Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Hoe kom je erbij dat RAD voor de bulk is? Gaat ook perfect in de cut hoor. Letterlijk alleen droge massa en ik heb bij veel logs gelezen dat er een daling van 1-2% BF was.

Ohh beter, dan zal dit nog meer effect hebben met de osta erbij. Of bedoel je de combi R+O logjes?

Ik heb daar maandag een bestelling geplaats het pakket is nu onderweg. (Ik heb nu druppels maar daar zit DMSO in wat je knetter goed ruikt) Wat stinkt
NU 5 de dag als je aan het trainen bent ben je 2x zo groot zieke pomp :)

Ik heb devils grow bestelt bij muscle-lab.de

lgd2mg
ost5mg
gw5mg

Ok lagge, Keep us posted ;) Ben nog aan het uitzoeken of focused nutrition wat is. rad/osta van dat merk is €120,- samen.

Ik heb die druppels is 30 dagen kost 110E :O

110€ kan je toch wel wat meer uit halen denk ik

ik heb 45 voor osta betaalt 65 voor de rad. Het is het geld wel waard nu op dag 5 en ik zie al een grote pomp spieren voelen hard. Dikke prima, tablet vorm werk toch altijd net wat minder, of je moet hoger doseren.

Oke even een update voor mn GW logje...

Dit is geen solo GW. Weet niet wat er in zit maar het is echt geen GW only.
Gister PR bench 115... 2/3 weken geleden 105 voor het eerst gepusht..
Vadaag 150 squat PR, maand geleden 140kg...
Mn kracht in letterlijk ALLES is omhoog..
Ook heb ik constant last van mn rug... dus ik zit te denken aan mogelijke backpumps? alleen weet ik niet precies wat het inhoud en hoe backpumps precies aanvoelen.
Taurine is inmiddels besteld, krijg het maandag of dinsdag binnen. Voor de rest merk ik niet echt iets aan mn ballen denk ik? Heel af en toe een steekje ofzo maar dat heb ik altijd al wel gehad. BTW, als ze kleiner worden.. worden ze aanzienelijk kleiner dan en krimpen ze omhoog of hoe zit dat? xD.
Ik ga ook clomid kopen gewoon voor de zekerheid.. MAAR ik heb mn RAD140 binnen en daar wou ik ook mee gaan beginnen, heb nog 2 weken GW over dus wat raden jullie me aan om te doen qua nemen? Dosis/hoelang en hoeveel mg clomid zou ik pakken ??

De kracht gains komen nu pas echt naar voor.. dus het kan geen solo GW meer zijn... iemand enig idee wat er evt doorheen zou kunnen zitten? Heb verder geen andere sides zover ik weet...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb daar maandag een bestelling geplaats het pakket is nu onderweg. (Ik heb nu druppels maar daar zit DMSO in wat je knetter goed ruikt) Wat stinkt
NU 5 de dag als je aan het trainen bent ben je 2x zo groot zieke pomp :)

Ik heb devils grow bestelt bij muscle-lab.de

lgd2mg
ost5mg
gw5mg

En wat is DMSO?

Ook heb ik constant last van mn rug... dus ik zit te denken aan mogelijke backpumps? alleen weet ik niet precies wat het inhoud en hoe backpumps precies aanvoelen.
Taurine is inmiddels besteld, krijg het maandag of dinsdag binnen. Voor de rest merk ik niet echt iets aan mn ballen denk ik? Heel af en toe een steekje ofzo maar dat heb ik altijd al wel gehad. BTW, als ze kleiner worden.. worden ze aanzienelijk kleiner dan en krimpen ze omhoog of hoe zit dat? xD.
Ik ga ook clomid kopen gewoon voor de zekerheid.. MAAR ik heb mn RAD140 binnen en daar wou ik ook mee gaan beginnen, heb nog 2 weken GW over dus wat raden jullie me aan om te doen qua nemen? Dosis/hoelang en hoeveel mg clomid zou ik pakken ??

De kracht gains komen nu pas echt naar voor.. dus het kan geen solo GW meer zijn... iemand enig idee wat er evt doorheen zou kunnen zitten? Heb verder geen andere sides zover ik weet...

