan t formaat dus zal wel goed zijn..
 
Hmm, vreemd. Ik kan t ook niet echt steken noemen. Tis meer een rare druk alsof ze ineens flink inkrimpen voor een seconde. Merk verder niks aan t formaat dus zal wel goed zijn..

Ze krimpen ook (tenminste bij mij toen
 
Hmm, vreemd. Ik kan t ook niet echt steken noemen. Tis meer een rare druk alsof ze ineens flink inkrimpen voor een seconde. Merk verder niks aan t formaat dus zal wel goed zijn..

Bij mij krompen ze niet eens na 7 maanden op AAS.
 
Doseren jullie osta en/of cardarine in 1 keer of verdeeld over de dag?
 
Merk je al iets van cardarine?

Mijn vrouw merkt er nog niks van en heeft al verhoogd naar 14mg per dag
Mwah, niet echt.. Heb een tijdje 14 en ook 21 gedaan. Ben nu weer naar 14 gegaan omdat ik op 21 ook weinig merkte. Lig wel vaker snachts wat onrustig in bed, merk niet echt wat tijdens cardio en kan ook niet echt zeggen dat ik snel vet kwijtraak terwijl ik -700kcal cut. Ik ga nu ik op 10/11% sta weer richting m'n onderhoud qua kcal tot m'n potje op is. Wil nog wel even kijken of ik erop kan recompen.
 
Mwah, niet echt.. Heb een tijdje 14 en ook 21 gedaan. Ben nu weer naar 14 gegaan omdat ik op 21 ook weinig merkte. Lig wel vaker snachts wat onrustig in bed, merk niet echt wat tijdens cardio en kan ook niet echt zeggen dat ik snel vet kwijtraak terwijl ik -700kcal cut. Ik ga nu ik op 10/11% sta weer richting m'n onderhoud qua kcal tot m'n potje op is. Wil nog wel even kijken of ik erop kan recompen.

Ondergedoseerd misschien? Ik merkte eigenlijk na een paar dagen al wat van die GW
 
Doseren jullie osta en/of cardarine in 1 keer of verdeeld over de dag?
Bro, de halfwaardetijd van dit spul is +/- 24 uur. Onder ander afhankelijk van je leverfunctie , nierfunctie etc...
Wanneer je dit dus elke ochtend , middag of avond inneemt op een vast tijdstip zal na een aantal dagen een stabiele waarde in het bloed zijn bereikt.

Gr. Bro
 
En wat merkte je dan?

Meer energie, kon training makkelijk volhouden en toen ik een keer 30mg pre workout nam was ik echt niet meer te stoppen zegmaar. Maar heb het maar even gebruikt geen volle 8 weken.
 
Ik doe cardarine van Olympus op 21mg en ik voel geen fuck. Vanaf morgen 28mg doen, denk ik (7mg/cap)
 
Ik doe cardarine van Olympus op 21mg en ik voel geen fuck. Vanaf morgen 28mg doen, denk ik (7mg/cap)
Zelfde merk hier. Ga t alleen niet meer verhogen dan 21. Tis leuk om een x geprobeerd te hebben :p.
 
Ik doe cardarine van Olympus op 21mg en ik voel geen fuck. Vanaf morgen 28mg doen, denk ik (7mg/cap)

Dit merk heeft mijn vrouw ook. Doet geen fuck zegt ze.

De epi van die merk is wel echt the bom.

Jammer dat de cardarine dan zo slecht is
 
Back
Naar boven