MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Snel opmaken en aan de epi :p

Ik zal dit advies maar niet aan mijn vrouw geven ;)

Ik zit trouwens nog steeds op 3kg+ na die 1,5 week epi. Met lager vet%.

Ik denk dat epi dan ook erg goed is om te cutten. Vet is duidelijk omlaag zonder veel moeite.

Ik zal dit advies maar niet aan mijn vrouw geven ;)

Ik zit trouwens nog steeds op 3kg+ na die 1,5 week epi. Met lager vet%.

Ik denk dat epi dan ook erg goed is om te cutten. Vet is duidelijk omlaag zonder veel moeite.
Haha, had het meer over mezelf. Ben van plan om na de feestdagen epi te halen (wil het nu nog niet doen ivm vergroot risico op controle denk ik). Wil het gebruiken om te bulken, maar twijfel over het aantal kcals boven mn onderhoud wat ik zal doen. Wil er wel het maximale uithalen maar ook tegelijk redelijk vasculair worden.. Epi wordt volgens mij ook altijd benoemd als cut PH/DS

dat cardi blabla ine zou dus goed zijn met tren? tegen het hijgen?

Het zou lethargie tegen kunnen gaan zeggen ze, en je zou er een dikke boost op cardio van moeten merken. Ik zou het er iig niet snel voor aanschaffen aangezien ik er geen ruk van merk en meerdere in dit topic hetzelfde ervaren. Kan natuurlijk altijd aan het merk liggen, ik heb het niet laten testen.

sinds ik niet meer rook snak ik af en toe naar adem na het squatten etc. had ik hiervoor nooit met tren :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Het zou lethargie tegen kunnen gaan zeggen ze, en je zou er een dikke boost op cardio van moeten merken. Ik zou het er iig niet snel voor aanschaffen aangezien ik er geen ruk van merk en meerdere in dit topic hetzelfde ervaren. Kan natuurlijk altijd aan het merk liggen, ik heb het niet laten testen.

Probeer 30mg pre workout, als je dan niks merkt is het zwaar ondergedoseerd

Probeer 30mg pre workout, als je dan niks merkt is het zwaar ondergedoseerd
Ik neem standaard pwo :). Of het ondergedoseerd is durf ik niet te zeggen. Misschien reageer ik er gewoon slecht op of verwacht ik er teveel van. Merk namelijk tussen mn sets wel dat ik sneller door kan.

Ik denk dat ik die GW maar zelf ga bestellen in China. Iemand interesse om kosten te delen?

Ondertussen al velen reacties gelezen van mensen die teleurgesteld zijn over de GW-501516 van Olympus Labs. Zowel hier als op de SARMS/Peptides fb groep en andere fora. Best jammer omdat sommige toch écht zweren bij andere gear van OL.

Absoluut. De impact die tren heeft op vasculaire prestaties kan op directe wijze worden tegengegaan met cardarine. GW-501516 is verbannen door de WADA (world anti doping association) door het drastische voordeel dat atleten ermee hebben in sportwedstrijden die gebaseerd zijn op uithoudingsvermogen. De hoeveelheid uithoudingsvermogen die het geeft is hoog en dit geeft je de mogelijkheid om altijd maximaal te presteren. Door GW toe te voegen aan je cycle, helemaal met tren, zul je zien dat je sneller hersteld en dat je langer en intenser door kunt gaan met je trainingen dan zonder. GW heeft ook een positieve invloed op de bloeddruk, het verlaagd LDL cholesterol en verhoogd HDL cholesterol, en ook dat heeft weer een gunstig effect op stamina.

Om m'n conditie weer een boost te geven en gezien het m'n cut goed zal doet weer eens GW nemen. Jammer dat olympus zo slecht is, alhoewel ik voor dezelfde prijs eentje binnen krijg van Omega Labs.

Voor 30 dagen, 20mg GW & 10mg AICAR. Erg weinig te vinden over AICAR, schijnt een synergetische werking te hebben i.c.m. GW. Alleen dan geen 10mg ED maar eerder 5mg per kg lichaamsgewicht:o. heeft dat kleine beetje wel nut? Achja zelfde prijs zelfde hoeveelheid GW:D.

• Topic Starter Topic Starter
Om m'n conditie weer een boost te geven en gezien het m'n cut goed zal doet weer eens GW nemen. Jammer dat olympus zo slecht is, alhoewel ik voor dezelfde prijs eentje binnen krijg van Omega Labs.

Voor 30 dagen, 20mg GW & 10mg AICAR. Erg weinig te vinden over AICAR, schijnt een synergetische werking te hebben i.c.m. GW. Alleen dan geen 10mg ED maar eerder 5mg per kg lichaamsgewicht:o. heeft dat kleine beetje wel nut? Achja zelfde prijs zelfde hoeveelheid GW:D.

AICAR schijnt je hart wel van te groeien

nutri-verse.com: 3-12 ostarine besteld vandaag 16-12 binnen.
ik denk dat ik daar ook maar eens dmaa capsules ga bestellen, 1e ervaring iig positief!
in januari ga ik de ostarine proberen, zal proberen zo goed mogelijk te loggen

Geen OL Ostarine meer te krijgen bij nutri-verse :( Zit er al maanden aan te denken om dit ook eens te gaan proberen. JW heeft de 360 caps nog wel, 240 ook niet meer. Klopt het dat OL is gestopt met sarms? En zoja any idea why?

Valt me wel op dat je via google ondertussen veel meer negatieve verhalen omtrent sarms tegenkomt dan een jaartje ofzo terug.. dat osta bijv niet levertoxisch is zou ook al nonsens zijn, paar jaar terug las je hier niks over. Nog maar niet te spreken over de nog totaal onbekende langere termijn verschijnselen.

Zijn er hier gebruikers van sarms die deze aanraden boven een ph of bijv anavar?

@Badfella Sarms zijn te nieuw om het echt te kunnen aanraden boven bekende middelen.

Ik zie trouwens dat aicar behoorlijk duur is, Omega Labs Endurobolin bevat 5mg aicar/10mg GW per cap en 60caps.

Dat is 300mg aicar/600mg GW voor 50 euro. Aicar alleen zou al vele malen duurder dan dat moeten zijn. Daar klopt iets dus niet, als er maar wel 10mg GW in zit:(.

Terug
Naar boven