Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Hoi, ik ben nu al een paar dagen aan het googelen omdat ik misschien is een cycle wil gaan doen. Wat mij echter opvalt is dat er veel forums zijn met logs , waar dan ineens de OP er mee kapt, en dus de threat dood bloed.Het zou vast wel iets werken maar bij Ostarine lees ik dat mensen de eerste 2 weken het helemaal geweldig vinden , en dan aan het einde van de rit valt het toch wel tegen. Net als LGD die blijkbaar super suppressive is, hoe kan je dan goede gains halen met een super laag Test level? Lijkt me ook niet een fijn gevoel eerlijk gezegd. Youtube wordt ik ook niet echt wijzer, er zijn maar een paar mensen die er veel over praten, en dan aan het einde van de film krijg je een kortingscode te zien om te bestellen bij een bepaalde website..... yeah right.. Ik ben na een paar dagen googelen van super enthousiast naar erg sceptisch gegaan en dat vind ik jammer. Er zijn nog wel Sarms over om te rechearchen , en er komen denk ik steeds betere uit. (totdat het geband wordt) Maar voor nu ben ik aardig aan het zwemmen , door alle tegenstrijdigheden.

Je kunt er ook voor kiezen als je sarms neemt die onderdrukken om dan gewoon 2x per week 500iu hcg te nemen om het allemaal op gang te houden. Uit eigen ervaring onderdrukt lgd en rad wel. Osta zou ookwel onderdrukken maar dit zal heel weinig zijn.
 
Net als LGD die blijkbaar super suppressive is, hoe kan je dan goede gains halen met een super laag Test level?.

Geen een sarm is ''super suppressive'', ja ze geven je een lichte shutdown.. als je deze shutdown vergelijkt met AAS dan heb je nagenoege geen shutdown...

Ik zit ook te kijken welk kuurtje ik wil gaan doen, als ik een ding van alle logs heb geleerd is dat het vooraal ook gaat om een goed merk te vinden omdat sommige gewoon niet puur zijn of worden verkocht als ''sarms'' maar uiteindelijk gewoon prohormonen zijn of zelfs lichte anabolen.
 
Geen een sarm is ''super suppressive'', ja ze geven je een lichte shutdown.. als je deze shutdown vergelijkt met AAS dan heb je nagenoege geen shutdown...

Ik zit ook te kijken welk kuurtje ik wil gaan doen, als ik een ding van alle logs heb geleerd is dat het vooraal ook gaat om een goed merk te vinden omdat sommige gewoon niet puur zijn of worden verkocht als ''sarms'' maar uiteindelijk gewoon prohormonen zijn of zelfs lichte anabolen.

Heb dit vaker gelezen maar dit is eigenlijk gewoon overal hetzelfde. Net als met de eiwitten aminospiking enzo. Ze zoeken altijd iets om nog meer winst te kunnen maken. Toch vindt ik sarms in veel shops ook overpriced.
 
Je kunt er ook voor kiezen als je sarms neemt die onderdrukken om dan gewoon 2x per week 500iu hcg te nemen om het allemaal op gang te houden. Uit eigen ervaring onderdrukt lgd en rad wel. Osta zou ookwel onderdrukken maar dit zal heel weinig zijn.
als je dan toch gaat prikken, prik dan lekker verder en zet er test bij
 
als je dan toch gaat prikken, prik dan lekker verder en zet er test bij
Dat kan ja. Maarja als je dan toch al spuit dan meteen maar tren? Net zo'n beredenering
 
Je kunt er ook voor kiezen als je sarms neemt die onderdrukken om dan gewoon 2x per week 500iu hcg te nemen om het allemaal op gang te houden. Uit eigen ervaring onderdrukt lgd en rad wel. Osta zou ookwel onderdrukken maar dit zal heel weinig zijn.

Hey Knetter , bedankt voor je antwoord. Echter heb ik net gelezen dat hcg blijkbaat niet werkt. http://www.elitefitness.com/forum/b...s/lgd-4033-suppression-bloodwork-1467833.html

Verder heb ik niet zoveel verstand van AAS en cycles en wat daar allemaal bij komt kijken. Ik vindt het wel heel interessant maar soms denk ik dat je een halve bioloog moet zijn om het maar allemaal te snappen. Daarom leek mij Sarms wel een goed optie ivm de minimale bijwerkingen. Alhoewel ik daar steeds meer over twijfel. Ik vindt het niet erg als me natuurlijkeTest naar beneden gaat , maar ik weet niet of je daardoor ook tijdens de cycle down voelt , of Low test symptomen krijgt?
 
