Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

• Topic Starter Topic Starter
Als iemand gaat vragen waar SARMS verkrijgbaar zijn, dan heb ik de indruk dat hij er serieus over nadenkt om het te gaan gebruiken.

Maar heel slim om te wachten en info te vergaren.

Sowieso zijn SARMS erg nieuw en niemand kan je iets vertellen over de lange termijn effecten.

Ja daarom is het ook beter om het gewoon niet langer dan 12 weken te gebruiken. Op de us boards zeggen ze ook allemaal niet langer dan 12 week.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Is er eigenlijk wel een dikke sarm stack te bedenken waarmee je wat serieuze kilo's kan pakken, of wat op zijn minst de gains van een winny only kuur heeft?

Ja echt wel denk dat ik meer uit mn sarm kuur zal halen dan een oral kuur. Dat verwacht ik wel. Oral kuur winny is meestal 3/4 kilo toch?

Ik zie een aantal vragen voorbij komen, hier twee posts van mij van het afgelopen jaar in de AAS sectie die wat zaken kunnen verhelderen voor sommigen:

GW-501516 eerste bevindingen:

Gisteren van start gegaan met osta, 15 mg. Exact 7 dagen geleden begonnen met GW-501516 @ 20 mg. Alles wat er staat op het internet over GW qua endurance is waar. Je raakt niet buiten adem na je sets, de leg press en squats voelen normaal als HIIT (qua hartslag), met GW voelt het alsof ik aan het chillen ben op de bank.

De enige reden waarom ik moet stoppen tijdens sets is de spier verzuring, letterlijk na 10-15 secondes rust kan ik weer verder en voelt het alsof ik net begin met m'n training. Toen ik thuis kwam na leg day voelde het alsof ik weer terug de gym in kon om vervolgens opnieuw leg day te hebben, terwijl mijn benen wel onder mijn lichaam heen swabberden, dit spul is eng efficiënt. Je krijgt er geen opgefokte energie van trouwens, het is een hele "natuurlijke" energie en je kan maar blijven gaan, ook geen sprake van een crash of iets dergelijks. Tot nu toe ZEER onder de indruk van GW-501516. Updates over fat loss en GW komen nog.

Updates over osta komen ook nog. Ben nu 1 dag on @ 15 mg, ik doseer 5-5-5, dus straks de eerste 5 mg voor dag 2 erin. Gisteravond op het werk nogal horny en happy, weet niet of osta de oorzaak was :o

Ostarine & GW-501516:

Oké, een beetje laat maar hier een final closer voor mijn bevindingen met Ostarine op 15 mg/dag en GW-501516 20 mg/dag:

- Rond week 3 en 4 begon ik echt drastische resultaten te zien van de ostarine; meer kracht, meer uithouding, intense trainingen en mentaal en emotioneel altijd goed voelen
- Na 6 weken heb ik 1.5 kg lean muscle aangezet EN ben ik 3% gedaald in vet. Calorieën op trainingsdagen net iets boven onderhoud (150-200), op rust dagen onder onderhoud.
- GW-501516 heeft gedaan wat het beloofd; m'n conditie was ongelooflijk, na een training zou ik letterlijk nog even een marathon kunnen lopen, energie voor dagen. Let wel, geen opgefokte energie, ik zou na een training ook even goed kunnen eten en slapen. Een hele "natuurlijke" energie zoals ik voorheen ook al vermeld had.
- Geen negatieve bijwerkingen, geen shutdown en heb ook geen PCT gedaan

Was eigenlijk vanaf de eerste dag al verkocht w.b.t. de GW-501516. De MK-2866 (ostarine) moest ik echter even aankijken, en het heeft niet teleurgesteld. Ga zeer spoedig weer aan de gang met deze twee, easy gains (mits je dieet, training en slaap in orde zijn), easy life.

Ik zie een aantal vragen voorbij komen, hier twee posts van mij van het afgelopen jaar in de AAS sectie die wat zaken kunnen verhelderen voor sommigen:

Ostarine & GW-501516:

Hoe was je spierpijn de dag na een zware training met GW?

Ostarine & GW-501516:

Hier kan ik wat mee. Pm of karma voor source zou zeer gewenst zijn, thnx.

Ik ben bezig met een kuurtje Ostarine. 15 mg dagelijks. Op trainingsdagen pak ik wel eens 20 mg. Bedoeling is zo'n 6 weken. Misschien 8. Ik heb er nu twee weken op zitten. Ik wil de laatste 2 weken Forma Stanzol erbij nemen en dat dan in totaal 6 weken. Dus 4 weken doortrekken nadat Ostarine is beeindigd. Die laatste 4 weken ga ik ook Xtreme Test van XXL erbij nemen. Als er interesse is dan zal ik de bevindingen laten weten. Weet niet of source melden is toegestaan??

Ostarine & GW-501516:

Ik zou je eens aanraden om ipv ostarine lgd eens te proberen. Icb met gw schijnt ook lekker te gaan.

Hoe was je spierpijn de dag na een zware training met GW?

Vrijwel hetzelfde als altijd, het herstel was echter sneller. Uiteraard voornamelijk door goede voeding en de ostarine.

Hier kan ik wat mee. Pm of karma voor source zou zeer gewenst zijn, thnx.

PM mij maar en ik help je verder.

Ik zou je eens aanraden om ipv ostarine lgd eens te proberen. Icb met gw schijnt ook lekker te gaan.

LGD schijnt zeer onderdrukkend te zijn, geen zin in HCG en de hele mikmak om alles weer functionered te krijgen.

