MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Vreemd dat ik dan toch gyno heb gekregen en een verhoogde bloeddruk naar 5 dagen gebruik. Paar dagen na het stoppen was bloeddruk weer helemaal op orde. Het zou best aan mijn eigen lichaam gelegen kunnen hebben maar ik raad iedereen de osta van brawn af.

Meerdere mensen in dit topic geven aan niks of weinig gevoeld te hebben van de GW-501516 van Olympus Labs, terwijl zij uitstekend gingen op de GW van andere bronnen - wat zat er écht in die GW van OL? Cardarine was in ieder geval ver te zoeken. Je voelt 'm waarschijnlijk al aankomen michi, jij geeft aan bijwerkingen als gyno en een verhoogde bloeddruk te hebben ervaren op de ostarine van Brawn Nutrition - wat zat er écht in die ostarine van Brawn? De gedachte "prohormonen" is de eerste die bij mij omhoog komt. Of dit daadwerkelijk het geval is kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar de bijwerkingen die jij ervaren hebt wijzen wel in die richting.

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd dat ik dan toch gyno heb gekregen en een verhoogde bloeddruk naar 5 dagen gebruik. Paar dagen na het stoppen was bloeddruk weer helemaal op orde. Het zou best aan mijn eigen lichaam gelegen kunnen hebben maar ik raad iedereen de osta van brawn af.

Sowieso raad ik iedereen osta af. Voor die prijs vindt ik het niet de moeite waard.

Het heeft zeker wel goede effecten in combinatie, het is geen wonder middel maar ja met welk middel dat niet ''schadelijk'' is behaal je de zelfde resultaten als met osta.

Nee rad140 blijkt lastig te verkrijgen.

Ik kan het wel regelen maar dat is niet de moeite komt ook verzendkosten bij etc als er meerde mensen zouden zijn zou ik het wel willen doen maar ik betaal momenteel 65e voor 30 ml 1ml is 15mg RAD.

Volg het forum al lang maar heb al tijden niets meer gepost. Train al jaren natty maar wil nu toch een keertje iets proberen. Wil nu vooral (weer) droger worden. Lees hier veel goede dingen over GW-501516, mijn vraag eigenlijk, iemand ervaring met bestellen bij xsport-nutrtion en welk merk is dan aan te raden, aangezien je daar kan kiezen uit Endurabloin van Omega, Cardar1ne van Olympus en elite GW van Focused. Andere suggesties uiteraard ook welkom

Volg het forum al lang maar heb al tijden niets meer gepost. Train al jaren natty maar wil nu toch een keertje iets proberen. Wil nu vooral (weer) droger worden. Lees hier veel goede dingen over GW-501516, mijn vraag eigenlijk, iemand ervaring met bestellen bij xsport-nutrtion en welk merk is dan aan te raden, aangezien je daar kan kiezen uit Endurabloin van Omega, Cardar1ne van Olympus en elite GW van Focused. Andere suggesties uiteraard ook welkom

Cardar1ne van OL zit ik momenteel in mijn 3e week icm ostarine van OL. Merk hier vrij weinig van, alleen een iets betere pomp tijdens het trainen. Ik raad deze dus niet aan om te kopen.

Zelf heb ik vaker in dit topic goede dingen gelezen over endurabolin, wil deze zelf ook nog een keer gaan proberen. Als je even wat berichten/pagina's terug leest staan er wel wat ervaringen met deze GW.

Endurabolin ALL THA WAY bruh

Ostarine van Brown besteld en laat de ervaring wel weten!

Krijg deze week Ostarine binnen (van forumlid) en als het goed is waarschijnlijk ook GW (van Omega Labs)

Osta+GW stack voor 2 maanden dus. Ik zal een mijn ervaring hier posten.

Doel: van ongeveer 15% bf naar 10-11% te gaan zonder spier verlies.

Ben al 3 weken met epi bezig en had nog een potje gw van Olympus staan. Vandaag besloten om die gw toch nog maar even op te maken. Ben benieuwd of het in combinatie met Epistane wél wat gaat doen, iig hopelijk tegen de lethargie

Hoe zit het met candarine en kanker?

Hoe zit het met candarine en kanker?
Dat is onzin, kan het zo 123 niet vinden maar tijdens dat onderzoek werd er ook gewerkt met DMBA, een bekent carcinogeen. Later werd er nog een onderzoek gedaan met DMBA, GW-51516(cardarine) en beide stoffen samen. Bij DMBA of GW only ontstond er geen kanker en bij de combi ontstond er kanker bij alle ratten.

Gr Nootje

Dat is onzin, kan het zo 123 niet vinden maar tijdens dat onderzoek werd er ook gewerkt met DMBA, een bekent carcinogeen. Later werd er nog een onderzoek gedaan met DMBA, GW-51516(cardarine) en beide stoffen samen. Bij DMBA of GW only ontstond er geen kanker en bij de combi ontstond er kanker bij alle ratten.

Gr Nootje

Hoe is de combinatie Cardarine en ostarine? van muscle lab?

Hoe is de combinatie Cardarine en ostarine? van muscle lab?
Osta geen ervaring mee, wel 2 maal cardarine en dat was echt een wondermiddel voor m'n conditie, ook de reden dat ik het nam. Verder hielp het ook behoorlijk bij het cutten, vooral de eerste weken vliegt het vet er af(op 20mg).

Osta geen ervaring mee, wel 2 maal cardarine en dat was echt een wondermiddel voor m'n conditie, ook de reden dat ik het nam. Verder hielp het ook behoorlijk bij het cutten, vooral de eerste weken vliegt het vet er af(op 20mg).

Welke cardarine heb je gebruikt?

Terug
Naar boven