Hey Knetter , bedankt voor je antwoord. Echter heb ik net gelezen dat hcg blijkbaat niet werkt. http://www.elitefitness.com/forum/b...s/lgd-4033-suppression-bloodwork-1467833.html

Verder heb ik niet zoveel verstand van AAS en cycles en wat daar allemaal bij komt kijken. Ik vindt het wel heel interessant maar soms denk ik dat je een halve bioloog moet zijn om het maar allemaal te snappen. Daarom leek mij Sarms wel een goed optie ivm de minimale bijwerkingen. Alhoewel ik daar steeds meer over twijfel. Ik vindt het niet erg als me natuurlijkeTest naar beneden gaat , maar ik weet niet of je daardoor ook tijdens de cycle down voelt , of Low test symptomen krijgt?
Grotere kans op bijwerkingen bij sarms dan aas.
 
Hey Knetter , bedankt voor je antwoord. Echter heb ik net gelezen dat hcg blijkbaat niet werkt. http://www.elitefitness.com/forum/b...s/lgd-4033-suppression-bloodwork-1467833.html

Verder heb ik niet zoveel verstand van AAS en cycles en wat daar allemaal bij komt kijken. Ik vindt het wel heel interessant maar soms denk ik dat je een halve bioloog moet zijn om het maar allemaal te snappen. Daarom leek mij Sarms wel een goed optie ivm de minimale bijwerkingen. Alhoewel ik daar steeds meer over twijfel. Ik vindt het niet erg als me natuurlijkeTest naar beneden gaat , maar ik weet niet of je daardoor ook tijdens de cycle down voelt , of Low test symptomen krijgt?

Je krijgt gewoon low test symptonen. Minder libido enz. Als je je gewoon voldoende inleest op AAS zul je het vanzelf wel begrijpen. Als ik bepaalde woorden of dingen niet snap zoek ik gewoon net zolang totdat ik het wel snap. Maar geen enkel medicijn is zonder bijwerkingen. Zelfs aan het gebruik van bijv. vitamine C kunnen bijwerkingen aan zitten.
 
Simpelweg stukken minder onderzoek

Ja dat is waar. Yk-11 is ook gewoon vrijwel bijna niks over te vinden terwijl het wel al op de markt is.
 
Dit is mijn research van de 1ste 5 uit het lijstje van OP. ( Een gegoogeld research )


Ostarine (Mk-2866)Bijna alle logs eindigen abrupt zonder eind resultaat.

Ligandrol (LGD-4033) Weinig logs met resultaten. Althans goede resultaten + je hebt pct nodig..

Andarine S4 Weinig resultaat en vreemde bijwerkingen ( visueel )

Candarine (GW501516) Ratten kregen er bij hoge doseringen kanker van.

"de meeste PPAR agonisten die voor de behandeling van T2DM zijn goedgekeurd, zijn bekend om tumoren bij de mens te veroorzaken"

Ook al is het misschien met hoge doseringen , ik vindt dit al genoeg om dit spul links te laten liggen.

Nutrobal (Mk-677) Beter slaap meer honger.
 
Oke oke wacht, laat me dit aanpassen meneer glas half leeg

Ostarine (Mk-2866)Bijna alle logs eindigen abrupt zonder eind resultaat.

Maar bij al die logs zie je dat mensen er tevreden over zijn en redelijke gains maken + een gevoel van lekker in je vel zitten

Ligandrol (LGD-4033) Weinig logs met resultaten. Althans goede resultaten + je hebt pct nodig..

Zoals je zegt, goede resultaten qua gains + je BF gaat niet omhoog

Andarine S4 Weinig resultaat en vreemde bijwerkingen ( visueel )

Dit is idd een mindere optie ook in mijn ogen.

Candarine (GW501516) Ratten kregen er bij hoge doseringen kanker van.

