Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Ik vondt S4 ook prima spul op die nachtblindheid na. S4 is prima voor een diepe cut en je spieren werden zo hard niet normaal meer. Op mijn laatste zending is beslag gelegd ben nog in afwachting over hoe en wat. Maar het is in beslag genomen door de douane moet nog een brief krijgen van belastingdienst als het goed is. Geen idee of ik strafbaar bevonden wordt

Ow klink best spannend. :s

Iemand al ervaring met de LGD/Osta of GW van Focused-Nutrition (Elite Osta e.d.)?

Prijs is vergeleken met andere merken namelijk best laag, waardoor je natuurlijk direct afvraagt of het wel de juiste stof bevat.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand al ervaring met de LGD/Osta of GW van Focused-Nutrition (Elite Osta e.d.)?

Prijs is vergeleken met andere merken namelijk best laag, waardoor je natuurlijk direct afvraagt of het wel de juiste stof bevat.

Gewoon proberen dan maar? Of wat us foras bijlangs

Ik zie dat ze in Duitsland gewoon in de webshop sarms verkopen. http://www.muscle-lab.de
Ik dacht dat het in heel Europa illegaal was. Zou het niet veiliger zijn om het vanuit Duitsland te laten komen?

Ik zie dat ze in Duitsland gewoon in de webshop sarms verkopen. http://www.muscle-lab.de
Ik dacht dat het in heel Europa illegaal was. Zou het niet veiliger zijn om het vanuit Duitsland te laten komen?

Ja ik vraag me ook af hoe dat zit al een tijdje. Heb het al eens opgezogd maar niks kunnen vinden. In polen verkopen ze ook gewoon pro-hormonen en dmaa supps dus is wel vaag ja.

Ik wil eigenlijk wel wat bestellen daar , gewoon voor de f**k of it.. maar helaas geen S4 . dat leek me wel het proberen waard. Wat zou het volgende kunnen zijn om te proberen. Bij veel type sarms hebben ze het over het verbeterde uithoudingsvermogen enzo, ik wil eigenlijk sterker worden en spieren opbouwen.

Ik wil eigenlijk wel wat bestellen daar , gewoon voor de f**k of it.. maar helaas geen S4 . dat leek me wel het proberen waard. Wat zou het volgende kunnen zijn om te proberen. Bij veel type sarms hebben ze het over het verbeterde uithoudingsvermogen enzo, ik wil eigenlijk sterker worden en spieren opbouwen.

Lees laatste tijd erg veel over RAD140... blijkt echt super goed te gaan... als je echt spier en kracht wilt zou ik gaan stacken. Bijv ostarine met rad140

Rad140,+ test beste combi

Dan moet je of Lgd, rad140 of yk-11 (daar wordt momenteel wel veel fake van verkocht of extreem ondergedoseerd)

Hey Knetter , bedankt voor je antwoord. Echter heb ik net gelezen dat hcg blijkbaat niet werkt. http://www.elitefitness.com/forum/b...s/lgd-4033-suppression-bloodwork-1467833.html

Verder heb ik niet zoveel verstand van AAS en cycles en wat daar allemaal bij komt kijken. Ik vindt het wel heel interessant maar soms denk ik dat je een halve bioloog moet zijn om het maar allemaal te snappen. Daarom leek mij Sarms wel een goed optie ivm de minimale bijwerkingen. Alhoewel ik daar steeds meer over twijfel. Ik vindt het niet erg als me natuurlijkeTest naar beneden gaat , maar ik weet niet of je daardoor ook tijdens de cycle down voelt , of Low test symptomen krijgt?
Wat wil je? HCG caps. Dat is geen echte HCG die je subcutaan moet injecteren. HCG en HGH die je in caps kan kopen, zijn crap. Dat werkt niet.

Ik ben sinds maandag gestart met RAD 15mg en Osta 15mg. Eigenlijk geen goede combi omdat RAD bulk en OSTA cut, maar ik neem de osta omdat het je pezen 'beschermt'' en ik daar momenteel last van heb in mijn linker arm.

4weken cycle-> Merk van een thuis brouwer. Druppels 1ml 15mg. 30 dagen verpakking.
Ik zal om de week wel even posten van het eindresultaat.

Ik ben sinds maandag gestart met RAD 15mg en Osta 15mg. Eigenlijk geen goede combi omdat RAD bulk en OSTA cut, maar ik neem de osta omdat het je pezen 'beschermt'' en ik daar momenteel last van heb in mijn linker arm.

4weken cycle-> Merk van een thuis brouwer. Druppels 1ml 15mg. 30 dagen verpakking.
Ik zal om de week wel even posten van het eindresultaat.

Hoe kom je erbij dat RAD voor de bulk is? Gaat ook perfect in de cut hoor. Letterlijk alleen droge massa en ik heb bij veel logs gelezen dat er een daling van 1-2% BF was.

Ok thx voor de reacties!. Trouwens wat voor PCT nemen jullie? ( als jullie dat nemen )

Ja ik vraag me ook af hoe dat zit al een tijdje. Heb het al eens opgezogd maar niks kunnen vinden. In polen verkopen ze ook gewoon pro-hormonen en dmaa supps dus is wel vaag ja.
Ik heb daar maandag een bestelling geplaats het pakket is nu onderweg. (Ik heb nu druppels maar daar zit DMSO in wat je knetter goed ruikt) Wat stinkt
NU 5 de dag als je aan het trainen bent ben je 2x zo groot zieke pomp :)

Ik heb devils grow bestelt bij muscle-lab.de

lgd2mg
ost5mg
gw5mg

Terug
Naar boven