XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Nouja in de spiegel slaat de GW ook aan, zit nu in een 500kcal deficit, en op een of de andere manier lijkt mijn kracht zelfs hoger dan in mn bulk... Kan natuurlijk zijn dat ik gewoon een erg goede dag had vandaag... maar ik denk meld het maar even. Cardio is nog steeds insane, pak nu 10mg 's ochtends en 10 mg uur voor mijn workout. Op dagen dat ik niet train 20mg in de ochtend. Naar mijn mening heb ik na het innemen 's ochtends minder last van vermoeidheid, had er van te voren niet op gerekend, maar dit is gewoon iets wat me op een gegeven moment opviel.

Ik zit rond te neuzen voor wat Ostarine... iemand een goed merk en website waar ik dit zou kunnen halen?
Zit ook te denken om na deze 4 weken GW dus te beginnen met de ostarine en opnieuw GW te kopen om te stacken met osta. De osta ga ik overigens wel 6 weken aan zitten ws.

Iemand nog tips of iets dergelijks qua osta? extra info?

Verhoogd GW dan ook je algehele energie levels gedurende de dag?
 
Verhoogd GW dan ook je algehele energie levels gedurende de dag?

Ik heb het ook niet echt bij revieuws gelezen bij andere mensen, maar naar mijn mening is het bij mij wel het geval. Geen opgewekt gevoel ofzo, maar meer van waar ik normaal moe werd of was door de dag, heb ik er nu aanzienlijk minder last van
 
Iemand nog een site van UK waar je met paypal kan betalen? Ik zou graag de endurabolin van omega labs eens willen bestellen..
 
Iemand nog een site van UK waar je met paypal kan betalen? Ik zou graag de endurabolin van omega labs eens willen bestellen..
Muscle-labs.de doet wel paypall en sarms maar of ze endurabolin hebben weet ik niet.
 
Powermyself probeerde ik gisteren uit en telkens ik wil afrekenen, vroegen ze een koppeling te maken tussen bv. een mastercard of visa en mijn paypal-account. Aangezien ik dit niet heb, kan ik het ook niet koppelen aan mijn paypal..
 
Powermyself probeerde ik gisteren uit en telkens ik wil afrekenen, vroegen ze een koppeling te maken tussen bv. een mastercard of visa en mijn paypal-account. Aangezien ik dit niet heb, kan ik het ook niet koppelen aan mijn paypal..
Vreemd. Meen me te herinneren dat ik dat zo door kon klikken op een of andere manier. Tis mij ook gelukt zonder master of visa nl
 
via mobiel of pc wil wel eens uitmaken met sommige sites.
 
Iemand quality GW staan, in cap-vorm? GW van Olympus deed vrij weinig met me...
 
Iemand quality GW staan, in cap-vorm? GW van Olympus deed vrij weinig met me...

Het logje wat ik nu doe gebruik ik caps van Omega Labs.. En het bevalt me super.
 
Ik zie dat er zowel lgd als ostarine in zit. Ik zou niet weten waarom je die zou willen stacken aangezien allebei ingrijpen op de androgenen receptoren echter is de eerste sterker dan de tweede.
Ah ja, true.

Maar als je kijkt naar het merk Elite dat ze op JW verkopen? Of DNA.
 
Hoi, ik ben nu al een paar dagen aan het googelen omdat ik misschien is een cycle wil gaan doen. Wat mij echter opvalt is dat er veel forums zijn met logs , waar dan ineens de OP er mee kapt, en dus de threat dood bloed.Het zou vast wel iets werken maar bij Ostarine lees ik dat mensen de eerste 2 weken het helemaal geweldig vinden , en dan aan het einde van de rit valt het toch wel tegen. Net als LGD die blijkbaar super suppressive is, hoe kan je dan goede gains halen met een super laag Test level? Lijkt me ook niet een fijn gevoel eerlijk gezegd. Youtube wordt ik ook niet echt wijzer, er zijn maar een paar mensen die er veel over praten, en dan aan het einde van de film krijg je een kortingscode te zien om te bestellen bij een bepaalde website..... yeah right.. Ik ben na een paar dagen googelen van super enthousiast naar erg sceptisch gegaan en dat vind ik jammer. Er zijn nog wel Sarms over om te rechearchen , en er komen denk ik steeds betere uit. (totdat het geband wordt) Maar voor nu ben ik aardig aan het zwemmen , door alle tegenstrijdigheden.
 
Back
Naar boven