MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Welke cardarine heb je gebruikt?
Eerste keer van iemand op het forum, alleen voelde die iets ondergedoseerd aan dus zat ik op 30mg. Alhoewel voor de prijs/hoeveelheid alsnog een redelijke prijs. 2e keer een paar weken geleden geëindigd endurabolin op 20mg(2caps). Top spul, duidelijk GW effecten te merken de eerste dagen, amper buiten adem, uithoudingsvermogen drastisch verbeterd en na enkele weken flink wat vet er af.

Eerste keer van iemand op het forum, alleen voelde die iets ondergedoseerd aan dus zat ik op 30mg. Alhoewel voor de prijs/hoeveelheid alsnog een redelijke prijs. 2e keer een paar weken geleden geëindigd endurabolin op 20mg(2caps). Top spul, duidelijk GW effecten te merken de eerste dagen, amper buiten adem, uithoudingsvermogen drastisch verbeterd en na enkele weken flink wat vet er af.

van omega labs?

Yes, endurabolin bevat trouwens ook 5mg AICAR per cap, AICAR heeft een erg goede synergetische werking met GW-51516. Alleen de dosering is veel te laag en orale opname is ook te verwaarlozen dus daar heb je niks aan. Al vond ik het wel vreemd dat het er in zit want AICAR is extreem duur. Maar voelde duidelijk als GW, mogelijk dat er geen eens AICAR in zit of enorm weinig.

Voor 1g raw AICAR betaal je al +-300 euro, 60x5=300mg en zou dus voor 90,- alleen al ingekocht horen te worden en dan zit er ook nog eens GW in. Dus waarschijnlijk zit er geen AICAR in, wel duidelijk GW. En dan is de normale dosering waar je wat aan hebt ook nog eens iets meer dan die 300mg totaal die je hebt:o.

Ik heb daar maandag een bestelling geplaats het pakket is nu onderweg. (Ik heb nu druppels maar daar zit DMSO in wat je knetter goed ruikt) Wat stinkt
NU 5 de dag als je aan het trainen bent ben je 2x zo groot zieke pomp :)

Ik heb devils grow bestelt bij muscle-lab.de

lgd2mg
ost5mg
gw5mg
Laat je even weten wat devils grow met je doet? Doelen, mindset, gewicht, vp, nakuur enzo. Ben benieuwd!

Yes, endurabolin bevat trouwens ook 5mg AICAR per cap, AICAR heeft een erg goede synergetische werking met GW-51516. Alleen de dosering is veel te laag en orale opname is ook te verwaarlozen dus daar heb je niks aan. Al vond ik het wel vreemd dat het er in zit want AICAR is extreem duur. Maar voelde duidelijk als GW, mogelijk dat er geen eens AICAR in zit of enorm weinig.

Voor 1g raw AICAR betaal je al +-300 euro, 60x5=300mg en zou dus voor 90,- alleen al ingekocht horen te worden en dan zit er ook nog eens GW in. Dus waarschijnlijk zit er geen AICAR in, wel duidelijk GW. En dan is de normale dosering waar je wat aan hebt ook nog eens iets meer dan die 300mg totaal die je hebt:o.

Eerlijk gezegd denk ik dat er iets anders dan AICAR inzit, omdat ik zieke krachtgains krijg door alleen Endurabolin... +10kg bench, +10Squat, curlen en andere dingen gaan ook veeeel zwaarder

Eerlijk gezegd denk ik dat er iets anders dan AICAR inzit, omdat ik zieke krachtgains krijg door alleen Endurabolin... +10kg bench, +10Squat, curlen en andere dingen gaan ook veeeel zwaarder

Wss gewoon een designer roid of prohormoon :D

Laat je even weten wat devils grow met je doet? Doelen, mindset, gewicht, vp, nakuur enzo. Ben benieuwd!
Ja is goed,

Ik hoop droger sta nu op 12%, wel i.c.m. cardio/spinning natuurlijk.
Nakuur ik ga een pct bestellen op muscle-lab geen novla of clomid

Hmm denk het zelf niet, maar ik zat dan ook erg diep te cutten.

Is de bedoeling van mk 677 dat je dit over een langere periode gebruikt? aangezien dit goedje vrij duur is.

Is de bedoeling van mk 677 dat je dit over een langere periode gebruikt? aangezien dit goedje vrij duur is.

Ik hoorde dat mensen dit gebruiken als ze gaan kuren met test e omdat je receptoren naar 8 weken verzadigd zijn en door dat goedje meer/langer kan opnemen.
Gehoord ik weet niet of dit waar is.

Ja ik hoor dat je dat goedje zo een half jaar kan gebruiken.

Zijn er mensen die naast GW ook nog een preworkout nemen?

Ik hoorde dat mensen dit gebruiken als ze gaan kuren met test e omdat je receptoren naar 8 weken verzadigd zijn en door dat goedje meer/langer kan opnemen.
Gehoord ik weet niet of dit waar is.

Ja ik hoor dat je dat goedje zo een half jaar kan gebruiken.
heb je hier een linkje of een bron van?

geloof je wel hoor maar vind het intressant om te lezen aangezien ik beide pak nu :)

Voor de mensen die denken dat SARMs geen shutdowns hebben, hier een stuk over RAD140 Shutdown:

• The monkeys were placed into groups of three at day-21, and the weight of each monkey recorded at each time point and the mean weight of each group are reflected on the graph. Coincidentally, by day −1, the mean weight of each group had each converged to a very similar value of 4.26 kg, 4.29 kg, and 4.28 kg for the 0.01 mg/kg, 0.1 mg/kg, and 1.0 mg/kg groups, respectively.
  • pK analysis at various time points throughout this monkey study indicated that significant increases in exposure were seen with dose.
  • Since these were young, intact male cynomolgous monkeys (3 to 4 years of age), they had fairly high endogeneous total plasma testosterone at day −1 (approximately 600−800 ng/dL), which is similar to the approximately 600 ng/mL that human males have between the ages of 25 and 54 (the levels then gradually decline with age). After 28 days of dosing with RAD140, the testosterone levels in all three groups was suppressed to approximately 200−300 ng/dL, with similar suppression in all three groups, although testosterone levels were significantly different for only the 0.01 mg/kg group (p < 0.05). Although this measurement did not account for possible diurnal variations in the animals and LH levels were not definitive, since they were below the level of detection in most pre- and postdose groups (LH < 0.8 ng/mL), one might still consider the possibility that even the 0.01 mg/kg dose was a fully effective, testosterone replacement dose, since body weight and lean mass were at least maintained (if not increased) in the low dose group despite significant testosterone suppression. Beyond this finding, we do not know whether testosterone suppression is a proxy for other CNS-related androgen effects beyond LH interference, such as mood, libido, and cognition, but we do believe a SARM with potent androgen agonist, CNS-type activity would be an interesting tool for that sort of exploration.

Ik had deze vraag eerder ook gepost in het PH topic maar:

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen over sarms en prohormonen en toen kwam ik bij Cardarine waar jullie het nu over hebben.
Ik begrijp dat dit allemaal geen 'normale' supplementen zijn maar Cardarine is anders word gezegd. Ze zeggen dat het niet echt een 'sarm' is maar dat het verkocht word onder sarms.

Nou was ik benieuwd of iemand Cardarine gebruikt heeft voor het cutten en wat de side effect en resultaten waren.
Is Cardarine nou wel of niet hormonaal?

staan een hoop reviews hier, ff scrollen

Terug
Naar boven