Je hebt nu een maand GW genomen? Ik zou gw max 12 weken houden dus die kun je ook wel gewoon doortrekken. Ik zou clomid 2/3 weken 25mg ed meer is echt niet nodig.

So How Does RAD 140 SARM Work?

According to the Cambridge-based pharmaceuticals company Radius, the potent, orally bioavailable and nonsteroidal RAD 140 SARM is designed to make the hormonal receptors in the tissues of the body act the same way as if they’re getting a good dose of testosterone, setting off the same effects as if you’re cycling with prohormones and anabolic steroids minus unwanted side effects.

Moreover, clinical studies also show that RAD 140 SARM also has a few other benefits, which we will discuss more thoroughly in a moment.

The Benefits You’ll Get from RAD 140 SARM

Akin to having an anabolic steroid and prohormone cycle, you’re going to have the following benefits when you use RAD 140 SARM:

Enhanced speed, stamina and endurance during high-intensity workouts
Faster buildup of muscular tissues that helps you achieve more gains in a shorter period of time
Based on medical tests, RAD 140 SARM also displayed a greater anabolic effect than testosterone when used. Researchers pointed out that besides having a more “reinforced” effect than testosterone, RAD 140 SARM was also seen to help reduce the androgenic side effects that can be potentially caused by the same on the prostate.

This makes its usage way safer and more effective compared to traditional prohormones and anabolic steroids available commercially.

The Recommended Dosage for RAD 140 SARM

Experts are still fine-tuning how much the ideal dosage is for RAD 140 SARM to maximize its benefits, particularly increasing lean body mass. The ongoing scientific studies are still verifying which among 0.3, 3 and 30 milligrams of RAD 140 SARM per day can help achieve the best results.

Possible Side Effects of RAD 140 SARM

Researchers point out that they still haven’t come across any adverse side effects that RAD 140 SARM can cause when used.

Dat denk ik, heb het ook maar ff gegoogled

DMSO (dymethylsulfoxide) wordt ook vooral gebruikt in gels om de opname te verbeteren. Het is het beste of één van de beste middelen om iets door te huid te laten dringen. Als je teveel DMSO gebruikt, kun je ook ruiken naar DMSO. Zwavelachtige geur.

Ooozo haha daar kun je je sarms in oplossen zegmaar?
Voor oraal gebruik? Daar bestaan andere middelen voor. Daar worden eerder PEG's voor gebruikt. Naargelang het moleculair gewicht van je sarm, gebruik je één van die PEG's (PEG-300, PEG-400, PEG-600, enz...). Sommige middelen kunnen enkel met graanalcohol gemengd worden omdat ze daar in oplossen en hebben geen PEG of ander oplosmiddel nodig. Genoeg informatie hierover in HOMEBREW topics op internet.

Je hebt nu een maand GW genomen? Ik zou gw max 12 weken houden dus die kun je ook wel gewoon doortrekken. Ik zou clomid 2/3 weken 25mg ed meer is echt niet nodig.

Mee eens, ik vind zelfs dat 12.5 mg clomid al meer dan voldoende is voor een goede recovery, zal uiteraard wel verschillen voor iedereen en is ook afhankelijk van hoe hoog je hebt gedoseerd en de componenten die je gebruikt hebt.

Voor oraal gebruik? Daar bestaan andere middelen voor. Daar worden eerder PEG's voor gebruikt. Naargelang het moleculair gewicht van je sarm, gebruik je één van die PEG's (PEG-300, PEG-400, PEG-600, enz...). Sommige middelen kunnen enkel met graanalcohol gemengd worden omdat ze daar in oplossen en hebben geen PEG of ander oplosmiddel nodig. Genoeg informatie hierover in HOMEBREW topics op internet.
Voor mk ging mengen met water prima, bij rad140 is idd peg nodig.

Thanks man, ja zag ookwel op google dat het vaak met alcohol werd gedaan.

Lekker, ik heb dezelfde vandaag binnengekregen :P

Terug
Naar boven