Ratten kregen een kanker van na onderzoek van een jaar met elke dag overdreven hoge dosis (100+mg) (Het is een fucking rat van 500gram... wij mensen van 80kg)
Vet smelt letterlijk weg bij dit btw. Je uithoudingsvermogen is letterlijk onwerkelijk.

"de meeste PPAR agonisten die voor de behandeling van T2DM zijn goedgekeurd, zijn bekend om tumoren bij de mens te veroorzaken"

Ook al is het misschien met hoge doseringen , ik vindt dit al genoeg om dit spul links te laten liggen.

Uit andere studies blijkt juist dat ze in lagere doseringen juist kankercellen tegengaan..

Nutrobal (Mk-677) Beter slaap meer honger.

Yeh. Bulk dus
 
Haha meneer half glas leeg :p , bij ostarine zie je alleen mensen in het begin heel tevreden zijn. Ik kan geen log vinden met een eind resultaat.
MK-677 lijkt me idd wel iets om verder te onderzoeken. de rest van die 5 meh...
Wel mooi om zo te sparren, zo worden we er ook nog wijzer van :)
 
Zoals je zegt, goede resultaten qua gains + je BF gaat niet omhoog

Sorry dat zei ik niet. Ik bedoel ik kan daar ook geen positieve logs van vinden met eind resultaat.

Ik sta nog steeds open voor LGD en Ostarine , maar ik twijfel best wel over de eind resultaten. En fijn gevoel krijg ik ook van een Jointje , en dat kost me een stuk minder.

BTW , weet iemand dat als je shit wordt onderschept bij de douanen , je geld terug krijgt als je via Paypall betaald? ook al is het een verboden stof hier in nl.
 
Sorry dat zei ik niet. Ik bedoel ik kan daar ook geen positieve logs van vinden met eind resultaat.

Ik sta nog steeds open voor LGD en Ostarine , maar ik twijfel best wel over de eind resultaten. En fijn gevoel krijg ik ook van een Jointje , en dat kost me een stuk minder.

BTW , weet iemand dat als je shit wordt onderschept bij de douanen , je geld terug krijgt als je via Paypall betaald? ook al is het een verboden stof hier in nl.

Ik vondt S4 ook prima spul op die nachtblindheid na. S4 is prima voor een diepe cut en je spieren werden zo hard niet normaal meer. Op mijn laatste zending is beslag gelegd ben nog in afwachting over hoe en wat. Maar het is in beslag genomen door de douane moet nog een brief krijgen van belastingdienst als het goed is. Geen idee of ik strafbaar bevonden wordt
 
Ik vondt S4 ook prima spul op die nachtblindheid na. S4 is prima voor een diepe cut en je spieren werden zo hard niet normaal meer. Op mijn laatste zending is beslag gelegd ben nog in afwachting over hoe en wat. Maar het is in beslag genomen door de douane moet nog een brief krijgen van belastingdienst als het goed is. Geen idee of ik strafbaar bevonden wordt
Vanuit welk land had je besteld?
 
Oke update van vandaag... 3 woorden

WHAT THE FUCK.

De weegschaal geeft aan dat ik een KG ben bijgekomen. De spiegel zegt dat ik droger ben. En mn kracht schiet ook ineens omhoog.. vndaag een push dag gehad, normaal doe ik incline bench 35kg dumbbells 6-8x... vndaag 38kg voor 8 en 40kg voor 5... Ik voelde me vandaag niet normaal sterk. Herstel was ook immens.. super snel hersteld na elke set. Het kan zijn dat ik gewoon een super lekkere dag had in de gym... of het kan zijn dat mn GW501516 met AICAR wel eens iets anders zou kunnen zijn als alleen dat. Het uithoudingsvermogen is er namelijk ZEKER.. dus GW is het sowieso. Naja, kan alsnog zijn dat het gewoon een super lekkere dag was..

Ima keep ya posted.
 
Powermyself probeerde ik gisteren uit en telkens ik wil afrekenen, vroegen ze een koppeling te maken tussen bv. een mastercard of visa en mijn paypal-account. Aangezien ik dit niet heb, kan ik het ook niet koppelen aan mijn paypal..

Het kan ook zijn dat je een saldo op je Paypal-account moet hebben. Dat heb ik ook wel is gehad, stort er wat op, vervolgens kan je het bestellen.
 
Back
Naar boven