Ik kijk al een tijdje mee op het forum, maar post eigenlijk nooit wat. Nu ben ik dus van plan om binnekort een Ostarine only te gaan doen maar heb hier nog wel wat vragen over.
Hoe slecht is het nou voor je lever als je het vergelijkt met bijv. een Dianabol only kuur?
Hoe ervaren jullie de helende of pijnverlichtende werking op spieren/pezen? Is dit alleen maar pijn onderdrukkend en komt het na gebruik gewoon net zo hard of harder terug?
Hoe zit het met gebruik van bijv. vitamine supplementen naast de ostarine? Las ooit hier, ik meen een post van Big T, dat vitamine supplementen naast een oral alleen maar extra leverbelasting geven..
Worden er supplementen aangeraden voor leverbescherming tijdens de kuur?
Word er over het algemeen wel of geen nakuur gedaan? Ik lees wat gevallen oa. hier op het forum waar toch last aan de balletjes voor komt..
Hou je iets achter de hand ivm gyno?

Ik heb wel het een en ander via de zoekfunctie kunnen vinden maar heb liever wat concretere antwoorden bij elkaar. Alvast bedankt.

Ik kijk al een tijdje mee op het forum, maar post eigenlijk nooit wat. Nu ben ik dus van plan om binnekort een Ostarine only te gaan doen maar heb hier nog wel wat vragen over.
Hoe slecht is het nou voor je lever als je het vergelijkt met bijv. een Dianabol only kuur?
Hoe ervaren jullie de helende of pijnverlichtende werking op spieren/pezen? Is dit alleen maar pijn onderdrukkend en komt het na gebruik gewoon net zo hard of harder terug?
Hoe zit het met gebruik van bijv. vitamine supplementen naast de ostarine? Las ooit hier, ik meen een post van Big T, dat vitamine supplementen naast een oral alleen maar extra leverbelasting geven..
Worden er supplementen aangeraden voor leverbescherming tijdens de kuur?
Word er over het algemeen wel of geen nakuur gedaan? Ik lees wat gevallen oa. hier op het forum waar toch last aan de balletjes voor komt..
Hou je iets achter de hand ivm gyno?

Ik heb wel het een en ander via de zoekfunctie kunnen vinden maar heb liever wat concretere antwoorden bij elkaar. Alvast bedankt.

In theorie zijn sarms niet schadelijk voor de lever. Echter is dbol niet te vergelijken met osta, want dbol heeft een veel grotere anabole werking. Ik heb tijdens de osta daar niet veel van gemerkt. Nam het wel tegelijk met LGD-4033 en S4 dus ik zou daar niet echt kunnen over oordelen. Alleen aan het einde van de sarm kuur heb ik 2/3 weken osta only gedaan tijdens de nakuur. Ik denk niet dat het een probleem is om vitamine supplementen te nemen, want osta is in theorie net als andere sarms niet levertoxisch. Ik heb echter ook nog nooit ergens gelezen dat je van osta een gyno zou kunnen krijgen. Volgensmij is gyno een oestrogeen bijwerking, en in theorie zijn sarms niet oestrogeen als ik het goed heb. Als je toch voor massa wil gaan zou ik eerder LGD-4033 pakken, maar die keuze licht natuurlijk bij jezelf. Cycle support is volledig onnodig vindt ik volgensmij is dat alleen maar geld klopperij en helpt het vrij weinig.

Weet iemand eigenlijk iets over de detectietijden, voor mensen die bijvoorbeeld een sport beoefenen?

Laatst bewerkt:
Weet iemand eigenlijk iets over de detectietijden, voor mensen die bijvoorbeeld een sport beoefenen?

"Standaard dopingtests kunnen SARMs niet opsporen. In 2006 is een methode beschreven waarmee SARMs door middel van massaspectrometrie kunnen worden aangetoond."

Source wiki.

Hoeft je dus geen zorgen te maken over een doping test. GW-501516 is zo killer tijdens kickboxen, je raakt gewoon letterlijk niet buiten adem. Top spul.

Naja ik ken 9 atleten in canada die nu wel anders piepen. Alle 9 op ostarine en s4 gepakt. Dan heb ik het wel over een WADA protocol. Waar bijvoorbeeld metabolieten van winstrol tot 12 maanden gevonden konden worden.

Iemand een idee waar ostarine te verkrijgen is op het buitenland na? Kan niks vinden op UK en US na

Naja ik ken 9 atleten in canada die nu wel anders piepen. Alle 9 op ostarine en s4 gepakt. Dan heb ik het wel over een WADA protocol. Waar bijvoorbeeld metabolieten van winstrol tot 12 maanden gevonden konden worden.

Ik geloof dat de Yk-11 nog niet gevonden kan worden. Omdat die nog vrij nieuw is. En bij bijna alle sarms zie je op pubmed wel onderzoeken van hoe ze die sarms op kunnen sporen. Maar bij YK-11 heb ik nog niks voorbij zien komen

Ben benieuwd wat YK-11 gaat brengen, ben best enthousiast na hier en daar wat erover gelezen te hebben.

via google kan ik toch wel al een site vinden met yk-11/

via google kan ik toch wel al een site vinden met yk-11/

Ja maar volgensmij maar 1/2 mg en de rest mk in die caps. Omdat dat spul nogal duur is heb ik niet echt vertrouwen in die caps momenteel.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Ben benieuwd wat YK-11 gaat brengen, ben best enthousiast na hier en daar wat erover gelezen te hebben.

Ik ook hoop dat ze even opschieten met die volgende studies. Worden momenteel heel veel sarms ontwikkeld denk dat over 30 bijna geen aas meer gebruikt wordt als dit zo door gaat met die sarms. Ze worden steeds sterker als je kijkt naar osta vergeleken met andere sarms die nu gemaakt worden.

Terug
Naar boven